سرنا ویلیامز و ماریا شاراپووا ؛ از رقابت کینه توزانه تا رفاقت صمیمانه !

علی‌رغم رقابت شدید ماریا شاراپووا و سرنا ویلیامز با یکدیگر، این دو اسطوره تنیس در حال حاضر، رابطه دوستانه‌ای با یکدیگر دارند.
کدخبر (165812) | 25 فروردین 1402 | ساعت 23:23
0 319
سرنا ویلیامز و ماریا شاراپووا ؛ از رقابت کینه توزانه تا رفاقت صمیمانه !
علی‌رغم رقابت شدید ماریا شاراپووا و سرنا ویلیامز با یکدیگر، این دو اسطوره تنیس در حال حاضر، رابطه دوستانه‌ای با یکدیگر دارند.

به گزارش سرخ نیوز، رقابت‌های بزرگ می‌تواند ورزش را باشکوه‌تر نیز کند. هیچ‌چیز برای مردم جذاب‌تر از تقابل دو غول نیست. سرنا ویلیامز ورزشکاری بود که رقیبان زیادی را در طی دوران حرفه‌ایش به خود دید. خواهرش ونوس ویلیامز، مارتینا هینگیس و جنیفر کاپریاتی شماری از بزرگ‌ترین آن‌ها بودند. اما کریس اورت، تنیس‌باز بازنشسته‌ی آمریکایی معتقد است که ماریا شاراپووا، بزرگترین رقیب سرنا ویلیامز بود. سرنا ویلیامز و ماریا شاراپووا مجموعاً ٢٢ بار در برابر یکدیگر قرار گرفتند. گرچه ویلیامز در ٢٠ بازی به پیروزی رسید و آمار کاملاً یک‌طرفه‌ای را ثبت کرد، با این حال شاراپووا همیشه با بهترین فرم خود در برابر او قرار می‌گرفت و حریف را کاملاً به چالش می‌کشید. رقابت این دو غول تنیس همواره آتشین و آغشته به خشم بود. سرنا ویلیامز و ماریا شاراپووا ؛ از رقابت کینه توزانه تا رفاقت صمیمانه !

تضاد غریب ماریا شاراپووا و سرنا ویلیامز

اخیراً رنی استابز و کریس اورت، دو اسطوره تنیس زنان با حضور در یک پادکست به بحث درباره موضوعات مختلف پرداخته بودند. در میان صحبت‌های کریس اورت، یک‌مورد بیشتر از همه جلب نظر می‌کرد: او رقابت ماریا شاراپووا و سرنا ویلیامز را رقابتی بزرگ نامیده بود. اورت گفته بود گرچه بازی این دو تنیسور اغلب با پیروزی ویلیامز به پایان می‌رسید اما این رقابت همیشه رقابتی آتیشن و تا حدودی کینه‌توزانه بود. او این دوئل را با رقابت خودش و مارتینا ناوراتیلووا مقایسه کرده بود. کریس اورت گفته بود سرنا و ماریا نیز مانند او و مارتینا، ابداً از یکدیگر خوششان نمی‌آمد:
من رقابت شاراپووا و ویلیامز را دوست داشتم؛ چون همواره آتشین و حساس بود و برای هر دو طرف یک بازی حیثیتی به‌شمار می‌رفت. درست است که اغلب یک‌طرفه بود اما همیشه نیز پرتنش بود. آن‌ها دو قطب مخالف یکدیگر بودند. چیزی شبیه به رقابت من و مارتینا. تضادی غریب میان شخصیت آن‌ها، سبکشان و تمام چیزهای دیگرشان وجود داشت. همه اینطور حس می‌کردند که این دو تنیسور، به‌هیچ وجه از یکدیگر خوششان نمی‌آید.
سرنا ویلیامز و ماریا شاراپووا ؛ از رقابت کینه توزانه تا رفاقت صمیمانه !کریس اورت می‌گوید همه از رقابت سرنا ویلیامز و ماریا شاراپووا لذت می‌بردند. اورت همچنین معتقد است که این دو تنیس‌باز از حیث روحی روانی، قوی‌ترین‌های دو دهه اخیر تنیس زنان محسوب می‌شوند:
این یک رقابت سخت و پرتنش بود و به‌نظر می‌رسید که همه از تماشایش لذت می‌برند. حتی اگر یک‌طرفه می‌بود هم، باز همه از دیدن این رقابت لذت می‌بردیم. سرنا و ماریا در دوران اوج خود از نظر ذهنیت و روحیه سرسخت‌ترین تنیس‌بازان جهان به‌شمار می‌رفتند.
علی‌رغم رقابت شدید ماریا شاراپووا و سرنا ویلیامز با یکدیگر، این دو اسطوره تنیس در حال حاضر، رابطه دوستانه‌ای با یکدیگر دارند. ویلیامز حتی یکبار شاراپووا را یکی از بهترین دوستان خود دانسته بود. سرنا ویلیامز و ماریا شاراپووا ؛ از رقابت کینه توزانه تا رفاقت صمیمانه !بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...