بازگشت قریب الوقوع رندی اورتن ؛ شایعه یا واقعیت؟

رندی اورتن در حال حاضر مشغول پشت سر گذاشتن یکی از جدی‌ترین مصدومیت‌های کارنامه حرفه‌ای خود است. این مصدومیت حالا بیش از یک سال است که به طول انجامیده است.
کدخبر (205154) | 18 تیر 1402 | ساعت 17:14
0 515
بازگشت قریب الوقوع رندی اورتن ؛ شایعه یا واقعیت؟
رندی اورتن در حال حاضر مشغول پشت سر گذاشتن یکی از جدی‌ترین مصدومیت‌های کارنامه حرفه‌ای خود است. این مصدومیت حالا بیش از یک سال است که به طول انجامیده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، رندی اورتن آخرین بار 414 روز پیش در مسابقات اسمکدان برروی رینگ دیده شده بود. این طولانی‌ترین غیبت اورتن در طی دوران حرفه‌ای طولانی است. آخرین مبارزه او، یک مبارزه تگ تیم بود که در روز بیستم می سال 2022 به انجام رسید. اورتن در این مبارزه به همراه مت ریدل در برابر اوسوز قرار گرفت. برادران اوسو در این مبارزه به پیروزی رسیدند و عنوان قهرمانی بخش تیمی را مال خود کردند. چند روز پس از برگزاری این مبارزه بود که خبر رسید رندی اورتن دچار یک مصدومیت شدید از ناحیه کمر شده است. او به‌دلیل این مصدومیت، حتی ناگزیر شد رشته‌ای از عمل‌های جراحی را نیز پشت سر بگذارد. بازگشت قریب الوقوع رندی اورتن ؛ شایعه یا واقعیت؟ از زمان بروز این مصدومیت تابه‌حال، شایعه‌های بسیاری درخصوص بازگشت رندی اورتن به مسابقات منتشر شده است. اورتن در طی این مدت چندین رویداد مهم از جمله رسلمنیا، سامر اسلم و مانی این د بنک را از دست داده است. متأسفانه باید بگوییم که این وضعیت ممکن است ادامه‌دار باشد. اگرچه بسیاری از افراد امیدوارند که اورتن بتواند برای حضور در رویداد پیش روی سامر اسلم خود را آماده کند، اما این اتفاق نیز ممکن است درنهایت رخ ندهد. براساس گزارش اخیری که در Fightful Select منتشر شده است، اورتن درحال حاضر حتی نزدیک به بازگشت نیز نیست. در عین حال، این گزارش همچنین ذکر کرده است که گزینه‌ی یک بازگشت کاملاً غیرمنتظره با توجه با کاراکتر رندی اورتن چندان هم بعید نیست. بازگشت قریب الوقوع رندی اورتون ؛ شایعه یا واقعیت؟ 

مبارزه بعدی رندی اورتن در برابر چه کسی خواهد بود؟

گزینه انجام یک مبارزه تگ تیم دیگر برای اورتن می‌تواند محتمل به‌نظر برسد. در طی مدت اخیر، تیم RK-Bro ماجراهای پرافت‌وخیزی را در بخش مبارزات تگ تیم WWE پشت سر گذاشته است. اخیراً حتی رومن رینز نیز با ملحق شدن به این تیم، در بخشی از این ماجراها سهیم بوده است. براساس گزارشی که دیو ملتزر در Wrestling Observer منتشر کرده بود، گویا قرار بوده که در سامر اسلم سال گذشته، مبارزه بر سر کسب کمربند میان رندی اورتن و رومن رینز به انجام برسد. اما با مصدومیت اورتن، این مبارزه کنسل شد و رینز سرانجام مبارزه دفاع از کمربند خود را در برابر براک لزنر انجام داد که با پیروزی او نیز همراه بود. بازگشت رندی اورتن به مسابقات WWE اتفاقی است که تمام طرفداران کشتی کج انتظارش را می‌کشند. اما اینکه اورتن در صورت بازگشت، در برابر چه کسی قرار خواهد گرفت، موضوعی‌ست که علاقه‌مندان به کشتی کج همچنان باید درخصوصش به ارائه حدس و گمان‌های خود ادامه دهند. آخرین اخبار کشتی کج

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...