کانر مک گرگور فرزندانش را مسلح به مدرسه می‌فرستد!

باتوجه به تیراندازی‌های اخیر در گرین هیلز، کانر مک گرگور فرزندان خودش با نگهبانان مسلح به مدرسه می‌فرستد.
کدخبر (161891) | 15 فروردین 1402 | ساعت 19:18
0 830
کانر مک گرگور فرزندانش را مسلح به مدرسه می‌فرستد!
باتوجه به تیراندازی‌های اخیر در گرین هیلز، کانر مک گرگور فرزندان خودش با نگهبانان مسلح به مدرسه می‌فرستد.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور ستاره ایرلندی مسابقات ام ام ای می‌گوید فرزندانش را به‌همراه یک نگهبان به مدرسه می‌فرستد. به گفته مک گرگور از زمانی که تیراندازی در مدارس آمریکا شدت یافته، او تصمیم گرفته است یک نگهبان مسلح را برای همراهی فرزندانش در راه مدرسه استخدام کند. کانر مک گرگور مدتی است که به‌همراه همسرش دی دولین و سه فرزندش کانر جونیور، کرویا و ریان برای فیلمبرداری سری مسابقات The Ultimate Fighter در لاس وگاس حضور داشته و حتی پس از پایان فیلمبرداری هم به اقامت خود در این شهر ادامه داده است. با این حال، کانر مک گرگور پس از شنیدن صدای تیراندازی در گرین هیلز که جان هفت نفر را گرفت، مایل است اقدامات احتیاطی بیشتری را انجام دهد. قهرمان افسانه‌ای سابق دو رده‌وزنی جهان در توییتی که اکنون حذف شده، خاطرنشان کرد که تحت تأثیر سیستم «Amber Alert» در آمریکا قرار گرفته است که به مردم آن منطقه در مورد بچه‌ربایی‌های احتمالی اطلاع می‌دهد. کانر مک گرگور فرزندانش را مسلح به مدرسه می‌فرستد!

نگهبانان مسلح همراه با فرزندان کانر مک گرگور راهی مدرسه می شوند

کانر مک گرگور همچنین تأیید کرد که قبل از تیراندازی در تنسی، نگهبانان مسلح را به همراه بچه‌هایش به مدرسه می‌فرستاده است. او نوشت:
وقتی اینجا در اورلاندو بودم، یک هشدار از تلفن دریافت کردم. این روش بسیار هوشمند و سریع است که به همه با توضیحات و جزئیات کامل هشدار می‌دهد یک کودک گم شده است. این روش بسیار هوشمندانه است. من مایلم در هر مدرسه محفاظت مسلحانه از کودکانمان داشته باشیم. من فرزندانم را به مدرسه ایالتی می‌فرستم و همیشه یک نگهبان مسلح کنار آن‌ها قرار دارد. من این کار را از قبل از تیراندازی اخیر در مدرسه انجام داده بودم. اگر او از بیرون مدرسه شلیک می‌کرد، نگهبان من که به‌صورت مخفی و مسلح آنجا قرار داشت، او را می‌دید و مانعش می‌شد. نگهبان می‌توانست جان آن بچه‌ها را نجات دهد. خداوند و بهترین افرادش در این زمین از فرزندان ما محافظت کنند!
کانر مک گرگور فرزندانش را مسلح به مدرسه می‌فرستد! در میان نگرانی‌های فزاینده در مورد تیراندازی، پیش از اینکه کانر مک گرگور پست مربوط به نظر خود مبنی بر اینکه نگهبانان مسلح باید به مدارس آمریکا فرستاده شوند را حذف کند، این اظهار نظر با واکنش‌های متفاوتی مواجه شد. برخی از طرفداران در بخش اظهارنظرهای اینستاگرام این ایده را پسندیدند، اما تعدادی دیگر هم این کار را بیش از حد افراطی توصیف کردند و آن را عامل وحشت کودکان دانستند. کانر مک گرگور چند هفته است که در آمریکا به سر می‌برد و این مدت را با خانواده‌اش سپری کرده و از آب و هوای فلوریدا لذت می‌برد. او باید طی روزهای آینده به محل زندگی خود برگردد تا تمرینات فشرده و سخت خود را برای بازگشت به ام ام ای آغاز کند. او قرار است در بازگشت به رینگ مبارزه با مایکل چندلر مبارزه کند. بیشتر از کانر مک گرگور بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...