ماجرای جدایی زوج جنجالی؛ برد پیت یا آنجلینا، کدام مقصر بودند؟

برد پیت پس از جداییاش از آنجلینا جولی، در مصاحبهای در مورد رابطهاش صحبت کرد.
کدخبر (222584) | 02 شهریور 1402 | ساعت 07:24
0 189
ماجرای جدایی زوج جنجالی؛ برد پیت یا آنجلینا، کدام مقصر بودند؟
برد پیت پس از جداییاش از آنجلینا جولی، در مصاحبهای در مورد رابطهاش صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، برد پیت و آنجلینا جولی قبل از شکستن قلب یکدیگر در سال 2016 و جدایی، زوج ایده‌آلی به نظر می‌رسیدند. با اینکه هر دوی آنها بخاطر فرزندانشان، ظاهر قوی خود را حفظ کردند، اما حتی آنها هم در مواقعی، به رابطه خود فکر می‌کنند. در یکی از این لحظات، پیت در مورد جداییاش از جولی و در مورد ایراداتی که در طول این رابطه داشته، حرف زد. قبل از ملاقات با جولی، برد پیت با جنیفر آنیستون ازدواج کرده بود، اما پس از حضور در فیلم آقا و خانم اسمیت، برد و آنجلینا عاشق هم شدند. این زوج که شش فرزند هم دارند، در نهایت در سال 2019 طلاق گرفتند. اما قبل از طلاق، پیت این فرصت را پیدا کرد که در مورد این اتفاق صحبت کند و به نظر می‌رسید که او سردرگم شده و دنبال دلیل می‌گردد. برد پیت در سال 2017 برای اولین بار پس از درخواست طلاق آنجلینا جولی، در مصاحبه‌ای مفصل با GQ Style شرکت کرد. او گفت:

من شخصاً در مورد درک احساساتم، بسیار عقب مانده‌ام. در مخفی کردنشان خیلی بهتر هستم. من به جای اینکه واقعاً خود واقعی‌ام و شک و تردیدها و درگیری‌هایم را بشناسم، با این ذهنیت که پدر بهتر می‌داند بزرگ شدم (اینکه پدر بسیار قدرتمند و فوق العاده قوی است)
۱۱ حیوان خانگی عجیب سلبریتی‌ها . او همچنین گفت:
طلاق ما مثل ضربه‌ای به صورتم بود: باید بیشتر باشم. من باید بیشتر کنار آنها باشم. باید به آنها محبتم را نشان بدهم و من در این کار خوب نبودم.

تغییر سبک زندگی برد پیت بعد از جدایی از آنجلینا جولی

برد پیت همچنین به چگونگی تغییر سبک زندگی‌اش پس از جدایی از آنجلینا جولی اشاره کرد و گفت:
من خیلی زیاد مشروب می‌خوردم. به مشکل بزرگی تبدیل شده بود. من واقعاً خوشحالم که الان نیمی از سال گذشته و من دوباره در نوک انگشتانم حس دارم، که البته تلخ وشیرین است. راستش می‌توانستم زیر میز یک روسی را با ودکای خودش بنوشم. من (در مشروب خوردن) حرفه‌ای بودم. خوب بودم.
برد پیت وقتی از او پرسیدند که چرا الکل را ترک کرده، پاسخ بسیار جالبی داد. او گفت:
دیگر نمی‌خواهم اینطور زندگی کنم
او همچنین گفت:
ما هر دو تلاش خودمان را می‌کنیم. شنیدم که یکی از وکیل‌ها گفت: هیچ‌کس در دادگاه برنده نمی‌شود، فقط موضوع اینست که چه کسی بدتر آسیب می‌بیند.
این زوج مسیر سختی را طی کرده‌اند و الان هر دو زندگی شخصی‌شان را دارند. ظاهراً براد پیت با اینس دی رامون در رابطه است. آخرین اخبار چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...