نیک واکر : باید قهرمان آرنولد کلاسیک می‌شدم / قهرمانی مستر المپیا 2023 برای من است

نیک واکر گفت: فکر می‌کنم سامسون پیشرفت کرد، اما فکر نمی‌ کنم پیشرفت او آنقدر چشمگیر بوده که بتواند مرا شکست دهد.
کدخبر (166533) | 26 فروردین 1402 | ساعت 14:51
0 145
نیک واکر : باید قهرمان آرنولد کلاسیک می‌شدم / قهرمانی مستر المپیا 2023 برای من است
نیک واکر گفت: فکر می‌کنم سامسون پیشرفت کرد، اما فکر نمی‌ کنم پیشرفت او آنقدر چشمگیر بوده که بتواند مرا شکست دهد.

به گزارش سرخ نیوز، نیک واکر پس از کسب مقام دومی آرنولد کلاسیک 2023 پس از سامسون داودا، فصل بدنسازی خود را به پیش می‌برد. او اخیرا با حضور در پادکست Think Big Bodybuilding، در مورد اینکه چرا باید قهرمانی آرنولد کلاسیک را بدست می‌آورد و پکیجی که قرار است در مستر المپیا آینده در پاییز ارائه دهد، صحبت کرده است. نیک واکر می‌گوید:

ما داریم از فاصله نزدیک صحبت می‌کنیم. دوست ندارم دیوانه به نظر بیایم. آنها به کسی رای دادند که به نظرشان بهتر بود. این خوب است اما چیزی که آنها نمی‌دانند این است که وقتی من می‌بازم، آتشی در من روشن می‌شود.
در جشنواره سالانه ورزشی آرنولد در اوهایو، سامسون داودا، نیک واکر و اندرو جکد به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم روی سکو رفتند. با این حال، طرفداران و پیشکسوتان بدنسازی خیلی زود نظر مخالف خود را با قهرمانی سامسون داودا ابراز کردند. سمیر بنوت و کریس استو نظر داوران و کارت‌های امتیازی آنها را نپذیرفتند و نتیجه نهایی را زیر سوال بردند. طرفداران نیک واکر هم از نحوه قضاوت مسابقات گلایه داشتند اما نیک واکر از آنها خواست که احترام داوران را حفظ کنند. در حالیکه بدنسازان کهنه‌کاری مانند جی کاتلر و خود نیک واکر معتقدند که او می‌توانست قهرمانی را کسب کند. این در حالی است که شخصی مانند باب سیچریلو، نماینده ورزشکاران می‌گوید او باید در جایگاه سوم قرار می‌گرفت. باب سیچریلو معتقد است که نمایش شکل و زیبایی داودا بر تراکم عضلانی عجیب واکر روی صحنه برتری داشت. پس از آن هم سیچریلو درباره نحوه قضاوت داوران در مسابقات مختلف شفاف سازی و پیش بینی کرد که سامسون داودا و درک لانسفورد بزرگترین تهدیدات هادی چوپان در ماه نوامبر هستند. حالا در دوران بین فصل نیک واکر تصمیم دارد هیکلی بسازد که در مستر المپیا مدعی قهرمانی باشد.

نیک واکر : باید قهرمان آرنولد کلاسیک می‌شدم

با در نظر گرفتن همه جوانب مسائل مختلف بدنسازی، نیک واکر معتقد است او باید قهرمانی دوره اخیر آرنولد کلاسیک را کسب می‌کرد.
گوش کن، من به هیچ وجه تلخ نیستم، پس اجازه دهید با آن شروع کنم. می‌دانم چرا سامسون برنده شد، متوجه شدم. اما من فکر می‌کنم باید قهرمان می‌شدم. من شخصاً معتقد بودم که نسبت به پکیجی که در المپیا ارائه دادم، به شدت پیشرفت کرده‌ام. بله مطمئناً در المپیا بسیار پرتر بودم اما در عین حال سخت‌تر بودم. فکر می‌کنم بدنم خشک‌تر و خیلی لاغرتر بودم اما در آرنولد بدن پرتری داشتم. مطمئناً به اندازه مستر المپیا پر نبودم اما خب به اندازه کافی پر بودم. نمی‌خواهم به سامسون بی احترامی کنم، اما فکر می‌کنم سامسون پیشرفت کرد، اما فکر نمی‌کنم پیشرفت او آنقدر چشمگیر بوده که بتواند مرا شکست دهد. من برای او خوشحالم، من عاشق سامسون هستم. اگر کسی غیر از من مستحق قهرمانی بود، آن شخص 100% سامسون داودا بود. او یکی از بهترین کسانی است که تاکنون ملاقات کرده‌ام. یک انسان حامی و همه چیز تمام اما خب می‌دانید این یک رقابت است. من به همه جوانب فکر کردم و به نظرم باید قهرمان می‌شدم.

نیک واکر : مستر المپیا برای من خواهد بود

نیک واکر برنامه دارد تا برای آینده فرم خود را بهبود دهد و از نظر پربودن به هیکلی که در مستر المپیا 2022 داشته، دست پیدا کند.
من می‌دانم که در این مرحله چه کاری باید انجام شود و هدف من برای المپیا این است که شرایطی مشابه با آرنولد داشته باشم، تنها باید کمی برجسته‌تر و از نظر پر بودن شرایطی مشابه مستر المپیا داشته باشم. اگر بتوانم این کار را انجام دهم، هیچ کس نمی‌تواند من را شکست دهد. فکر نمی کنم کسی بتواند مرا شکست دهد چراکه به اندازه کافی برای رشد زمان باقی مانده است.
نیک واکر 28 ساله مطمئن است که قهرمان مستر المپیا خواهد شد. او می‌گوید به اندازه کافی انگیزه دارد و با مربی خود مت جانسن یک برنامه بازی بی نقص طراحی کرده است.
در آینده بلوغ عضلانی بیشتری خواهم داشت. می‌دانید هر چه سن بیشتر می‌شود، تراکم عضلات بالاتر می‌رود. احساس می‌کنم قهرمانی این دوره مستر المپیا برای من خواهد بود. من از دوران افسردگی کوتاه مدت ناشی از شکست که طبیعی بود، خارج شدم بنابراین مرا قضاوت نکنید چراکه مطمئنا این اتفاق می‌افتد. حالا من یک برنامه تمرینی جدید دارم که واقعا خوب است. من و مت یک برنامه خوب ریختیم و برای انجام آن آماده هستیم. من به کسی که بودم، برگشتم و مطمئنا انگیزه پیدا کرده‌ام.
واکر عنوان کرده که تمرینات خارج از فصل او پس از آرنولد کلاسیک تغییر کرده است. او برای آمادگی جهت حضور در دوره بعدی مستر المپیا، سبک جدید تمرینات فشار، کشش و پاهایش را آغاز کرده است. واکر همچنین اشاره کرد که با حجم بالا تمرین می‌کند اما به نقطه‌ای نزدیک نمی‌شود که در تکمیل تمرین خود ناکام بماند. نیک واکر اجازه نداده است که مقام دوم آرنولد کلاسیک، شتاب او برای مستر المپیا را بگیرد. او امیدوار است در اواخر سال جاری در اورلاندو، هادی چوپان را از تاج و تخت بیندازد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...