شش مبارزه‌ موردانتظار در در سامراسلم 2023؛ در انتظار انتقام رومن رینز از جی اوسو!

کدخبر (207003) | 21 تیر 1402 | ساعت 20:00
0 962
شش مبارزه‌ موردانتظار در در سامراسلم 2023؛ در انتظار انتقام رومن رینز از جی اوسو!
سامر اسلم 2023 در راه است و طرفداران کشتی کج منتظر یک ایونت به‌شدت هیجان‌انگیز و پرماجرا هستند. بیایید نگاهی بیندازیم به مبارزاتی که ممکن است در این رویداد شاهدش باشیم!

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کمپانی WWE در سال ۲۰۲۳، چند رویداد بزرگ و بسیار موفق را برگزار نموده است؛ از رسلمنیا و نایت آف چمپیونز ۲۰۲۳ گرفته تا مانی این د بنک ۲۰۲۳، سال جاری سالی بسیار موفق برای این کمپانی بوده است.

حالا که رویداد سامراسلم ۲۰۲۳ نیز در راه است باید منتظر برنامه‌های مفصل WWE برای این ایونت تابستانی باشیم. سامراسلم به‌عنوان بزرگترین رویداد تابستانه کشتی کج، همواره محل حضور ستارگان بزرگی نیز بوده است.

از آنجا که در حال حاضر در دنیای دبلیو دبلیو ای چندین خط داستانی متفاوت در جریان است، باید منتظر باشیم تا در این رویداد اتفاقاتی بسیار هیجان‌انگیز رخ دهند.

 بدون فوت وقت بیایید نگاهی بیندازیم به شش مبارزه‌ای که ممکن است در سامر اسلم 2023 شاهدش باشیم.

1- مبارزه بر سر عنوان قهرمانی تگ تیم WWE - کوین اونز و سمی زین مقابل استریت پرافیتز

پیش از این شایعه‌هایی منتشر شده بود که کوین اونز و سمی زین قرار است در سامر اسلم 2023 برابر جانی گارگانو و توماسو چامپا قرار گیرند. اما از آنجا که چامپا در حال حاضر درگیر استوری‌لاین خود با د میز است به‌نظر می‌رسد که این گزینه تا اطلاع ثانوی چندان محتمل نباشد. سنت معمول سامراسلم در سال‌های گذشته این بوده که همواره یک مبارزه قهرمانی تگ تیم در آن برگزار شده است. و با توجه به محبوبیت وحشتناک و فزاینده‌ای که سمی زین و کوین اونز در طی مدت اخیر به آن دست یافته‌اند می‌شود حدس زد که WWE سامر اسلم را بدون این زوج برگزار نخواهد کرد. 

 با یک نگاه گذرا به تیم‌های فعلی حاضر در بخش تگ تیم WWE با قطعیت می‌توان گفت که استریت پرافیتز یکی از بهترین‌های آنهاست. با این حال این تیم چند وقتی هست که در هیچ رویداد بزرگی حاضر نبوده است. اما مبارزه‌ای بر سر کسب عنوان قهرمانی بدون شک آنها را بار دیگر به صدر باز خواهد گرداند. سمی زین و کوین اونز نیز با دفاع از عنوان قهرمانی خود می‌توانند بیش از پیش بر محبوبیت خود و بر تنور جذابیت بخش تگ تیم دبلیودبلیوئی بیفزایند.

2- بکی لینچ و لیتا مقابل تریش استراتوس و زویی استارک

بکی لینچ و تریش استراتوس در مبارزه خود در ایونت نایت آف چمپیونز یکدیگر را تکه‌پاره کردند. در نهایت تریش استرانوس توانست در این مبارزه و با کمک زویی استارک حریف خود را شکست دهد. هرسه‌ی این ستارگان همچنین در مانی این د بنک 2023 نیز حاضر بودند. ممکن است WWE بخواهد در سامر اسلم 2023 سرانجام به این خط داستانی خاتمه دهد. در این صورت ممکن است لیتا نیز به جمع سه کشتی‌گیر اضافه شود و یک مبارزه دو به دو میان آنها ترتیب یابد. مبارزه احتمالی بکی لینچ و لیتا مقابل تریش استراتوس و زویی استارک بدون شک می‌تواند یکی از جذاب‌ترین لحظات سامر اسلم را رقم بزند.

