دست رد لبرون جیمز بر سینه آندرتیکر ؛ انتظار یک ساعته اسطوره کشتی کج برای ملاقات با کینگ گیمز

در سال 2016 و در اتفاقی نادر لبرون جیمز اسطوره بسکتبال دیدار با آندرتیکر ستاره کشتی کج را نپذیرفت.
کدخبر (206082) | 21 تیر 1402 | ساعت 11:13
0 195
دست رد لبرون جیمز بر سینه آندرتیکر ؛ انتظار یک ساعته اسطوره کشتی کج برای ملاقات با کینگ گیمز
در سال 2016 و در اتفاقی نادر لبرون جیمز اسطوره بسکتبال دیدار با آندرتیکر ستاره کشتی کج را نپذیرفت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، آندرتیکر بدون شک یکی از مهم ‌ترین شخصیت هایی است که تا به حال پا به صنعت کشتی کج گذاشته است. آندرتیکر که حدود سه دهه در این صنعت حضور داشت با وجود اینکه سال ها از کناره گیری او از کشتی کج می‌گذرد هنوز هم توسط طرفداران خود در سراسر جهان تحسین می‌شود.

دست رد عجیب یک شخص به ملاقات با آندرتیکر

افراد هنوز هم در صورت دیدن او در هر مکانی به فکر گرفتن عکس یا دریافت امضا از او هستند. با این حال آیا می‌توانید تصور کنید که کسی وجود داشته باشد که دیدار با این اسطوره بزرگ کشتی کج را رد کند؟ قطعا این طور نیست اما در واقع این اتفاق در سال 2016 رخ داده است.  اندرتیکر ستاره کشتی کج در سال 2016، آندرتیکر به صورت منظم در دبلیو دبلیو ای حضور نداشت اما با این حال در مسابقات رسمی رسلمنیا حضور پیدا می‌کرد. این اسطوره بزرگ کشتی کج در فصل 2016-2017 ان بی ای حضور یافت تا با لبرون جیمز فوق ستاره بسکتبال ملاقات کند. با این حال، او به مدت تقریبا یک ساعت به حالت خجالت‌آوری جلوی رختکن لبرون جیمز منتظر ماند. این حادثه خجالت‌آور پس از بازی اول تیم کلیولند کاوالیرز در شروع فصل 2016 – 17 ان بی ای رخ داد. پس از پایان بازی اول فصل، آندرتیکر به عنوان مهمان ویژه دعوت شد تا با تیم و به ویژه با لبرون جیمز دیدار و گفتگو کند. همچنین همسر آندرتیکر میشل مک‌کول و دانا واریر نیز همراه او بودند. اندرتیکر ستاره کشتی کج آندرتیکر کشتی گیر فوق العاده دبلیو دبلیو ای توسط ستارگان مختلف کاوالیرز مورد استقبال قرار گرفت اما لبرون جیمز او را منتظر گذاشت. طرفداران دبلیو دبلیو ای این وضعیت را نپسندیدند زیرا آن‌ها احساس کردند که این رفتار نسبت به اسطوره کشتی کج نوعی بی‌احترامی است. لازم به ذکر است که فوق ستاره دبلیو دبلیو ای توسط نمایندگان لبرون جیمز اسطوره بسکتبال به بازی دعوت شده بود.

دلیل لبرون جیمز برای این کار چه بود؟

به گفته جو واردن، لبرون جیمز قصد دیدار با آندرتیکر را نداشت زیرا دوست نداشت که کسی از طریق ملافات با وی پول یا شهرت کسب کند. لبرون جیمز اسطوره بسکتبال جو واردن در این باره گفت:
جیمز با این موضوع که کسی به صورت عمدی سعی بر کسب پول یا شهرت از طریق او داشته باشد، کنار نمی‌آید. به عبارت دیگر، او با هیجانات تبلیغاتی که به سود او نیستند موافق نیست. او تیشرتی با عکس آندرتیکر را پوشید. به نظر او، همین کافی است.
آندرتیکر حدود یک ساعت در خارج از رختکن برای لبرون جیمز صبر کرد. آندرتیکر در این رویداد لباس DeadMan خود را پوشیده بود و با تعدادی از ستارگان کاوالیرز دیدار کرد. او با کوین لاو که کمربند نمایشی قهرمانی دبلیو دبلیو ای را در دست داشت، عکس گرفت. اندرتیکر ستاره کشتی کج به طور کلی، دلیل لبرون برای عدم دیدار با اسطوره دبلیو دبلیو ای ممکن است منطقی باشد. با این حال، این اتفاق به طور کلی باعث خجالت آندرتیکر در طول این اتفاق شد و به احتمال زیاد هیچگاه از یاد آندرتیکر نخواهد رفت. آخرین اخبار کشتی کج

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...