گشت و گذار در نیویورک به جای شرکت در مراسم مجلل/ ماریا شاراپووا ، غایب بزرگ مت گالا

ماریا شاراپووا ، تنیسور سرشناس روس که این روزها در دنیای مد هم حرفهای زیادی برای گفتن دارد، از غایبان مهم مراسم مت گالا بود.
کدخبر (176871) | 16 اردیبهشت 1402 | ساعت 22:40
0 143
گشت و گذار در نیویورک به جای شرکت در مراسم مجلل/ ماریا شاراپووا ، غایب بزرگ مت گالا
ماریا شاراپووا ، تنیسور سرشناس روس که این روزها در دنیای مد هم حرفهای زیادی برای گفتن دارد، از غایبان مهم مراسم مت گالا بود.

به گزارش سرخ نیوز، امسال مراسم پرزرق و برق مت گالا در روز اول ماه می برگزار شد و چهره های سرشناسی از سراسر دنیا در شاخه های مختلف از موسیقی گرفته تا ورزش و سرگرمی برای شرکت در این مراسم و عبور از فرش قرمز آن دعوت شده بودند؛ اما غیبت یک چهره بزرگ، حسابی هوادارانش را ناامید کرد. ماریا شاراپووا، تنیسور سرشناس روس که این روزها در دنیای مد هم حرفهای زیادی برای گفتن دارد، در این مراسم شرکت نداشت. در حالی که حرف و حدیث های زیادی در مورد غیبت او در این مراسم به گوش می رسید، این اسطوره تنیس در شبکه های اجتماعی در این باره شفاف سازی کرد و مشخص شد که او برنامه کاملا متفاوتی برای آن روزها داشته.

غیبت ماریا شاراپووا در مت گالا

او ترجیح داده تا در زمان برگزاری مت گالا، در کنار نامزدش الکساندر گلیکس بوده و با او تفریح کند. این زوج جوان حالا یک فرزند هم دارند که در جولای سال گذشته به دنیا آمد تا شادی زندگی آنها را تکمیل کند. شاراپووا تنیسور سابق شماره یک دنیا، یکی از ورزشکارانی است که در سال های اخیر با لباس های خاصی که در مراسم و رویدادهای مختلف به تن می کرد، همواره در کانون توجهات بود و علاوه بر این، در چندین شرکت در صنعت مد نیز سرمایه گذاری کرده و تمایل زیادی دارد تا در زمینه مد معاصر مشارکت داشته باشد. طبیعتا با این رزومه، همه انتظار داشتند تا شاراپووا را در مراسم مجلل و معتبر مت گالا ببینند ولی در کمال تعجب خبری از خانم شاراپووا در مراسم فرش قرمز این جشن بزرگ نبود. گشت و گذار در نیویورک به جای شرکت در مراسم مجلل/ شاراپووا، غایب بزرگ مت گالا

قرار عاشقانه ماریا شاراپووا در نیویورک!

نکته جالب اینجاست که اسطوره 36 ساله دنیای تنیس، در هنگام برگزاری مراسم معتبر مت گالا در شهر نیویورک حضور داشت ولی به جای شرکت در این مراسم، ترجیح داد تا لحظاتش را با نامزدش در این شهر زیبا سپری کند. او و الکساندر گیکس در طول روزهای گذشته در خیابان های نیویورک قدم می زدند و شاراپووا تصاویری از خودش و نامزدش در پیاده روی های شبانه در نیویورک را در استوری های اینستاگرامش منتشر کرد و در شرح یکی از این استوری ها نوشت:
یک قرار زیبا
ماریا شاراپووا، غایب بزرگ مت گالابیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...