دو دهه دشمنی؛ روزی که فلوید می ودر به تاثیر مایک تایسون بر زندگی اش اعتراف کرد

به جرات می توان مایک تایسون و فلوید می ودر را بزرگ ترین بوکسورهای تاریخ معرفی کرد؛ اما رابطه این دو اسطوره چندان هم دوستانه نیست.
کدخبر (206184) | 20 تیر 1402 | ساعت 14:43
0 744
دو دهه دشمنی؛ روزی که فلوید می ودر به تاثیر مایک تایسون بر زندگی اش اعتراف کرد
به جرات می توان مایک تایسون و فلوید می ودر را بزرگ ترین بوکسورهای تاریخ معرفی کرد؛ اما رابطه این دو اسطوره چندان هم دوستانه نیست.

به گزارش سرخ نیوز، مایک تایسون یکی از ترسناک‌ترین و در عین حال مورد احترام‌ترین بوکسورهای تمام دوران است. شاید به دلیل اینکه مردم قبلاً از تایسون می‌ترسیدند، به او نیز احترام می‌گذاشتند. با این حال برای بوکسوری که دوران حرفه‌ای‌اش پر از بحث و جدل بود، جلب احترام همکاران و طرفدارانش چندان آسان نیست. با وجود این فلوید می ودر که رابطه خوبی با تایسون نداشت، یک بار نشان داد که چقدر برای این اسطوره بوکس احترام قائل است. دو دهه دشمنی؛ روزی که فلوید می ودر به تاثیر مایک تایسون بر زندگی اش اعتراف کرد مایک تایسون در دهه 80 و 90 میلادی بهترین بوکسور دنیا بود. تایسون ظاهر، جذابیت و کاریزمای دیگر بوکسورها را نداشت. با این حال او با ایجاد ترس، بر هواداران و مخالفان خود حکومت می‌کرد. تایسون در طول دوران درخشان خود توانست بیش از 50 برد کسب کند و 44 بار رقبایش را ناک اوت کرد. با وجود داشتن چنین رکورد خارق العاده‌ای، تایسون می‌توانست خود را در اوج نگه دارد و از دردسر دور کند.

فلوید می ودر : مایک تایسون یک قهرمان افسانه ای است

در طول تاریخ ورزش بوکس داستان‌های زیادی در مورد دریگر و دشمنی دو بوکسور با یکدیگر وجود داشته که یکی از آنها دشمنی میان فلوید می ودر و مایک تایسون بوده است. با این حال زمانی که می ودر از شخصیت خود در رینگ خارج شده، با احترام زیادی در مورد جوان‌ترین قهرمان سنگین وزن دنیا صحبت کرده و عنوان داشته که مبارزی مانند مایک، راه را برای او هموار کرده است. می ودر یکبار در وصف تایسون گفته «او یک قهرمان افسانه‌ای است». دو دهه دشمنی؛ روزی که فلوید می ودر به تاثیر مایک تایسون بر زندگی اش اعتراف کرد اغلب اوقات دو نام بزرگ در یک ورزش ارتباط خوبی با هم ندارند. بدیهی است که تنش بین می ودر و تایسون برای طرفداران کاملاً قابل درک بود. با این حال، این امر باعث نشد که می ‌ودر از سهم تایسون در بوکس و حرفه‌اش قدردانی نکند.
خب من تایسون را تحسین می‌کنم زیرا او یکی از افرادی است که راه را برای من هموار کرد تا به جایی که هستم باشم. می‌دانید، او یک قهرمان افسانه‌ای است و تنها چیزی که باید در مورد مایک تایسون بگویم این است که همه همیشه سعی می‌کنند مایک تایسون را قضاوت کنند. او زندگی‌اش را همان‌طور که می‌خواست زندگی کرد. هیچکس نمی‌تواند بگوید اگر جای او بود چه می‌کرد. می‌دانی که بوکس ادامه خواهد داشت. یک زمان دوران می ودر است. نه فقط خودم، بلکه برند می‌ودر.
دو دهه دشمنی؛ روزی که فلوید می ودر به تاثیر مایک تایسون بر زندگی اش اعتراف کرد
شما می‌دانید که من سبک خاص خود را دارم و آنچه را که من در مورد بوکس جالب کردم، تنبیه نکردن است.
همچنین می ودر در مورد دوران خود هم صحبت می‌کند. این صحبت‌ها به خوبی طرز فکری که او در طول زندگی حرفه‌ای خود داشته را نشان می‌دهد. این موضوع همچنین نشان می‌دهد که چگونه مایک تایسون و فلوید می ‌ودر با وجود احترامی که می‌ ودر به او نشان می‌داد، با هم درگیری داشتند. دو دهه دشمنی؛ روزی که فلوید می ودر به تاثیر مایک تایسون بر زندگی اش اعتراف کرد

دشمنی فلوید می ودر و مایک تایسون

می ودر و تایسون وقتی شروع به شناخت یکدیگر کردند، تقریبا با هم دوست بودند. تقریباً 2 دهه پیش، در سال 2001 که می‌ودر و برندش شروع به رشد کردند، تایسون به بازنشستگی نزدیک می‌شد. بنابراین هیچ خصومت مستقیمی بین این دو مبارز در طول دوران حرفه‌ای آنها وجود نداشت. با این حال یک بار می ودر در حمله پلیس به محل زندگی تایسون نقشی را ایفا کرد که برای تایسون خوشایند نبود. مایک تایسون در اینباره گفته است
برخی از افراد موجه می‌گویند «اکنون با او خوب هستم». شما می‌توانید ببخشید اما باید به خاطر داشته باشید.
اخبار جدید بوکس

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...