جاستین گیجی و داستین پوریر؛ از مبارزه در UFC Fight Night تا رویارویی در UFC 291

کدخبر (209722) 27 تیر 1402 | ساعت 23:10
0 340
رویداد UFC 291 با حضور جاستین گیجی، داستین پوریر، الکس پریرا و ... یک رویداد جذاب و تماشایی برای مخاطبان UFC خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بدون شک UFC 291 یکی از جذابترین رویدادهایی خواهد بود که هواداران هنرهای رزمی و مسابقات ام ام ای در انتظار آن هستند. جاستین گیجی، داستین پوریر، الکس پریرا، مایک بالشوویتز و چندین مبارز محبوب دیگر در UFC 291 وارد رینگ هشت ضلعی خواهند شد و مبارزات هیجان‌انگیزی خواهند داشت. با این حال بی‌تردید مبارزه جاستین گیجی و داستین پوریر در کارت اصلی مسابقات، به عنوان دو تن از بهترین مبارزان دسته سبک وزن جهان همه توجهات را به خود جلب خواهد کرد.

داستین پوریر در مقابل جاستین گیجی

پوریر و گیجی برای دومین بار در رویداد اصلی به مصاف هم خواهند رفت و این بار برای کسب کمربند BMF به رقابت می پردازند. بنابراین قبل از مسابقه برگشت آنها، ما مبارزه اول را دوباره مرور می‌کنیم و خواهیم دید که چه اتفاقی افتاده است. این دو مبارز اولین بار در سال 2018 در رویداد اصلی کارت UFC Fight Night در گلندیل آریزونا با یکدیگر ملاقات کردند.

در همان زمان هم آنها جزو بهترین مبارزان دسته سبک وزن دنیا بودند. این چیزی بود که در مبارزه‌شان هم کاملا مشهود بود و این تقابل به یکی از بهترین مبارزات تاریخ دسته سبک وزن تبدیل شود.

ویدئو: مبارزه جاستین گیجی و داستین پوریر در UFC Fight Night

پوریر و گیجی راند اول را با دو استراتژی متفاوت آغاز کردند. با این حال هر دو مبارز، در مرکز رینگ به هم رسیدند و با شدت هر چه تمام‌تر به مبارزه پرداختند. گیجی به دنبال این بود که با ضربات قدرتی داخلی به پای تکیه‌گاه پوریر، او را از کار بیندازد. پوریر از همین فرصت برای مقابله و ضربه زدن به گیجی استفاده می‌کرد.

در حالیکه هر دو مبارز سهم قابل توجهی در زدن ضربات اثربخش داشتند، این پوریر بود که در راند اول به پیروزی رسید. همین استراتژی در راند دوم هم تکرار شد. در این راند گیجی ضربات سر را هم به تاکتیک خود اضافه کرد. به همین دلیل پوریر در راند دوم شکست را پذیرفت. با وجود اینکه گیجی از داور اخطاری هم دریافت کرده بود، به لطف ضربات مرگبارش در اواخر راند، به برتری دست پیدا کرد.

جاستین گیجی و داستین پویریر؛ از مبارزه در UFC Fight Night تا رویارویی در UFC 291

راند سوم سرگرم‌کننده‌تر از دو راند دیگر بود. هر دو مبارز به اعمال فشار علیه یکدیگر ادامه دادند و دست به عقب نشینی نزدند. گیجی در مواقعی به پوریر آسیب می‌رساند و او را به عقب می‌راند. با این حال ضربه گیجی به چشم حریف باعث کسر امتیاز از وی شد. با این وجود گیجی ضربات بهتری داشت و توانست در حملاتش موفقیت‌های بیشتری کسب کند.

سرانجام پس از سه راند باورنکردنی، راند چهارم با ناک اوت یکی از مبارزان همراه شد. گیجی به سرعت به حریفش نزدیک شد و پوریر یک مشت چپ مخالف عالی و مستقیم را روی شانه او فرود آورد. این ضربه تمرکز گیجی را بهم ریخت و به پوریر این فرصت را داد تا با ضربات بی امان و پیاپی، کار را به نغع خودش یکسره کند.

حالا این دو مبارز برجسته قرار است طی دو هفته آینده بر سر یکی از عناوین مهم UFC با یکدیگر مبارزه کنند که قطعا جذابیت‌های زیادی را به همراه خواهد داشت.

آخرین اخبار هنرهای رزمی ترکیبی (MMA)

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...