مبارزه براک لزنر و کودی رودز در روز ششم خرداد؛ آیا کابوس آمریکایی به سرنوشت آندرتیکر دچار خواهد شد؟

مبارزه براک لزنر و کودی رودز قرار از بعد از مبارزه‌های پرحاشیه گذشته خود، دوباره به زمین بازی بازگردند.
کدخبر (184873) | 04 خرداد 1402 | ساعت 17:56
0 177
مبارزه براک لزنر و کودی رودز در روز ششم خرداد؛ آیا کابوس آمریکایی به سرنوشت آندرتیکر دچار خواهد شد؟
مبارزه براک لزنر و کودی رودز قرار از بعد از مبارزه‌های پرحاشیه گذشته خود، دوباره به زمین بازی بازگردند.

به گزارش سرخ نیوز، آندرتیکر در طی دوران حرفه‌ای خود در WWE مبارزات فراوانی را پشت سر گذاشت. یکی از ستارگانی که او چندین بار در برابرش قرار گرفت، براک لزنر بود. نخستین مبارزه میان این دو ستاره کشتی کج در سال 2002 به انجام رسید. مبارزه‌ای که بسیار جذاب نیز از کار درآمد.

مصاحبه آندرتیکر و براک لزنر

آندرتیکر و براک لزنر در روز بیست‌ودوم سپتامبر سال 2002 برای اولین بار روبه‌روی هم قرار گرفتند. مبارزه مجدد این دو، تنها یک ماه پس از آن رخ داد و مبارزه‌ای به‌شدت خشونت‌بارتر نیز بود. لزنر در طی این مبارزه، دست آندرتیکر را شکست. دو دهه پس از آن بود که کودی رودز نیز در مبارزه برابر لزنر دچار شکستگی دست شد. در مبارزه‌ای که در روز بیست‌ودوم می 2023 میان براک لزنر و کودی رودز برگزار شد، لزنر دست رودز را به همان شیوه شکست. البته داستان این مبارزه از دیگر لحاظ شباهتی به مبارزه بیست سال قبل لزنر و آندرتیکر نداشت و تنها همین جنبه میان آن‌ها مشترک بود. حالا قرار است کودی رودز و براک لزنر یک بار دیگر و این‌بار در ایونت «شب قهرمانان» مقابل یکدیگر قرار گیرند. این مبارزه در روز 27 می 2023 (ششم خرداد) در عربستان سعودی و در شهر جده به انجام خواهد رسید. مبارزه براک لزنر و کودی رودز در روز ششم خرداد؛ آیا کابوس آمریکایی به سرنوشت آندرتیکر دچار خواهد شد؟

در انتظار مبارزه براک لزنر و کودی رودز

پیش از هرچیز باید توجه داشت که نه شکستگی دست آندرتیکر و نه شکستگی دست کودی رودز واقعی نبودند. به‌طور کلی، هیچ چیز در کشتی کج واقعی نیست. در مبارزه قبلی دو ستاره و پس از یک حمله سهمگین به کودی رودز بود که براک لزنر مدعی شد حریفش دیگر قادر به مبارزه نیست. اما رودز با سماجت به مبارزه بازگشت و این‌بار شدیدتر از دفعه قبل کتک خورد و حتی دستش نیز شکست. پس از این مبارزه، تریپل اچ در رختکن با کودی رودز دیدار و گفتگویی داشت. با وجود این مصدومیت، رودز اعلام کرد که آماده است تا در شب قهرمانان پیش رو مجدداً با لزنر مبارزه کند. همچنان مشخص نیست که آیا کودی رودز نیز به سرنوشت آندرتیکر در سال 2002 دچار خواهد شد و متحمل یک شکست نهایی خواهد شد یا خیر. شاید هم کابوس آمریکایی بتواند انتقام خود را از براک لزنر بگیرد. بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...