برنامه WWE برای ریا ریپلی در سامراسلم/ مبارزه با یک دشمن قدیمی!

کدخبر (206508) | 20 تیر 1402 | ساعت 16:25
0 869
برنامه WWE برای ریا ریپلی در سامراسلم/ مبارزه با یک دشمن قدیمی!
سامراسلم ۲۰۲۳ میزبان چهره های زیادی خواهد بود که ریا ریپلی، یکی از محتمل‌ترین گزینه‌های آن به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ریا ریپلی از زمانی که در رویداد رسلمینا 39 عنوان قهرمانی اسمکدان زنان را کسب کرد، فعالیت زیادی به عنوان یک قهرمان نداشته است. با این حال، اگر گزارش های اخیر درست باشند، ریپلی ممکن است در رویداد سامر اسلم بر سر عنوان قهرمانی خود با راکل رودریگز کشتی بگیرد. ریا ریپلی در یک سال و نیم گذشته، عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه داده است.

او در رویداد رسلمنیا مقابل شارلوت فلر به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی اسمکدان زنان را کسب کرد؛ عنوانی که او تاکنون به تعداد دفعات خیلی کمی از آن دفاع کرده است. در ادامه و با توجه به تغییر کمربندهای قهرمانی از سوی کمپانی WWE، او به یک کمربند قهرمانی جدید دست پیدا کرد؛ کمربندی که شباهت بسیاری به کمربند قهرمانی سنگین وزن جهان ست رالینز دارد.

 اگرچه بیشتر فعالیت های ریا ریپلی همراه با هم‌گروهی‌هایش در گروه «جاجمنت دی» بوده است اما انتظار می‌رود که در رویداد سامراسلم حضور داشته باشد و کشتی بگیرد. طبق گزارش دیو ملتزر، مطرح‌ترین ژورنالیست دنیای کشتی کج، ریپلی ممکن است در این رویداد با راکل رودریگز، قهرمان تگ تیم زنان روبرو شود.

راکل رودریگز و لیو مورگان به تازگی در رویداد مانی این د بنک عنوان تگ تیم دو نفره زنان را پس از خیانت شینا بیزلر به روندا روزی کسب کردند. این دو کتشی گیر نیز قرار است در آینده از عنوان خود  در برابر چلسی گرین و سونیا دویل دفاع کنند.

ریا ریپلی و دفاع از عنوان قهرمانی در برابر ناتالیا

ریا ریپلی در برند راو این هفته، بار دیگر با ناتالیا روبرو شد. آخرین باری که آن‌ها با یکدیگر رو به رو شده بودند به تجربه ای شرم‌آور برای ناتالیا تبدیل شد چراکه او در روز تولدش تنها در 70 ثانیه از حریفش شکست خورد. با این حال، ناتالیا در این مسابقه که طی رویداد نایت آف چمپیونز ۲۰۲۳ برگزار شد، عملکرد خوبی از خود نشان داد و ریا ریپلی را تا حد ممکن به چالش کشید. اما در پایان، این ریا ریپلی بود که موفق شد به برتری برسد.

 ریا ریپلی در طول چند ماه گذشته به طور متداول پیروز شده است و آخرین شکست او در سال 2022 و در مقابل لیو مورگان اتفاق افتاد. با این حال، رو به رو شدن با ریا ریپلی، تجربه جدیدی برای راکل رودریگز نیست. آخرین رویارویی این دو در برند ان اکس تی اتفاق افتاد؛ جایی که راکل رودریگز پیروز این مسابقه شد. با این حال، از آن زمان تا کنون خیلی چیزها تغییر کرده و حالا ریپلی در صدر جدول زنان دبلیو دبلیو ای قرار دارد.

جدیدترین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...