پیش بینی جی کاتلر از شگفتی سازان مستر المپیا 2023: کریزو ، شایر ، ویلکین و فیتزواتر

جی کاتلر معتقد است تنور دسته آزاد در حال گرم‌تر شدن است و در همین راستا اقدام به معرفی پدیده های احتمالی مستر المپیا 2023 کرده است.
کدخبر (166777) | 26 فروردین 1402 | ساعت 21:43
0 1118
پیش بینی جی کاتلر از شگفتی سازان مستر المپیا 2023: کریزو ، شایر ، ویلکین و فیتزواتر
جی کاتلر معتقد است تنور دسته آزاد در حال گرم‌تر شدن است و در همین راستا اقدام به معرفی پدیده های احتمالی مستر المپیا 2023 کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، درست است که جی کاتلر در سال 2013 از دنیای بدنسازی حرفه‌ای خداحافظی کرد اما او هنوز هم علاقه‌اش را به دسته آزاد حفظ نموده است. کاتلر در قسمت آخر پادکست خود به بحث درباره نام‌های بزرگی پرداخته است که هنوز سهمیه حضور در مستر المپیا 2023 را کسب نکرده‌اند. او همچنین جزئیات بیشتری از تمرینات آماده‌سازی خود برای چالش «Fit for 50» را نیز با طرفدارانش به اشتراک گذاشته است. کاتلر گفته است:

فیگورگیری افتخاری پیتسبورگ پرو خلاصه‌ای از چیزی بود که در مستر المپیا پیش رو شاهدش خواهیم بود.
پیش بینی جی کاتلر از شگفتی سازان مستر المپیا 2023: کریزو ، شایر ، ویلکین و فیتزواتر

قهرمانی بحث برانگیز سامسون داودا در آرنولد کلاسیک 2023

دسته آزاد بدنسازی در طی پنج ماه اخیر دوران پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت. ابتدا در مسابقات مستر المپیا 2022 هادی چوپان توانست مدافع عنوان قهرمانی یعنی بیگ رامی را شکست دهد و بدل به اولین ایرانی قهرمان این مسابقات شود. در ادامه و در ماه مارس مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 با قهرمانی غیرمنتظره سامسون داودا به پایان رسید. نیک واکر و اندرو جکد در این مسابقات به ترتیب دوم و سوم شدند. نتایج این مسابقات با اعتراض گسترده طرفداران بدنسازی مواجه شد و چهره‌های برجسته‌ای مانند باب سیچریلو نیز وارد این نزاع شدند. سیچریلو از نتایج آرنولد کلاسیک دفاع کرد و معتقد بود سامسون داودا ترکیب بهتر و کامل‌تری از تمام فاکتورها از جمله شیپ، تقارن، ورزیدگی و زیبایی بدن را به روی استیج آورده بود. پیش بینی جی کاتلر از شگفتی سازان مستر المپیا 2023: کریزو ، شایر ، ویلکین و فیتزواتر جی کاتلر که خود زمانی سلطان بلامنازع دسته آزاد بود معتقد است هر چهار نفر نخست آرنولد کلاسیک 2023 شایسته کسب عنوان قهرمانی بودند. با این حال توجه کاتلر حالا معطوف به رقابت بزرگ پیش رو یعنی مسابقات مستر المپیا 2023 است که در فاصله دوم تا پنجم نوامبر (یازدهم تا چهاردهم آبان) در شهر اورلاندو ایالت فلوریدا برگزار خواهد شد. کاتلر همچنین در این قسمت از پادکست خود به شرح جزئیات بیشتری از تمرینات آماده‌سازی خود برای شرکت در چالش «Fit for 50» پرداخته است.

جی کاتلر: بعضی از نام‌های بزرگ موفق به کسب سهمیه نخواهند شد

امسال نسبت به سال گذشته زمان کمتری برای کسب سهمیه مستر المپیا در اختیار ورزشکاران است. جی کاتلر می‌گوید همین امر می‌تواند باعث شود که چند نام بزرگ نتوانند جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کنند:
زمان به‌سرعت در حال سپری شدن است. ما مسابقات مستر المپیا را در پیش داریم و حالا وارد فصلی می‌شویم که چندین رقابت کسب سهمیه در آن برگزار خواهند شد. در این رقابت‌ها با چندین چهره تازه نیز روبرو خواهیم شد. چندین نام بزرگ نیز هستند که هنوز سهمیه مستر المپیا را کسب نکرده‌اند. به یاد دارم که در طی دوران حرفه‌ایم همیشه بعد از برگزاری مستر المپیا با خودم می‌گفتم که حالا برای مدتی استراحت خواهم کرد. همیشه اینطور به‌نظر می‌رسد که فاصله بسیار زیادی تا سال آینده وجود دارد. اما زمانی که فصل بهار و ماه می فرا می‌رسد احساس می‌کنید که چقدر زود گذشت.
پیش بینی جی کاتلر از شگفتی سازان مستر المپیا 2023: کریزو ، شایر ، ویلکین و فیتزواتر سال گذشته برت ویلکین توانست در مسابقات بیگمن ویکند مدال طلا و سهمیه حضور در مستر المپیا را کسب کند و حالا از او به‌عنوان پدیده احتمالی مستر المپیا 2023 نام برده می‌شود. جی کاتلر می‌گوید چند نام دیگر نیز می‌توانند در ماه‌های پیش رو شگفتی‌ساز باشند:
از آغاز ماه می مسابقات بدنسازی یکی پس از دیگری برگزار خواهند شد. نام‌های بزرگی هستند که هنوز موفق به کسب سهمیه مستر المپیا نشده‌اند و بعضی از آنها نیز هرگز موفق نخواهند شد. نام‌هایی هم هستند که می‌توانند همه ما را غافلگیر کنند: مایکل کریزو، برت ویلکین، مارتین فیتزواتر و جاستین شایر.

