مایک تایسون و ماجرای بوکسوری که به قصد کشت حمله می‌کند؛ ایساک کروز شبیه من است!

مایک تایسون می‌گوید که جدی‌ترین رقیب جرونتا دیویس یعنی ایساک کروز بوکسوری است که بیش از همه شبیه به اوست.
کدخبر (214613) | 10 مرداد 1402 | ساعت 12:36
0 938
مایک تایسون و ماجرای بوکسوری که به قصد کشت حمله می‌کند؛ ایساک کروز شبیه من است!
مایک تایسون می‌گوید که جدی‌ترین رقیب جرونتا دیویس یعنی ایساک کروز بوکسوری است که بیش از همه شبیه به اوست.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مایک تایسون در اوایل دهه هشتاد میلادی نام خود را به‌عنوان پدیده جدید دسته سنگین وزن بر سر زبان‌ها انداخت. آنچه تایسون را خاص می‌کرد غریزه‌ی خشونت‌طلبی و سرشت وحشی او بود که نه‌تنها در نگاهش بلکه در سبک بوکس کردنش نیز هویدا بود. هرگاه بوکسوری جرأت می‌کرد و مقابل او روی رینگ قرار می‌گرفت، بدون شک لحظات ناخوشایندی را برای خود رقم می‌زد. مایک تایسون جوری به حریفانش حمله می‌کرد که انگار زندگی‌اش به این حمله بستگی دارد. او همیشه تا سرحد مرگ رعب‌آور بود. حالا سال‌هاست که از بازنشستگی مایک آهنین می‌گذرد اما هنوز هم هیچ بوکسور دیگری در دسته سنگین وزن دیده نشده است که حتی تا حدودی شبیه به او باشد.

بوکسوری که شبیه مایک تایسون مبارزه می کند

با این وجود شاید در سایر دسته‌ها بتوان مشت‌زنانی را یافت که در سبکی شبیه به سبک تایسون به مبارزه می‌پردازند. خود مایک تایسون نیز اخیرا از یکی از این بوکسورها نام برده است که او را به یاد خودش می‌اندازد. این بوکسور کسی نیست جز ایساک کروز، مبارز دسته سبک وزن. مهمترین خصیصه‌ی ایساک کروز سبک اگرسیو و تهاجمی این مشت‌زن مکزیکی است. شاید بخاطر همین است که مایک تایسون او را شبیه به خودش می‌بیند. نگاهی به هایلایت مبارزات او بیندازید تا متوجه شوید که چرا آیرون مایک این بوکسور را به خودش شبیه می‌داند. مایک تایسون از شباهت ایساک کروز به خودش می گوید: او هم مثل من به قصد کشت حمله می کند

مایک تایسون و بحث درباره استایل جرونتا دیویس و ایساک کروز

ایساک کروز قرار است به‌زودی یک مبارزه را در دسته سبک وزن برابر جیوانی کابرا ترتیب دهد. مایک تایسون اخیرا مصاحبه‌ای را با RingTV انجام داده است و درباره این بوکسور مکزیکی گفته است:
اگر در میان بوکسورهای امروزی به یک نفر بخواهم اشاره کنم که بیش از همه شبیه به من است باید از ایساک کروز نام ببرم. او هم مثل من به‌نسبت دسته وزنی‌اش جثه کوچکی دارد و مثل من سبکی تهاجمی را در پیش می‌گیرد. شاید همه تصور می‌کردند که من در پاسخ به این سوال از جرونتا دیویس نام ببرم. اما دیویس مرا بیشتر به یاد آرون پریور می‌اندازد. من این را در تمجید از او می‌گویم. او به‌شدت خوب ضربه می‌زند، خوب حرکت می‌کند و سرش را نیز به‌خوبی جابجا می‌کند. او هرطور که دلش بخواهد می‌تواند شما را شکست دهد. او می‌تواند شما را ناک اوت کند یا اینکه مبارزه را طول دهد. اما ایساک کروز کسی است که مرا به یاد خودم می‌اندازد. او به‌قصد کشت به شما حمله می‌کند. او روحیه‌ای تهاجمی و حمله‌گر دارد. کروز سخت‌ترین مبارزه کارنامه حرفه‌ای جرونتا دیویس را به او تحمیل کرد.
آخرین اخبار ورزش بوکس

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...