3- مبارزه بر سر عنوان قهرمانی US (ایالات متحده) - شیمس و آستین تئوری و ال ای نایت

کمربند قهرمانی ایالات متحده در طی چند ماه اخیر چندان جذاب دنبال نشده است. در واقع آخرین مبارزه جذاب این برای رسیدن به قهرمانی این عنوان، مبارزه جان سینا و آستین تئوری در رسلمنیا 39 بوده است. ‌مبارزه‌ای با شرکت شیمس، آستین تئوری و ال ای نایت می‌تواند بار دیگر جذابیت این دسته را بالا ببرد. هرچند که ال ای نایت با توجه به شکست اخیرش در مانی این د بنک، نیاز به یک خط داستانی قوی خواهد داشت تا بار دیگر محبوبیت کاهش یافته خود را زنده کند.

 مشارکت دادن ال ای نایت در سامر اسلم 2023، می‌تواند همان فرصت طلایی باشد. هم برای افزایش جذابیت کمربند قهرمانی ایالات متحده و هم برای بازگشت محبوبیت ال ای نایت نزد هواداران.

4- مبارزه بر سر عنوان قهرمانی اینتر کانتیننتال (بین‌قاره‌ای) - گونتر و درو مکینتایر و مت ریدل

گ,نتر در مانی این د بنک 2023 موفق شد با قدرت از عنوان قهرمانی خود در برابر مت ریدل دفاع کند. حالا گویا قرار است او دوباره روبروی درو مکینتایر قرار گیرد. گونتر و مکینتایر در رسلمنیا 39 نیز با یکدیگر مبارزه کرده بودند که با پیروزی گونتر همراه بود. حالا و در سامراسلم، مکینتایر فرصت این را خواهد داشت که یک بار دیگر برای کسب عنوان قهرمانی بین‌قاره‌ای تلاش کند. با نزدیک شدن با سامر اسلم 2023 به‌نظر می‌رسد که بهترین گزینه برای درو مکینتایر روبرویی دوباره با گونتر باشد. اما اگر مت ریدل نیز بخواهد رقابت خود با گانتر را ادامه دهد اوضاع حتی جالب‌تر نیز خواهد شد. در آن صورت طرفداران کشتی کج با یک مبارزه سه‌جانبه‌ی هیجان‌انگیز طرف خواهند بود. بدل شدن مت ریدل به شخصیت منفی نیز می‌تواند یک گزینه جذاب دیگر در این خصوص باشد.

5- مبارزه بر سر کمربند قهرمانی سنگین وزن - ست رالینز مقابل فین بلر

ست رالینز و فین بلر در مانی این د بنک 2023 نیز با یکدیگر روبرو شدند. رالینز با پیروزی در این مبارزه موفق شد از عنوان قهرمانی خود در دسته سنگین وزن دفاع کند. پس از آن بلر یک بار دیگر و این‌بار در رویداد هفتگی راو دوباره به رالینز حمله کرد. بنابراین گویا کار بیلور با ست رالینز هنوز به پایان نرسیده و رالینز می‌بایست خود را برای یک مبارزه دیگر برابر او آماده کند. جدال دوباره ست رالینز و فین بلر در سامر اسلم 2023 یکی از محتمل‌ترین مبارزاتی است که در این رویداد می‌توانیم شاهدش باشیم. 

6- مبارزه بر سر کسب هر دو کمربند WWE و یونیورسال - رومن رینز مقابل جی اوسو

رومن رینز حالا و پس از تحمل یک شکست خفت‌بار در مانی این د بنک 2023 چیزهای زیادی برای ثابت کردن دارد. عمده‌ی تحقیری که رینز در مانی این د بنک متحمل شد توسط جی اوسو به او تحمیل گردید. ماجراهای بلادلاین همچنان باز است و پایان نیافته. رومن رینز ممکن است سولو سیکوا را مقصر شکستش در مانی این د بنک بداند و تصمیم بگیرد که در سامر اسلم 2023 تنها به روی رینگ بیاید. رینز بدون شک به دنبال گرفتن انتقام خود از جی اوسو است.

 در مسابقات اسمکدان که پس از مانی این د بنک برگزار شد رومن رینز بازی‌های ذهنی خود را با عموزاده‌اش آغاز کرد. البته در اسمکدان نیز بجز رینز و جی دو نفر دیگر یعنی جیمی اوسو و سولو سیکوا نیز در مبارزه مشارکت داشتند. اما رفتارهای اخیر رینز نشان می‌دهد که باید در سامر اسلم 2023 انتظار یک مبارزه یک به یک را داشته باشیم: رومن رینز برابر جی اوسو بر سر کسب عنوان قهرمان بلامنازع WWE.

جدیدترین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...