فیلمی عجیب از مبارزه آندرتیکر با کوسه‌ها و محافظت از همسرش!

فیلمی عجیب از آندرتیکر منتشر شده است که در آن، آندرتیکر به مبارزه با کوسه می‌پردازد.
کدخبر (208331) 25 تیر 1402 | ساعت 08:55
0 242
فیلمی عجیب از آندرتیکر منتشر شده است که در آن، آندرتیکر به مبارزه با کوسه می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، وقتی به کشتی‌گیران حقیقی و ترسناک فکر می‌کنید، یکی از اولین نام‌هایی که به ذهنتان خطور می‌کند، آندرتیکر است. ورودی زنگ‌های نمادین او، چشم‌های خالی سردش، کلاه سیاهش و جثه‌ی بزرگ او، همگی کافی هستند تا حتی سرسخت‌ترین کشتی‌گیران هم دچار ترس و واهمه شوند.

فیلمی عجیب از مبارزه آندرتیکر با کوسه‌ها و محافظت از همسرش!در همین حال، ما به شما خواهیم گفت که کوسه‌ها چه موجودات ترسناکی هستند! می‌دانیم که کوسه‌ها ازجمله حیوانات منفوری هستند که نسبت به آنچه واقعاً سزاوارش هستند، مورد نفرت قرار می‌گیرند. بیشتر گونه‌های حیوانی تمایل دارند از انسان دوری کنند، مگر اینکه مستقیماً تحریک شوند. اما با توجه به اینکه آن‌ها دندان‌های بزرگی دارند و می‌توانند شما را بکشند، می‌توانیم بگوییم ترس از آن‌ها موجه است. به طور رسمی، تنها 12 گونه از 375 گونه کوسه در دنیا واقعاً برای انسان خطرناک تلقی می‌شوند اما اگر یک کوسه به سمت ما شنا کند، وقت نمی‌گذاریم تا تصمیم بگیریم که آیا او یکی از آن 12 گونه است یا نه.

مبارزه آندرتیکر و کوسه ها

حال به چگونگی پیوند این دو مجموعه از قاتل‌های مرگبار با یکدیگر می‌پردازیم؛ آندرتیکر و کوسه‌ها! خوب معلوم می‌شود که آندرتیکر نه‌تنها باعث ترس مردم، بلکه کوسه‌ها نیز می‌شود. او که با همسرش، میشل مک کول-کلاوی، در تعطیلات ساحلی به سر می‌برد. هنگامی که کوسه‌ای را در نزدیکی ساحل دید، برای محافظت از همسرش وارد عمل شد. در ویدئویی که میشل 43 ساله به اشتراک گذاشته، دیده می‌شود که کوسه بزرگی به ساحل نزدیک شده و آندرتیکر در حالیکه دست‌هایش را روی کمرش قرار داده، در نزدیکی ساحل ایستاده و به آن خیره شده است.
پس از آن، ویدئو دیگری هم منتشر می‌شود که در آن، کوسه درنهایت تصمیم می‌گیرد از مجاورت آندرتیکر، که یک لباس کاملاً مشکی پوشیده، عقب‌نشینی کند. همسر آندرتیکر در این ویدئو می‌گوید:
من خودم آنقدر بزرگ بودم که او را بترسانم اما خب تو هستی و او از تو می‌ترسد.
بدون شک، اگر بخواهیم بین شنا با کوسه‌ها و شنا با آندرتیکر یکی را انتخاب کنیم، به‌نظر می‌دانیم کدام نبرد را انتخاب می‌کنیم. آن طور که در ویدئو دیده می‌شود، کوسه موردنظر، احتمالاً یک کوسه پرستار بود؛ یکی از کوسه‌های غیرخطرناک اما طبیعتاً این زوج کشتی‌گیر از این موضوع اطلاعی نداشتند.
فیلمی عجیب از مبارزه آندرتیکر با کوسه‌ها و محافظت از همسرش!

واکنش کاربران به ویدئو مبارزه کوسه و آندرتیکر

طرفداران آندرتیکر با دیدن این پست، سریعاً به آن واکنش نشان دادند و به فرار کوسه از مقابل این کشتی‌گیر افسانه‌ای اشاره کردند. یکی از آن‌ها گفت:
آن کوسه از آندرتیکر ترسید و با خودش گفت امروز هم می‌خواهم زنده بمانم.
دیگری افزود:
آیا برای کوسه‌ها هم سنگ قبر وجود دارد؟
دیگری هم نوشت:
اگر یک کوسه نزدیک شما شنا می‌کند و اگر می‌خواهید آن کوسه تصوری درمورد اینکه آیا شما یک غذای خوشمزه هستید یا نه داشته باشد، با آندرتیکر تماس بگیرید!
آخرین اخبار کشتی کج

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...