هشدار مایک تایسون به تایسون فیوری !

مایک تایسون گفت: تایسون فیوری در اوایل دوران مبارزاتش توسط حریف کوچکتر از خودش ناک داون شده بود و کف رینگ افتاده بود.
کدخبر (223857) | 08 شهریور 1402 | ساعت 13:24
0 215
هشدار مایک تایسون به تایسون فیوری !
مایک تایسون گفت: تایسون فیوری در اوایل دوران مبارزاتش توسط حریف کوچکتر از خودش ناک داون شده بود و کف رینگ افتاده بود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تقریبا 2 ماه پیش بود که اعلام شد یک مبارزه ی بوکس حرفه ای ( و نه نمایشی ) بین تایسون فیوری قهرمان سنگین وزن بوکس سازمان WBC و قهرمان سابق سنگین وزن UFC یعنی فرانسیس انگانو برگزار خواهد شد. این مبارزه 7 آبان ماه در ریاض عربستان اتفاق خواهد افتاد و بر سر کمربند فیوری نمیباشد.

مایک تایسون در تیم انگانو

پس از اعلام خبر این مبارزه ، مایک تایسون اسطوره ی دنیای بوکس و قهرمان سابق سنگین وزن بوکس ، اعلام کرد که در کنار فرانسیس انگانو خواهد بود تا در آماده سازی او برای این مبارزه کمک کند. او گفته بود :
صد در صد در تیم انگانو هستم و در راه آماده سازی او برای مبارزه در رینگ بوکس بهش کمک خواهم کرد. اون مشت سنگینی داره و فقط با یک ضربه ، میتونه بازی رو تموم کنه.
او دیروز بار دیگر به تمجید از قدرت ناک اوت بالای انگانو پرداخته و زنگ خطر را برای تایسون فیوری به صدا درآورده است:
تایسون فیوری در اوایل دوران مبارزاتش توسط حریف کوچکتر از خودش ناک داون شده بود و کف رینگ افتاده بود. فقط خدا میدونه که فرانسیس انگانو مثل چه موجودی میتونه مشت بزنه. اون یه ورزشکار تمام عیاره. اون سریعتر از قبل جا به جا میشه. روی سرعتش کار کردیم. گوش کنید ببینید چی میگم. اون فقط به یک یا نهایتا دو ضربه نیاز داره برای تموم کردن مبارزه. تایسون فیوری هیچوقت توی عمرش با کسی که به این سنگینی مشت بزنه داخل رینگ نبوده.
هشدار مایک تایسون به تایسون فیوری !این صحبت ها در حالیست که تایسون فیوری 3 بار با دیانتی وایلدر مبارزه کرده است و 2 بار او را شکست داده و 1 بازی با تساوی به پایان رسیده. وایلدر که یکی از سنگین ترین مشت های تاریخ سنگین وزن را دارد ، موفق شده بود در مبارزه ی سوم در راند چهارم ، 2 بار فیوری را ناک داون کند اما هر 2 بار فیوری بلند شد و در نهایت در راند یازدهم وایلدر را ناک اوت کرد. باید ببینیم آیا واقعا انگانو مشت های سنگین تری نسبت به وایلدر دارد و آیا فیوری میتواند در مقابل این ضربات مقاومت کند یا خیر.

شوکه کننده تر از تایسون – داگلاس

در ادامه صحبت های مایک تایسون به اولین شکست او اشاره شد. مبارزه در مقابل باستر داگلاس که در فوریه 1990 اتفاق افتاد و داگلاس موفق شد تایسون را در راند دهم ناک اوت کند. مبارزه ای که ضرایب سایت های شرطبندی با اختلاف فوق العاده زیاد به سود مایک تایسون بود و هیچکس انتظار شکست او را نداشت. حالا تایسون در مورد احتمال پیروزی انگانو در مقابل فیوری اینطور گفته است:
پیروز شدن انگانو در مقابل فیوری شوکه کننده تر از مبارزه ی من و داگلاس خواهد بود.
آخرین اخبار ورزش بوکس

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...