جشن و سرور تا 3 بامداد! / فلوید می ودر و شب بیداری های عجیب و غریب!

وقتی پای جشن گرفتن و شادی وسط باشد، هیچکس رقیب فلوید می‌ودر نمی‌شود.
کدخبر (205848) | 19 تیر 1402 | ساعت 09:21
0 176
جشن و سرور تا 3 بامداد! / فلوید می ودر و شب بیداری های عجیب و غریب!
وقتی پای جشن گرفتن و شادی وسط باشد، هیچکس رقیب فلوید می‌ودر نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، آندره برتو آخرین کسی است که با فلوید می ودر قهرمان 15 باره بوکس مبارزه کرده است. براساس صحبت‌های او، فلوید می ودر تا ساعت 3 بامداد به جشن گرفتن می‌پرداخت و سپس مستقیماً به باشگاه می‌رفت تا ورزش کند. برتو بر سر قهرمانی دسته ولترویت با فلوید می ودر در ورزشگاه ام جی ام گرند گاردن در لاس وگاس در سال 2015 مبارزه کرد. فلوید می ودر درنهایت این مسابقه 12 راندی را با امتیاز بیشتر پیروز شد و در سن 40 سالگی بدون حتی یک شکست، از این حرفه خداحافظی کرد. با این حال، برتو که خودش دو بار قهرمانی دسته ولترویت را به‌دست آورده است، به‌تازگی شرح داده که حریفش چقدر به تمرینات خود پایبند بود؛ با این حال، او هیچگاه نمی‌توانست از جشن‌های شبانه خود دست بکشد.

نظر برتو درباره اخلاق فلوید می ودر

برتو در مصاحبه اخیر خود توضیح داد:
فلوید همیشه اخلاق کاری بی‌نظیری داشت، فکر می‌کنم از چهار سالگی مبارزه را شروع کرده است. او همیشه دارای انضباط بی‌نظیری بود. وقتی دستکش‌های طلایی را برنده شدم، او به دیدن من و دوستانم آمد و او ما را به شام دعوت کرد. حتی در آن زمان هم من انضباط را در او می‌دیدم، همه مشروب می‌خوردند ولی او نمی‌خورد. او پول همه چیز را پرداخت می‌کرد ولی مشروب نمی‌خورد. وقتی با فلوید وارد کلوپ می‌شوید، از قبل همه چیز را آماده کرده است. به محض ورود او به کلوپ، آن‌ها موسیقی قهرمان اینجاست را پخش می‌کنند. آتش‌بازی‌ها، بطری‌های مشروب و غیره همه آماده هستند. او وارد بخش خصوصی خود می‌شود و شما می‌بینید که 20 بطری مشروب به همراه آتش‌بازی با او می‌آید. او در جلوی همه می‌ایستد و به همه نگاه می‌کند تا به آن‌ها بگوید که پادشاه اینجاست و سپس منتظر می‌شود تا ببیند چه کسی بیشتر از او مشروب می‌خرد. اگر حتی به خریدن مشروب بیشتر فکر ‌کنید، او 20 بطری دیگر می‌خرد.
جشن و سرور تا 3 بامداد! / فلوید می ودر و شب بیداری های عجیب و غریب! او در ادامه گفته:
او فوق‌العاده است. همه مشروب می‌نوشند. او بطری ‌ها را دست‌به‌دست می‌کند تا همه لذت ببرند. اطمینان حاصل می‌کند که همه می‌دانند که پادشاه اینجاست؛ الکل، زنان، همه چیز فراهم هست. اما ناگهان وقت رفتن فرا می‌رسد، او از ورودی پشتی خارج می‌شود و ماشین‌ها می‌آیند. همه چیز به احوال او بستگی دارد. او همیشه مانند یک جغد، شب‌‌زنده‌دار بوده است. حتی در آن زمان نیز ساعت سه صبح به باشگاه می‌رفت و سپس در بعضی شب‌های خاص، کفش‌هایش را می‌پوشید و خیلی سریع تا خانه می‌دوید. همه ماشین‌ها به‌دنبالش می‌رفتند و او بدون توقف هفت یا هشت کیلومتر تا خانه می‌دوید. ساعت 1 شب تمامی ماشین‌هایش به صف می‌شدند و یکی از افرادش فقط کفش‌های دویدن او را از ماشین بیرون می‌آورد. او لباس ورزشی، جواهرات و کفش‌های دویدنش را می‌پوشید. تمام لباس‌هایش را در همان پارکینگ عوض می‌کرد و دویدن به سمت خانه را شروع می‌کرد.
جشن و سرور تا 3 بامداد! / فلوید می ودر و شب بیداری های عجیب و غریب! اگرچه برتو در آخرین مبارزه حرفه‌ای فلوید می‌ودر از او شکست خورد اما اصرار دارد که این یکی از آسان‌ترین مبارزات حرفه‌ای او بوده است. او گفت:
به مردم می‌گویم که مبارزه با فلوید احتمالاً یکی از آسان‌ترین مبارزه‌های من بوده است. این برای مردم سخت است که درک کنند، اما برای من یک مبارزه زمانی سخت می‌شود که حس ‌کنم یک مبارزه سخت داشته‌ام. حس دیوانه ‌واری بود، من برای مبارزه با فلوید به‌شدت تمرین کرده بودم؛ هم از لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ ذهنی. ولی من با شخصی وارد رینگ شدم که سعی می‌کرد، هر راند مسابقه را به زور رد کند و به راند بعدی برود.
آخرین اخبار بوکس

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...