جی کاتلر وارد یک برنامه تمرینی سه ماهه می‌‎شود

جی کاتلر که در حال آماده‌سازی خود برای شروع یک پروژه تمرینی جدید است حالا مصرف کافئین را نیز متوقف کرده است. او می‌گوید برنامه دارد که در ماه می با قدرت وارد یک دوره تمرینی و تغذیه‌ای تازه شود:
من مصرف کافئین را متوقف کرده‌ام. من پیش از تمرینات فقط از مواد بدون محرک استفاده می‌کنم. در ماه می با تمام قدرت یک برنامه تمرینی جدید را آغاز خواهم کرد. نه یک برنامه کامل کامل، بلکه تنها از نظر فاکتورهای غذا، تمرین و خواب. این برنامه دوازده هفته به طول خواهد انجامید. در حال حاضر کمی لاغر هستم و بدنم پر نیست. بنابراین یک رژیم غذایی سنگین را پیش رو خواهم داشت. اخیرا آزمایش خون دادم و به‌زودی نتایجش را همینجا با شما به اشتراک خواهم گذاشت. به‌نظر می‌رسد که مایک اوهارن در حال فرار از دست من است. اگر مایک را دنبال می‌کنید بروید و بر سرش داد و بیداد کنید و بگویید پس کی قرار است به پادکست کاتلر بیایی. تا بحال چندین بار قرار بوده که بیاید و نیامده است.
جی کاتلر می‌گوید از هدف نهایی‌اش مطمئن نیست اما بنا دارد به بهترین شرایط بدنی خود از سال 2013 به این‌سو دست یابد. البته بدون استفاده از پروتکل‌ها و برنامه‌های تمرینی طاقت‌فرسا:
من نمی‌دانم که هدف نهایی‌ام چیست اما می‌دانم که از شرایط بدنی فعلیم راضی نیستم. من حقیقتا هیچ دورنمایی ندارم. مردم مدام از من می‌پرسند که چند کیلو خواهی شد و چه شکلی خواهی شد. واقعا هیچ ایده‌ای ندارم. این شرایط برای من تازه است چرا که از هیچ دارو و مکملی استفاده نمی‌کنم. قرار نیست به پروتکل‌های سابق برگردم. این چالشی‌ست بین من و خودم. می‌خواهم به بهترین شیپ بدنی‌ام از زمان بازنشستگی در سال 2013 برسم.
پیش بینی جی کاتلر از شگفتی سازان مستر المپیا 2023: کریزو ، شایر ، ویلکین و فیتزواتر جی کاتلر می‌خواهد به مخاطبانش نشان دهد که بدون برنامه‌های تمرینی طاقت‌فرسا نیز می‌توان فیزیک خود را متحول کرد:
من قرار نیست خودم را از پا بیندازم. نمی‌خواهم ریسک هیچ مصدومیتی را به جان بخرم. نکته جالب درباره این چالش جدید این است که می‌خواهم به شما ثابت کنم که بدون تمرینات طاقت‌فرسا نیز می‌توانید موفق شوید.
از آنجا که مسابقات مسترز المپیا در ماه آگوست به انجام خواهد رسید حالا بسیاری از طرفداران بدنسازی کنجکاو حضور یا عدم حضور جی کاتلر در این مسابقات هستند. اما اغلب کارشناسان معتقدند که کاتلر قرار نیست دوباره وارد رقابت حرفه‌ای شود. ولی این نکته قطعی است که اسطوره تصمیم دارد فیزیک خود را متحول کند. او می‌گوید که این کار را بدون بهره‌گیری از مکمل‌ها و تنها با تمرین و تغذیه مناسب به انجام خواهد رساند. جی کاتلر پیش بینی کرده است که در ماه‌های آتی استعدادهای تازه و جوانی برای به زیر کشیدن هادی چوپان پا به روی استیج خواهند گذاشت. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...