کانر مک گرگور در حال مصرف ماریجوانا + عکس

کانر مک گرگور از خود تصاویری منتشر کرده است که درحال کشیدن ماریجوانا است.
کدخبر (170490) | 04 اردیبهشت 1402 | ساعت 10:34
0 916
کانر مک گرگور در حال مصرف ماریجوانا + عکس
کانر مک گرگور از خود تصاویری منتشر کرده است که درحال کشیدن ماریجوانا است.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور، فوق ستاره UFC، یک عکس سلفی را از خود در حال استعمال ماریجوانا منتشر کرده است. مک گرگور در حال حاضر مشغول آماده‌سازی خود برای مبارزه برابر مایکل چندلر است. کانر مک گرگور سه عکس جدید از خود در حال کشیدن ماریجوانا منتشر کرده است. مک گرگور با انتشار این عکس‌ها، به جشن تعطیلات غیررسمی ماریجوانا ملحق شده است. این مبارز ایرلندی ام ام ای، همچنان در حال تمرین برای مبارزه آتی خود برابر مایکل چندلر است. مبارزه‌ای که البته هنوز تاریخی برای آن تعیین نشده است. کانر مک گرگور در حال مصرف ماریجوانا + عکس

ماریجوانا دیگر مشمول دوپینگ نیست

کمیته ضد دوپینگ USADA که مسئولیت تست‌گیری از مبارزان UFC را برعهده دارد، اخیراً مصرف ماریجوانا برای ورزشکاران ام ام ای را مجاز اعلام کرده بود. این کمیته در روز ١ ژانویه 2021 اعلام کرد که از این پس وجود THC (ماده محرک موجود در ماریجوانا) در آزمایش دوپینگ مبارزان UFC مشمول هیچگونه مجازاتی نخواهد بود. کانر مک گرگور البته تنها سه ساعت بعد از اینکه این عکس‌ها را در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد، آن‌ها را حذف نمود. هرچند این عکس‌ها در صفحه اینستاگرام او تا چند ساعت بعد نیز موجود بودند. طرفداران مک گرگور استقبال گسترده‌ای از عکس‌های او در حال مصرف ماریجوانا به عمل آوردند. هرچند شماری از کاربران تردیدهایی را نیز در این خصوص داشتند:
من طرفدار پروپاقرصت هستم اما احساس می‌کنم دودش را تو نمی‌دهی.

عدم تعیین تاریخ رسمی برای مبارزه کانر مک گرگور و مایکل چندلر

دانا وایت، رئیس UFC، اخیراً جزئیات جدیدی را از مبارزات آتی منتشر ساخته است. هرچند هنوز خبری از اعلام تاریخ رسمی برای مبارزه کانر مک گرگور و مایکل چندلر نیست. طرفداران ام ام ای مشتاقانه در انتظار بازگشت مبارز ایرلندی به روی رینگ هشت ضلعی هستند. دانا وایت تاریخ برگزاری مبارزات زیر را اعلام کرده است:
  • گیلبرت برنز برابر بلال محمد: ١۶ اردیبهشت در UFC 288
  • چارلز اولیویرا برابر بنیل داریوش: ٢٠ خرداد در UFC 289
  • شان استریکلند برابر ابوس ماگومدوف: ١٠ تیر در UCF Apex
  • ماروین وتوری برابر جرد کانونیر: ١٠ تیر در UCF Apex
در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...