پیشنهاد حبیب نورماگومدوف به سیریل گین ؛ به داغستان بیا !

پس از شکست سیریل گین در مقابل جان جونز در UFC 285 ، در حال حاضر به نظر می‌رسد پیشنهاد حبیب نورماگومدوف برای کمک به این مبارز بسیار مفیدتر باشد.
کدخبر (152529) | 17 اسفند 1401 | ساعت 22:51
0 121
پیشنهاد حبیب نورماگومدوف به سیریل گین ؛ به داغستان بیا !
پس از شکست سیریل گین در مقابل جان جونز در UFC 285 ، در حال حاضر به نظر می‌رسد پیشنهاد حبیب نورماگومدوف برای کمک به این مبارز بسیار مفیدتر باشد.

به گزارش سرخ نیوز، حبیب نورماگومدوف در سال 2022 پیشنهاد آموزش کشتی داغستانی را به سیریل گین داده بود که او قبول نکرده است اما حالا ممکن است پس از شکست گین مقابل جان جونز در فینال رقابت سنگین وزن جهان، نظر این مبارز تغییر کرده باشد.

دعوت حبیب نورماگومدوف از سیریل گین برای یادگیری کشتی

پس از شکست گین در مقابل جان جونز در UFC 285، در حال حاضر به نظر می‌رسد پیشنهاد حبیب نورماگومدوف برای کمک به این مبارز بسیار مفیدتر باشد. گین در همان راند اول با سابمیشن به جونز باخت اما شاید اگر او کشتی را در داغستان یاد می‌گرفت این اتفاق نمی‌افتاد. این مبارزه به این دلیل برگزار شد که پس از  حذف نام فرانسیس انگانو از فهرست UFC، عنوان قهرمان سنگین وزن خالی مانده بود. از همین رو گین و جونز به عنوان مدعیان اصلی کسب این جایگاه روبروی هم قرار گرفتند. همچنین در این مبارزه جونز بازگشت خود به رینگ را پس از 3 سال جشن گرفت؛ بازگشتی که حقیقتا باشکوه بود و او در اولین مبارزه خود توانست گین را در کمتر از دو دقیقه ناک اوت کند. پس از شکست، ویدیویی در فضای مجازی پخش شد که در آن حبیب از گین دعوت می‌کند تا برای یادگیری کشتی به داغستان بیاید چراکه به گفته او در فرانسه به مفهوم واقعی کشتی وجود ندارد. البته گین این پیشنهاد را نپذیرفت اما اکنون به نظر می‌رسد که باید این پیشنهاد را می‌پذیرفت و شاید هم موفق می‌شد.

بازگشت جان جونز و قهرمانی ؛ سیریل گین قورت داده شد!بهتر بود سیریل گین از حبیب سبک کشتی داغستانی را یاد می‌گرفت

اینها همه حدس و گمان است و کسی نمی‌داند آیا سبک کشتی داغستانی حبیب نورماگومدوف می‌توانست به گین کمک کند یا نه. اما دیگر همه چیز تمام شده و اکنون جان جونز قهرمان سنگین وزن جهان است. شاید گین بتواند این عنوان را از چنگ جونز دربیاورد اما فقط زمان است که می‌تواند نشان دهد چه اتفاقی در آینده خواهد افتاد. یقینا با نگاهی به گذشته، بهتر بود گین از حبیب سبک کشتی داغستانی را یاد می‌گرفت اما او در آن زمان فکر نمی‌کرد که به این سبک روزی نیاز پیدا کند و قطعا هوادارانش هم چنین تصوری نداشتند. با انتشار این ویدیو که مربوط به سال گذشته بود، هواداران گین به آن واکنش نشان دادند و در پیام‌های خود از اینکه گین این پیشنهاد را نپذیرفته بود، ابراز نارضایتی کرده بودند.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...