واکنش جرارد پیکه به احتمال رابطه شکیرا و لوییس همیلتون؛ سکوت در برابر آگوئرو!

جرارد پیکه مدافع اسبق تیم ملی اسپانیا به احتمال رابطه شکیرا و لوییس همیلتون واکنش نشان داد.
کدخبر (192005) | 19 خرداد 1402 | ساعت 17:48
0 177
واکنش جرارد پیکه به احتمال رابطه شکیرا و لوییس همیلتون؛ سکوت در برابر آگوئرو!
جرارد پیکه مدافع اسبق تیم ملی اسپانیا به احتمال رابطه شکیرا و لوییس همیلتون واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، جرارد پیکه مدافع اسبق تیم ملی اسپانیا به رابطه احتمالی بین شکیرا و قهرمان فرمول یک، لوییس همیلتون واکنش نشان داد. در چند ماه گذشته شکیرا و پیکه و جدایی پر سر و صدای آن‌ها و اقداماتی که پس از جدایی علیه یکدیگر انجام دادند، به یکی از موضوعات اصلی اخبار رسانه‌های ورزشی و هنری تبدیل شده است. این زوج پس از 12 سال زندگی مشترک و داشتن دو فرزند پسر به نام‌های میلان و ساشا، سال گذشته در همین مقطع به طور رسمی جدایی خود را اعلام کردند.

حضور بحث برانگیز شکیرا در مسابقات فرمول یک

پس از آن جرارد پیکه با نامزد جدیدش کلارا چیا مارتی دیده شد و زندگی خود را آغاز کرد و شکیرا هم پس از خواندن چند اهنگ علیه پیکه، شهر بارسلون را ترک و زندگی جدیدش را در شهر میامی امریکا آغاز کرد. شکیرا به همراه دو پسرش در خانه‌ای مجلل در میامی زندگی می‌کند و این روزها علاوه بر خوانندگی، فعالیت‌های جنبی زیادی هم دارد که از جمله آن می‌توان به حضور در مسابقات مختلف فرمول یک و بازی‌های تیم میامی هیت در فینال لیگ NBA اشاره کرد؛ فعالیت‌هایی که باعث شده در مورد آینده زندگی عاطفی او گمانه‌زنی‌هایی بوجود بیاید. شکیرا و لوییس همیلتون

قرار دوباره شکیرا و همیلتون؛ این دو نفر با هم هستند؟

پس از اینکه در مسابقات گرند پریکس میامی شکیرا در کنار تام کروز دیده شد و یکی دو قرار هم با لوییس همیلتون بریتانیایی داشت، در مورد احتمال آغاز رابطه خواننده کلمبیایی با یکی از این دو چهره سرشناس شایعاتی مطرح شد. حتی حضور او در بازی‌های بسکتبال این ظن را بوجود آورد که او ممکن است با جیمی باتلر، ستاره سرشناس بسکتبال هم ارتباطاتی داشته باشد. با این حال جرارد چیکه اخیرا به این روابط همسر سابقش واکنش نشان داده و به نظر تمایلی ندارد شکیرا و لوییس همیلتون وارد رابطه شده باشند. این از واکنش او کاملاً مشهود بود؛ زمانی که هم تیمی سابقش در بارسا، سرخیو آگوئرو اظهار داشت که راننده بریتانیایی را دوست دارد. شکیرا در کنار تام کروز در جریان پخش اخیر لیگ کینگز، یکی از حاضران در سالن از اسطوره منچسترسیتی پرسید "آیا به لوییس همیلتون علاقه دارد؟" و آگوئرو هم پاسخ داد:
بله من طرفدار همیلتون هستم.
در ادامه پیکه انتخاب آگوئرو را زیر سوال برد و گفت:
واقعا نفر شماره یک تو این راننده بریتانیایی است؟
جرارد پیکه ستاره سابق بارسلونا آگوئرو هم عنوان کرد:
آره همیلتون را دوست دارم. با او مشکل داری.
آگوئرو حین مصاحبه خودش هم احساس کرد که پیکه از پاسخ او ناراحت شده و سعی کرد به نوعی این موضوع را فیصله دهد. جدایی پیکه و شکیرا دوستانه نبود و همه چیزهایی که از زمان اعلام جدایی آنها اتفاق افتاده، دلالتی بر این مساله است. گفته می‌شود جرارد پیکه در همان زمان که در زندگی مشترک با شکیرا قرار داشته، بواسطه کلارا چیا به شکیرا خیانت کرده است. شکیرا که به تازگی شهر بارسلون را ترک کرده بود، برای تماشای مسابقات فرمول یک به این شهر بازگشت تا به شایعات رابطه‌اش با لوییس همیلتون دامن بزند. قرار شکیرا و همیلتون آخرین اخبار سلبریتی ها:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...