ادعای جسورانه ایواندر هالیفیلد: جرونتا دیویس از مایک تایسون خطرناک‌ تر است

کدخبر (211377) | 02 مرداد 1402 | ساعت 14:50
0 861
ادعای جسورانه ایواندر هالیفیلد: جرونتا دیویس از مایک تایسون خطرناک‌ تر است
ایواندر هالیفیلد می‌ گوید که بوکسوری را می‌ شناسد که حتی از مایک تایسون نیز خطرناک‌ تر است.

به گزارش سرخ نیوز، ایواندر هالیفیلد از جمله کسانی است که بیشترین شناخت ممکن را از مایک تایسون اسطوره بوکس دارد؛ چرا که دو مرتبه در برابر این فوق ستاره سال‌های دور دسته سنگین وزن بوکس قرار گرفته است.

هالیفیلد: بوکسوری را می‌شناسم که از تایسون هم خطرناک‌تر است

ایواندر هالیفیلد می‌گوید که بوکسوری را می‌شناسد که حتی از مایک تایسون نیز خطرناک‌تر است. هالیفیلد دو مرتبه در دهه نود در برابر مایک تایسون قرار گرفت و دو مبارزه تماشایی میان این دو مشت‌زن در گرفت. یکی از مشهورترین اتفاقات تاریخ بوکس نیز در مبارزه دوم آنها روی داد؛ یعنی گاز گرفتن گوش هالیفیلد توسط تایسون. البته در آن زمان دیگر دوران اوج مایک تایسون به‌سر رسیده بود و هر دو مبارزه با پیروزی ایواندر هالیفیلد به پایان رسید. اما «مایک آهنین» حتی در دوران افولش هم توانست به هالیفیلد بفهماند که تا چه اندازه بوکسور خطرناکی است. بنابراین وقتی ایواندر هالیفیلد مصاحبه می‌کند و می‌گوید که بوکسوری خطرناک‌تر از مایک تایسون را می‌شناسد، باید حرف‌هایش را جدی گرفت. این مشت‌زن کارکشته اخیرا در مصاحبه با FightHype به صحبت درباره جرونتا دیویس پرداخته است و تمجیدی تمام‌عیار را از این بوکسور جوان صورت داده است. ادعای جسورانه ایواندر هالیفیلد: جرونتا دیویس از مایک تایسون خطرناک‌ تر است

جرونتا دیویس (ملقب به تانک) البته در دسته وزنی بسیاری سبک‌تری نسبت به تایسون به مبارزه می‌پردازد. اما او هر 29 مبارزه‌ای که تا بحال انجام داده است را با پیروزی به پایان رسانده است و مهم‌تر از آن، در 27 مبارزه حریفان خود را ناک اوت کرده است.

ستایش هالیفیلد از دیویس

هالیفیلد در مصاحبه اخیر جسورانه جرونتا دیویس را بالاتر از مایک تایسون نشانده است و او را بوکسور خطرناک‌تری دانسته است:

او فایتر بسیار خوبی است. او یک مبارز به‌شدت ماهر است و تا حدودی مرا به یاد پرنل ویتاکر می‌اندازد. ویتاکر نیز مشت‌زن بسیار ماهری بود. اما دیویس هم شدیدا ماهر و تکنیکی است و هم قدرت مشت فجیعا بالایی دارد. این باعث می‌شود که او حتی از مایک تایسون نیز خطرناک‌تر باشد.

کارنامه حرفه‌ای جرونتا دیویس در طی سال‌های اخیر و به‌واسطه‌ی گرفتاری‌های قانونی او با وقفه‌های ناخواسته مواجه شده است. اما دیویس اخیرا از زندان آزاد شده است و طرفداران بوکس امیدوارند که او با همان قدرت سابق کار خود را از سر بگیرد. ادعای جسورانه ایواندر هالیفیلد: جرونتا دیویس از مایک تایسون خطرناک‌ تر استمایک تایسون نیز اخیرا به صحبت درباره مبارزه پیش روی ارول اسپنس و ترنس کرافورد پرداخته بود و گفته بود:

این یک مبارزه جهنمی خواهد بود. گوش کنید، اسپنس یک استاد تمام‌عیار بوکس است که جهنم را در مشت‌هایش حمل می‌کند. او جثه‌ی بسیار کوچکی دارد و در عین حال می‌تواند حریفان بزرگ را شکست دهد.

آخرین اخبار بوکس

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...