از تنیس تا یک کسب و کار بزرگ / ماریا شاراپووا چطور به درآمد 20 میلیون دلاری رسید؟

ماریا شاراپووا، تنیسور حرفه‌ای، درکنار بازی در ورزش تنیس، یک شرکت آبنبات‌فروشی دارد که درآمد بسیار بالایی از آن کسب می‌کند.
کدخبر (189424) | 14 خرداد 1402 | ساعت 09:55
0 155
از تنیس تا یک کسب و کار بزرگ / ماریا شاراپووا چطور به درآمد 20 میلیون دلاری رسید؟
ماریا شاراپووا، تنیسور حرفه‌ای، درکنار بازی در ورزش تنیس، یک شرکت آبنبات‌فروشی دارد که درآمد بسیار بالایی از آن کسب می‌کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ماریا شاراپووا تنیس‌بازی اهل کشور روسیه است که نه‌تنها در تنیس، بلکه در دنیای بیزنس و کسب و کار نیز به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده است. نام ماریا شاراپووا به‌عنوان یکی از بهترین تنیس‌بازان نسلش در تاریخ باقی خواهد ماند؛ مخصوصاً در دهه 2000 میلادی. او در مجموع به پنج قهرمانی گرند اسلم دست پیدا کرد و در سال 2020 در سن 32 سالگی از این حرفه کناره‌گیری کرد. او پس از این، روی کسب و کار و خانواده‌اش تمرکز کرده و به‌نظر می‌رسد که در کسب و کار نیز مانند تنیس بسیار خوب عمل کرده است. او شرکت خود را در سال 2012 راه‌اندازی کرد و روزبه‌روز آن را گسترش داد.

ارزش شرکت شاراپووا چقدر است؟

ماریا شاراپووا در دوران حرفه‌ای خود با برندهای معتبری چون نایک و پورشه همکاری کرد و هم‌اکنون صاحب برند اختصاصی خود است. او در ابتدا نزدیک به 500 هزار دلار روی این شرکت سرمایه‌گذاری کرد و ارزش این شرکت، امروز حدود 187 میلیون دلار برآورد شده است. قهرمان سابق تنیس جهان که هم‌اکنون صاحب یک کسب و کار بزرگ است، در سال 2013 اولین فروشگاه آبنبات‌فروشی خود را تأسیس کرد. با این حال، شاراپووا قطعاً سختی‌ها و مشکلات زیادی را تحمل کرد تا شرکت او هم‌اکنون به جایگاهی که امروز در آن قرار دارد برسد. او از انتقادات استفاده کرد و آن‌ها را تبدیل به فرصتی برای بهتر شدن کرد. از تنیس تا یک کسب و کار بزرگ / ماریا شاراپووا چطور به درآمد 20 میلیون دلاری رسید؟

درآمد سالانه شرکت ماریا شاراپووا چقدر است؟

شرکت شاراپووا روزبه‌روز درحال گسترش است و ماریا مدیریت کامل این شرکت بزرگ برعهده دارد. این برند که در فروش آبنبات و شکلات مشغول است، در 22 کشور شعبه دارد و هم‌اکنون به‌طور سالانه، 20 میلیون دلار درآمد دارد. موفقیت بزرگ این تنیس‌باز روسی در کسب و کارش باعث شد تا در سال 2018، از او در انجمن زنان صاحب کسب و کار (NAWBO) دعوت شود تا او نیز به سایر زنان کارآفرین کمک کند تا شاید آن‌ها نیز بتوانند روزی برند شخصی خود را تأسیس کنند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...