راز زیبایی و تناسب اندام شارون استون در 64 سالگی

شارون استون در 64 سالگی مثل همیشه شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد و ما در اینجا، اسرار این زیبایی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.
کدخبر (225190) | 08 شهریور 1402 | ساعت 23:04
0 835
راز زیبایی و تناسب اندام شارون استون در 64 سالگی
شارون استون در 64 سالگی مثل همیشه شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد و ما در اینجا، اسرار این زیبایی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، شارون استون، ستاره فیلم «غریزه اساسی»، تعهد زیادی در انجام همه کارهایش، ازجمله مراقبت از خود، دارد. استون به Hello! گفته:

من برایش تلاش می‌کنم. من برای همه چیز تلاش می‌کنم. برای من داشتن نظم و انضباط نوعی آزادی است.
مشخص است که راز او برای داشتن تناسب اندام و حال خوب در 64 سالگی به بهترین نحو جواب داده است و به همین دلیل، ما در این مطلب این راز را با شما در میان گذاشته‌ایم.

راز موفقیت شارون استون در تناسب اندام

زمانی که صحبت از حفظ فرم بدنی خوب است، ثبات یک امر ضروری است و برای همین، تناسب ذهن و بدن برای استون در اولویت است. سلبریتی‌ها برای تناسب اندام، هرکاری که لازم باشد، ازجمله ورزش پنج روز در هفته‌ای را انجام می‌دهند. شارون استون به Shape گفته:
هر بار که ورزش می‌کنم، براساس اینکه کدام قسمت‌های بدنم نیاز به تحرک دارد، کار متفاوتی انجام می‌دهم.
تمرینات شارون استون شامل ترکیبی از یوگا، حرکات کششی تمام بدن، پیلاتس، رقص و تمرینات قدرتی است. به گزارش Hello!، برنامه‌های روزمره استون شامل ترکیبی از یوگا، حرکات کششی تمام بدن، پیلاتس، رقص، تمرینات قدرتی، و حتی بالا بردن پا در آب است. وسیله ThighMaster سوزان سامرز ورزشی است که شارون استون به روتین تناسب اندامش اضافه کرده و می‌گوید:
وقتی دارم تلویزیون تماشا می‌کنم، این وسیله را بین پاهایم می‌گذارم. بچه‌هایم و همه دوستان نوجوانشان فکر می‌کنند این کار خنده‌دار است اما آن‌ها هم این کار را انجام می‌دهند.

راز زیبایی و تناسب اندام شارون استون در 64 سالگیشارون استون و فعالیت روزانه

شارون استون به Vogue گفته:
به طور متناوب در طول روز، بدنم را حرکت می‌دهم؛ حتی وقتی سر صحنه فیلم‌برداری هستم. حرکت بلند کردن پا و لگد به پشت را انجام می‌دهم، روی زمین می‌پرم و حرکت جک نایف را انجام می‌دهم. عوامل فیلم همیشه می‌گویند «خیلی جالبه که همیشه تکان می‌خوری و حرکت لگد به پشت را انجام می‌دهی.» من وزنه دست‌بندی هم دارم و وقتی پشت کامپیوتر یا پشت میز کارم هستم، آن‌ها را دست میکنم و می‌گذارم تمام روز دستم باشند. باور نمی‌کنید که چقدر می‌توانی با داشتن وزنه‌ای روی دستت، ورزش کنی.
راز زیبایی و تناسب اندام شارون استون در 64 سالگی

سلامت جسم، ذهن و روح در اولویت هستند

شارون استون علاوه‌بر داشتن یک برنامه تمرینی خوب و حرکت مداوم در روز، برای حفظ بدنی سالم و متناسب، به سلامت روحی و ذهنی خود هم اهمیت می‌دهد. او رازش را با Vogue در میان گذاشته و گفته:
ما باید از خودمان بپرسیم، «آیا امروز در سلامت جسم، سلامت روان و سلامت روحمان سهیم بوده‌ایم؟» برای استون، مدیتیشن در اولویت است و ذهن خود را با کتاب مقدس بودایی بوکیو دندو کیوکای تغذیه می‌کند.
او همچنین گفته:
من به مدیتیشن کیوا به نام آواز تارای سبز گوش می‌دهم که خیلی هم دوستش دارم. معمولاً روی میز مدیتیشنم جلوی کاناپه اتاق خواب می‌نشینم، کاسه‌ام را به صدا در می‌آورم و از متن‌هایم می‌خوانم.
راز زیبایی و تناسب اندام شارون استون در 64 سالگی

