مبارزه دوستان صمیمی؛ جذاب‌ترین زنان بوکس جهان رو در روی هم در رینگ

ال بروک اینفلوئنسر شناخته شده تیک تاک احتمال مبارزه با ابانی بریج در رینگ بوکس را رد نکرد!
کدخبر (203388) | 15 تیر 1402 | ساعت 09:23
0 235
مبارزه دوستان صمیمی؛ جذاب‌ترین زنان بوکس جهان رو در روی هم در رینگ
ال بروک اینفلوئنسر شناخته شده تیک تاک احتمال مبارزه با ابانی بریج در رینگ بوکس را رد نکرد!

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ال بروک، اینفلوئنسر شناخته شده تیک تاک علیرغم اینکه معتقد است ابانی بریج قهرمان دسته خروس وزن IBF در مبارزه دست بالاتر را نسبت به او دارد اما مبارزه با این بوکسور حرفه‌ای را رد نکرده است.

 بروک 25 ساله حالا  از همیشه مشهورتر است و اخیراً در برنامه پیرز مورگان با او هم صحبت شده است. بروک در پلتفرم تیک تاک طرفداران زیادی دارد و حدود 2.3 میلیون نفر او را در این شبکه اجتماعی دنبال می‌کنند. او توانست از این اعتبار و شهرت خود استفاده کند از یک اینفلوئنسر فضای مجازی به یک بوکسور نیمه حرفه‌ای تبدیل شود.

کارنامه ال بروک در بوکس

ال بروک تاکنون توانسته سه پیروزی بدست آورد و بر افرادی مانند ای جی بانکر ستاره برنامه Love Island، فیث اردوی چهره سرشناس شبکه‌های اجتماعی و دانیلکا وبلاگ نویس معروف غلبه کرده است. او در گذار از دنیای فضای مجازی و سرگرمی به ورزش بوکس با ابانی بریج، قهرمان دسته خروس وزن بوکس دوست شد و از همان زمان آنها رابطه نزدیکی و صمیمانه‌ای را با یکدیگر شکل داده‌اند.

مبارزه دوستان صمیمی؛ جذاب‌ترین زنان بوکس جهان رو در روی هم در رینگ 04با این حال آنها اخیراً در مورد امکان مبارزه در آینده با وجود تفاوت گسترده در تجربه و توانایی بوکس خود صحبت کرده‌اند. ال بروک که همچنین می‌خواهد با رقیب دیرینه آسترید وت و اسطوره UFC، راندا روزی روبرو شود، اصرار دارد که مبارزه احتمالی با بریجز برای کسب درآمد می‌تواند فوق‌العاده باشد. 

بروک به talkSPORT گفته است:

ما بهترین دوستان هستیم. من کاملا او را می‌پرستم. من زمینی را می‌پرستم که این زن روی آن راه می رود. او از نظر احساسی و جسمی برای من کارهای زیادی انجام داده است. هیچ خصومتی وجود ندارد. هر دوی ما می دانیم، پیش خودمان گفتیم بیا پولدار شویم و با هم برای سرگرمی مبارزه کنیم. ما هر دو ذهنیت مالی خوبی داریم و در تجارت حرفی برای گفتن داریم.

مبارزه دوستان صمیمی؛ جذاب‌ترین زنان بوکس جهان رو در روی هم در رینگ 04اگر این مبارزه بوکس رسمی شود، بروک می‌داند که او هیچ شانسی برای شکست دادن رفیقش ندارد و خوشحال می‌شود که فقط دو راند زنده بماند. بروک افزود:

درباره این مبارزه کمی شک دارم. به هرحال بریج مرا شکست خواهد داد. او مرا تکه و پاره می‌کند. نمی‌دانم بتوانم بیشتر از دو راند دوام بیاورم یا نه. قرار است در دور اول فقط فرار کنم اما او به خوبی می‌تواند این راه را بر من ببندد. این کار مرا به لانه شیر می‌فرستد.

آخرین خبرها از ورزش بوکس

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...