نکات کلیدی هنی رامبد برای بدنسازان؛ بهترین روش برای اجرای ست‌های تمرینی

روش آموزشی هنی رامبد تاکنون بسیار موفق بوده و نتایجی که او سال به سال به دست می‌آورد، این موضوع را ثابت می‌کند.
کدخبر (206258) | 23 تیر 1402 | ساعت 09:45
0 791
نکات کلیدی هنی رامبد برای بدنسازان؛ بهترین روش برای اجرای ست‌های تمرینی
روش آموزشی هنی رامبد تاکنون بسیار موفق بوده و نتایجی که او سال به سال به دست می‌آورد، این موضوع را ثابت می‌کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، هنی رامبد یک مربی سرشناس بدنسازی است که مربیگری بزرگانی مانند فیل هیث و جی کاتلر با 7 و 4 قهرمانی مستر المپیا را به عهده داشته است. او به خاطر میراثی که تاکنون از خود به جای گذاشته لقب خالق حرفه‌ای را کسب کرده است. مستر المپیا 2022 برای هنی رامبد یک دوره جذاب و شیرین بود، به طوری که هادی چوپان در جایگاه اول و درک لانسفورد در جایگاه دوم دسته آزاد مستر المپیا قرار گرفتند و کریس بامستد که سال گذشته به جمع شاگردان وی اضافه شده بود چهارمین قهرمانی متوالی خود در دسته فیزیک کلاسیک را به دست آورد. اخیراً این مربی که تاکنون به 22 قهرمانی به همراه شاگردان خود دست پیدا کرده در فضای مجازی به طرفداران خود چند نکته تمرینی کلیدی را آموزش داد. در اینجا این موارد را بررسی می‌کنیم.

پیشنهاد هنی رامبد برای انجام حرکات به صورت صحیح

هنی رامبد اخیرا یک ویدئوی کوتاه در کانال یوتیوب خود درباره اشتباهات بدنسازان در تمرینات منتشر کرد. او در این ویدئو گفت:
یکی از اشتباهاتی که بسیاری از شما در خانه مرتکب می‌شوید این است که در آخرین قسمت تمرین، سرعت را بیشتر می‌کنید و حرکات ناقص و بدون دقتی را انجام می‌دهید.
این مربی سختگیر، بدنسازان را به خاطر اتمام نامناسب مجموعه تمریناتشان سرزنش کرد. هر مجموعه ای از تمرینات باید به طور مناسب به اتمام برسد. وی افزود:
شما باید از ابتدا تا انتها کنترل کامل داشته باشید، زمانی که شما با وزن سنگین کار نمی‌کنید باید یک تمپو برای خودتان ایجاد کنید.
او مفهوم تمپو را توضیح داد. تمپو به سرعتی اطلاق می‌شود که در طی آن یک ست از یک تمرین مشخص با آن سرعت خاص انجام می‌شود؛ تمپو به اندازه فرم و تعداد حرکات اهمیت دارد و بسیار مهم است. او این موضوع را بیشتر توضیح داد و گفت:
تمپو یعنی مدت زمان رفت و برگشت یک تمرین مشخص باید با یکدیگر برابر باشد. به طور مثال باید دو تا سه ثانیه برای انجام یک حرکت به سمت بالا و دو تا سه ثانیه برای انجام حرکت به سمت پایین باید صرف شود.
این مربی درحالی که تمرینی که بدن و ذهن را در هماهنگی قرار می‌دهد حمایت کرد، گفت:
انواع مختلفی از تکرار در انجام تمرینات وجود دارد اما اگر می‌خواهید به ارتباط بین ذهن و عضلات دست پیدا کنید، بهتر است که ست‌های تمرینی را با یک سرعت مشخص انجام دهید.
روش آموزشی هنی رامبد تاکنون بسیار موفق بوده و نتایجی که او سال به سال به دست می‌آورد، این موضوع را ثابت می‌کند. هنی رامبد در کنار سه شاگرد سربلندش در مستر المپیا 2022

هنی رامبد و روش تمرینی FST-7

هنی رامبد یک روش تمرینی منحصر به فرد را به نام روش FST-7 طراحی کرده است. این روش باعث می‌شود که شاگردان او به بدنی بدون چربی و عضلاتی کات شده دست پیدا کنند؛ همان مشخصاتی که در هیث، کاتلر و اکنون چوپان و لانسفورد دیده می‌شود. تمرین به روش کشش فاشیا (FST) بر روی لایه فاشیای تمرکز دارد؛ لایه‌ای که بین پوست و عضلات قرار دارند. این مربی ایرانی‌الاصل این روش را برای بیشتر بدنسازان خود استفاده می‌کند. مربیان یکی از اجزای اصلی جامعه بدنسازی هستند. آنها به عنوان کارشناسان سختگیر به دقت روی عملکرد بدنسازان نظارت می‌کنند تا هیچ اشتباهی از جانب آن ها در انجام تمرینات رخ ندهد. آنها تلاش می کنند تا پیشرفت بدنسازان حرفه‌ای با برنامه های تمرینی خود مطابقت داشته باشند. هنی رامبد یکی از این مربیان است که مردان عادی را به هیولاهای بدنسازی تبدیل کرده است! آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...