نامزد ماریا شاراپووا؛ از جدایی از ستاره تنیس تا قرار با بریتنی اسپیرز

ماریا شاراپووا بعد از ارتباط ناموفق با چارلی ایبرسول، با یک تاجر بریتانیایی آشنا شد. ماجرای زندگی ماریا شاراپووا از زمین های تنیس تا مادر شدن، سرگذشت جذابی دارد که در ادامه می خوانیم.
کدخبر (182646) | 31 اردیبهشت 1402 | ساعت 10:58
0 196
نامزد ماریا شاراپووا؛ از جدایی از ستاره تنیس تا قرار با بریتنی اسپیرز
ماریا شاراپووا بعد از ارتباط ناموفق با چارلی ایبرسول، با یک تاجر بریتانیایی آشنا شد. ماجرای زندگی ماریا شاراپووا از زمین های تنیس تا مادر شدن، سرگذشت جذابی دارد که در ادامه می خوانیم.

به گزارش سرخ نیوز، در سال 2008 بود که ماریا شاراپووا قهرمان تنیس زنان با یک تهیه کننده برنامه های تلویزیونی به نام چارلی ایبرسول آشنا شد و داستان عشق آنها حسابی خبرساز شد. اما کمتر کسی فکرش را می کرد که این عشق، عمر کوتاهی داشته باشد و یکی از کوتاه مدت ترین روابط خانم شاراپووا لقب بگیرد. داستان آشنایی شاراپووا و چارلی، داستان عشق، شهرت و فراز و نشیب های غیرمنتظره ای بود که بسیاری را حیرت زده کرد.

ماجرای ارتباط ماریا شاراپووا و نامزد سابقش

ارتباط عاشقانه ماریا و چارلی ایبرسول، پسر رئیس مشهور NBC Sports، به سرعت شکوفا شد و رسانه ها با هیجان زیادی اخبار مربوط به آنها را پوشش می دادند. آنها هم یک زوج ایده آل بودند و ترکیب شهرت و موفقیت، باعث شده بود تا ارتباط آنها تحسین برانگیز و گاهی حسرت آور باشد. نامزد شاراپووا: از جدایی از ماریا تا قرار با بریتنی

جدایی ماریا شاراپووا و چارلی ایبرسول

عشق این زوج جوان با سرعت بالایی پیش رفت و در نهایت قربانی همین سرعت بالا شد. در همان سال آشنایی، مسیر این زوج از هم جدا شد و آنها تصمیم گرفتند تا یکدیگر را ترک کنند. خبر جدایی آنها در رسانه ها بازتاب یافت و همه را حیرت زده کرد؛ ارتباط این زوج ، در ابتدا، یک افسانه عاشقانه به نظر می رسید که سریعا فروکش کرد. با وجودی که دلایل اصلی جدایی آنها مشخص نشد، اما سورپرایزهای بیشتری برای هر دو در راه بود. اندکی بعد از این جدایی بود که چارلی ایبرسول، با بریتنی اسپیرز آشنا شد و تمرکز رسانه ها هم بر روی این ارتباط قرار گرفت. نامزد شاراپووا: از جدایی از ماریا تا قرار با بریتنی در نوامبر سال 2014، یک منبع آگاه در توئیتر این خبر را تائید کرد و نوشت:
بریتنی اسپیزر تائید کرد که با چارلی ایبرسول، نامزد سابق ماریا شاراپووا در رفت و آمد است. این هم هر آنچه که باید درباره نامزد جدید بریتنی بدانید.

ازدواج ماریا شاراپووا و بچه دار شدنش

اما فصل جدید زندگی ماریا شاراپووا، سال ها بعد رقم خورد. در دسامبر سال 2020 بود که این قهرمان 5 دوره از مسابقات گرند اسلم اعلام کرد که با الکساندر گلیکس، تاجر بریتانیایی و یکی از بنیانگذاران خانه حراج آنلاین Paddle8 نامزد کرده است. البته شروع داستان آنها به سال 2018 برمی گشت و همچنان هم عاشقانه در کنار هم زندگی می کنند. نامزد شاراپووا: از جدایی از ماریا تا قرار با بریتنی شاراپووا در روز تولد 35 سالگی اش در اینستاگرام خبری خوشحال کننده را به هوادارانش داد و اعلام کرد که در انتظار تولد فرزندش است. این خبر با سیلی از تبریکات همراه شد. در جولای سال 2022، ماریا از تولد پسرش خبر داد. البته در آن زمان جزئیاتی در مورد اسم فرزندش منتشر نشد ولی لبخند روی صورت او، از شادی و عشق بی نظیری که در آن لحظات تجربه می کرد، حکایت داشت. داستان زندگی ماریا از زمین های تنیس تا مادر شدن، یک داستان جذاب بود. او بعد از کسب موفقیت های فراوان در دنیای ورزش، حالا ماجراجویی جدیدی را تجربه می کند؛ از لحظات سخت و آسان بچه داری گرفته تا بی خوابی های شبانه و ارتباط صمیمانه و حیرت انگیزی که با پسرش دارد.  بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...