نیت دیاز و کابوس اولین ناک اوت در راند اول؛ تفاوت وزنی که به ضرر مرد کوچک است

قرار است نیت دیاز ستاره بوکس اواسط مرداد در مرکز هواپیمایی امریکن در شهر دالاس تگزاس در برابر جیک پاول مبارزه ای داشته باشد.
کدخبر (213692) | 07 مرداد 1402 | ساعت 14:21
0 305
نیت دیاز و کابوس اولین ناک اوت در راند اول؛ تفاوت وزنی که به ضرر مرد کوچک است
قرار است نیت دیاز ستاره بوکس اواسط مرداد در مرکز هواپیمایی امریکن در شهر دالاس تگزاس در برابر جیک پاول مبارزه ای داشته باشد.

به گزارش سرخ نیوز، نیت دیاز ستاره بوکس قرار است اولین مبارزه بوکس حرفه‌ای خود را روز 5 آگوست در مرکز هواپیمایی امریکن در شهر دالاس تگزاس در برابر جیک پاول برگزار کند. این مسابقه شامل 10 راند خواهد بود و هر دو بوکسور با دستکش 280 گرمی و در وزن 85 کیلوگرم وارد رینگ خواهند شد. گفته می‌شود به دلیل برگزاری مسابقه در 10 راند و قدرت هوازی بالای نیت دیاز، این مبارز شانس بیشتری برای برتری دارد. هر چند عده دیگری بر این باورند که تفاوت وزن دو مبارز می‌تواند دیاز را در معرض خطر ناک اوت شدن قرار دهد؛ اتفاقی که در صورت وقوع برای اولین بار در دوران حرفه‌ای وی رخ خواهد داد.

وزن کشی نیت دیاز و جیک پاول در روز مسابقه

قرار است نیت دیاز و جیک پاول در وزن 85 کیلوگرم با یکدیگر رقابت داشته باشند اما نیازی به گفتن نیست که وزن کشی رسمی نشان دهنده وزن واقعی آن‌ها در روز مبارزه نیست. جیک پاول برای مبارزه با اندرسون سیلوا 84.6 کیلوگرم وزن داشت و در آخرین مبارزه خود با تامی فیوری با 83.3 کیلوگرم به کمترین وزن خود رسید. نیت دیاز و کابوس اولین ناک اوت در راند اول؛ تفاوت وزنی که به ضرر مرد کوچک است دیاز که در دوران حرفه‌ای خود در UFC در اوزان 70 و 77 کیلوگرم فعالیت داشت، در دسته ولترویت UFC به نام «مرد کوچک» معروف شده بود. در سوی مقابل جیک پاول در 38 سالگی اغلب در دسته وزنی 79 تا 90 کیلوگرم بوکس مبارزه کرده است. به همین دلیل بیراه نیست که بگوییم در برنامه ریزی این مسابقه اشتباهی بزرگ پیش آمده و شاهد یک عدم تطابق بزرگ هستیم. اد هرن، مروج مطرح بوکس نیز نظر مشابهی دارد و با بیان اینکه جیک پاول در 4 راند نیت دیاز را شکست می‌دهد، به طور غیرمستقیم به این اختلاف وزن اشاره داشت. نیت دیاز و کابوس اولین ناک اوت در راند اول؛ تفاوت وزنی که به ضرر مرد کوچک استعلاوه بر این نیت دیاز هرگز در مسابقات بوکس حرفه‌ای شرکت نکرده و در چند مبارزه خود در رینگ هشت ضلعی ام ام ای، آثاری از خستگی و شکستگی را نشان داده است. علاوه بر این نمی‌توان جیک پاول را به سادگی نادیده گرفت؛ کسی که بارها و بارها اراده واقعی خود را در رینگ بوکس نشان داده و در مبارزه با برخی از بزرگترین مبارزان، پیروزمندانه ظاهر شده است. تنها باخت جیک پاول در برابر یک مبارز جوان سنگین وزن به نام تامی فیوری در آخرین مبارزه او رقم خورده است. آخرین اخبار ورزش بوکس

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...