رویارویی با مرگ، شارون استون را به سمت عشق، درمان و یافتن هدف سوق داد

این بازیگر نزدیک بود در سال 2001 بر اثر سکته مغزی‌ای که دوره بهبود هفت ساله‌ای داشت، جان خود را از دست دهد. او در مصاحبه‌ای با برنامه Super Soul اپرا وینفری، از تأثیر عمیقی که این اتفاق بر او گذاشت صحبت کرد. او گفت:
من درخشش و جذابیت و حضور دلنشین را از دست داده بودم. این ویژگی‌ها از سلامتی، رفاه و جوانی ناشی می‌شود. از اعتماد به نفس هم نشأت می‌گیرد.
نزدیک بودن به مرگ، چیزهای زیادی درمورد عشق، نحوه شفا دادن و چگونگی یافتن هدف در زندگی به او آموخت. شارون استون در زندگینامه پرفروشش به نام «زیبایی دو بار زندگی کردن» به همه این موارد اشاره می‌کند. راز زیبایی و تناسب اندام شارون استون در 64 سالگی

هدف او ایجاد تعادل بین وقت گذراندن با خانواده و انجام کار مورد علاقه‌اش است

شارون استون زندگی را در کانون توجه قرار می‌دهد و به آنچه دوست دارد، اولویت می‌دهد. او برای زمانی که با خانواده می‌گذارند، ارزش قائل است و زندگی شخصی و بازیگری‌اش را با رویکردی آرام متعادل می‌کند. او به Vanity Fair گفته:
درمورد بازیگری: من هنوز این کار را دوست دارم. درواقع، من آن را بیشتر از قبل دوست دارم. در آن احساس راحتی بیشتری می‌کنم و الان خیلی آسان‌تر است. الان هنگام بازیگری فشار کمتری را احساس می‌کنم؛ چون این کار دیگر تمام دنیای من نیست. تجربیات عمیق‌تری هم از زندگی داشته‌ام که برای بازیگری از آن‌ها استفاده کنم. وقتی روز کاری به پایان می‌رسد، خوب یا بد (و بیشتر مواقع خوب است) به خانه‌ای می‌روم که پر از عشق است. پس چیز دیگر مهم نیست.
این بازیگر قدرتمند، 64 سالگیش را در آغوش می‌کشد. استون به The Hollywood Reporter گفته:
من به پیر شدن به‌عنوان اتفاقی منفی نگاه نمی‌کنم. من انتخاب می‌کنم که پیر شوم. پیر شدن هدف من است. من 9 روز در آی سی یو بودم. درصد زنده ماندن پس از چیزی که من تجربه کردم، بسیار پایین است. من نیاز ندارم که کسی برای پیر شدن به من احساس بد بدهد. من به شما می‌گویم چه چیزی باعث می‌شود احساس بدی داشته باشید: وقتی فکر کنی که ممکن است هیچ وقت پیر نشوی.

راز زیبایی و تناسب اندام شارون استون در 64 سالگیعادات غذایی سالم امری عادی برای استون است

عادات غذایی سالم ازجمله تخم مرغ، گوشت بدون چربی و ماهی برای استون یک عادت همیشگی است. او انتخاب‌هایی با گلیسمی پایین مثل عدس، کینوا و سبزیجات دارد. استون به WebMD گفته:
من زیاد غذاهای فرآوری شده نمی‌خورم، البته نتوانسته‌ام در برابر چیپس مقاومت کنم.
او دمنوش‌های گیاهی بدون کافئین را هم به قهوه ترجیح می‌دهد. راز زیبایی و تناسب اندام شارون استون در 64 سالگی آخرین اخبار چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...