چه کسی باعث آشنایی شکیرا و لوییس همیلتون شد؟

این طور به نظر می رسد که خواننده کلمبیایی بالاخره توانسته روزهای سخت پس از جدایی از جرارد پیکه را به دست فراموشی بسپارد.
کدخبر (195737) | 27 خرداد 1402 | ساعت 17:15
0 590
چه کسی باعث آشنایی شکیرا و لوییس همیلتون شد؟
این طور به نظر می رسد که خواننده کلمبیایی بالاخره توانسته روزهای سخت پس از جدایی از جرارد پیکه را به دست فراموشی بسپارد.

به گزارش سرخ نیوز، به نظر می رسد که تدریجا ارتباط عاطفی بین شکیرا و لوئیس همیلتون، راننده سرشناس بریتانیایی در حال شکل گرفتن است و مجله پیپل در گزارشی به این نکته اشاره کرده که آنها اخیرا چندین بار با یکدیگر قرار ملاقات داشته اند. این مجله با اتکا به صحبت های نزدیکان شکیرا به این نکته اشاره کرده که این خواننده کلمبیایی و راننده فرمول یک، با هم سرگرم تفریح و شکل دادن رابطه عاطفی شان هستند و زمان بیشتری را با هم صرف کرده تا بیشتر یکدیگر را بشناسند. چه کسی باعث آشنایی شکیرا و لوئیس همیلتون شد؟ اگرچه هنوز هیچ یک از دو طرف، این رابطه را به صورت رسمی تائید نکرده اند ولی بارها شکیرا و همیلتون در رستوران های متعدد و حتی در یک قایق تفریحی در کنار هم دیده شده اند. حالا برنامه «فیستا» یک گام فراتر رفته و از فردی که باعث آشنایی این زوج با یکدیگر شده پرده برداشته است. در جریان این برنامه، در ابتدا این سوال مطرح شد که آیا شکیرا و همیلتون از قبل با هم آشنا و دوست بودند و یا اینکه بحث اینستاگرام و فالو کردن و دعوت به یک وعده شام مطرح است؟ چه کسی باعث آشنایی شکیرا و لوئیس همیلتون شد؟

دلیل آشنایی لوییس همیلتون و شکیرا چه بود؟

پیپی استرادا در پاسخ به این سوال گفت:
بحث دوستان مشترک مطرح است. شکیرا می داند که همیلتون از سبک موسیقی او خوشش می آید و ناگهان او هم به فرمول یک علاقه مند شده و همین شد که حالا آنها را کنار هم می بینیم.
استرادا در ادامه از اسم و فامیل فردی که این زوج را به هم معرفی کرد هم پرده برداشت و گفت:
در این رابطه، یک نام کلیدی وجود دارد. کارلوس ساینز (یکی از راننده های فرمول یک) شکیرا را می شناسد و ارتباط خیلی خوبی هم با همیلتون دارد. او باعث شده تا آنها با هم آشنا شوند و دلیل و عامل ایجاد این ارتباط، کارلوس ساینز است.

چه کسی باعث آشنایی شکیرا و لوئیس همیلتون شد؟

واکنش جرارد پیکه به نام لوئیس همیلتون

از سوی دیگر، سرخیو آگوئرو بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین در جریان پخش کینگز لیگ، بحث را به مسابقات فرمول یک کشید و از جرارد پیکه، همسر سابق شکیرا و مدافع سابق تیم ملی اسپانیا و بارسلونا پرسید:
آیا طرفدار یک راننده انگلیسی هستی؟
پیکه پاسخ داد:
بله من طرفدار کسی هستم که نفر اول است. ولی نفر اول انگلیسی است.نه؟
آگوئرو در جواب گفت:
من طرفدار همیلتون هستم. از همیلتون خوشم می آید. مشکل کجاست؟
در آن لحظه همه خندیدند ولی مشخص بود که جرارد پیکه می کوشید تا سوژه بحث را عوض کند و در مورد عشق جدید همسر سابقش بیش از این صحبت نشود. در همین حال، همه خندیدند، اما مشخص بود که جرارد پیکه می‌خواهد موضوع را تغییر دهد، وقتی صحبت‌هایش را در مورد علاقه احتمالی جدید شکیرا شنید. حواشی چهره های موسیقی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...