5 کشتی‌گیری که به دست رندی اورتن حذف شدند / اسطوره‌کش به کسی رحم نمی‌کند!

کدخبر (202726) | 12 تیر 1402 | ساعت 16:27
0 1300
5 کشتی‌گیری که به دست رندی اورتن حذف شدند / اسطوره‌کش به کسی رحم نمی‌کند!
رندی اورتن در دوران حرفه‌ای و مسیر خود برای تبدیل شدن به یک کشتی‌گیر مطرح، اسطوره‌های بزرگی را از WWE کنار زده است.

به گزارش سرخ نیوز، رندی اورتن یکی از به‌یادماندنی‌ترین شخصیت‌های تاریخ کشتی کج و کمپانی WWE بوده است.

در حالی که در ابتدای دوران رندی اورتن در این صنعت، وینس مکمن، مالک وقت کمپانی دبلیو دبلیو ای قصد داشت او را تبدیل به یک چهره مثبت کند، ارتباط برقرار نکردن هواداران با اورتن باعث شد تا او تبدیل به یک کاراکتر شرور شود، کاراکتری که با یدک‌کشیدن لقب «اسطوره‌کش» خود تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین اساطیر کشتی کج شد.

رندی اورتن از هر نظر، یکی از بزرگ‌ترین کشتی‌گیران عصر حاضر به حساب می‌آید. ۱۴ قهرمانی جهان، ۲ پیروزی در مسابقه رویال رامبل، ۳ قهرمانی تگ تیم و یک بار قهرمانی کمربندهای US و اینترکانتیننتال، کارنامه او را پر بار کرده است.

برای چنین اسطوره‌ای اما لقب اسطوره‌کش تنها یک اسم ساده نبود، او در واقع به دوران کشتی‌گیران مختلفی در کمپانی WWE پایان داد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. 

مت هاردی

مت و جف هاردی با تشکیل گروه هاردی بویز و اجرای فنون هیجان‌انگیز دو نفره، به شهرت خوبی در کشتی کج دست یافتند اما پس از مدتی، راه این دو برادر از هم جدا شد. جف هاردی در قامت یکی از کشتی‌گیران سطح اول کمپانی، به مبارزه برای رسیدن به کمربندهای اصلی پرداخت و مت هاردی نیز درگیر خطوط داستانی دیگری شد. با این وجود، یکی از تحسین‌شده‌ترین درگیری‌هایی که مت هاردی در آن‌ها دخیل بود، خط داستانی او با رندی اورتن به حساب می‌آید. این رقابت مورد تمجید گسترده هواداران قرار گرفت. اما نکته جالب توجه اینجاست که آخرین حضور تلویزیونی مت هاردی در WWE،‌ مسابقه او مقابل رندی اورتن بود. پس از آن، هاردی راهی کمپانی‌های دیگری شد و حالا در AEW مشغول به کار است. 

کریسچن

ویلیام جیسون رسو که در حرفه‌ خود با نام کریسچن شناخته می‌شود، یکی از محبوب‌ترین سوپراستارهای WWE بود و در کنار دوست قدیمی‌اش، اج، لحظاتی فراموش‌نشدنی در دنیای کشتی کج رقم زدند. با این حال، کریسچن به شکل انفرادی، نتوانست همانند اج به سطح فوق‌العاده‌ای دست یابد. آخرین حضور کریسچن در کمپانی WWE به مسابقه رویال رامبل ۲۰۲۱ بازمی‌گردد، جایی که رندی اورتن با فن مشهور و البته بدنام خود یعنی «پانت کیک» از او پذیرایی کرد. پس این مسابقه، کریسچن دیگر در دبلیو دبلیو ای دیده نشد و به کمپانی AEW پیوست. 

بیگ شو

پاول وایت که او را بیشتر با نام بیگ شو می‌شناسیم، یکی از کشتی‌گیران مطرح کمپانی WWE به حساب می‌آمد که علاوه بر کسب عناوین قهرمانی مختلف،‌ شخصیت پرطرفداری بود. در سال ۲۰۲۱، رندی اورتن و بیگ شو در پشت‌صحنه برگزاری رویداد هفتگی راو، باهم درگیر شدند و اورتن یک سیلی به بیگ شو زد. پاول وایت که به نظر نمی‌رسید در حال و هوای وارد شدن به یک خط داستانی جدید و دشمنی با رندی اورتن باشد، پس از آن ماجرا خیلی زود قراردادش را با WWE فسخ کرد و راهی AEW شد. درگیری رندی اورتن و بیگ شو، آخرین حضور بیگ شو در دبلیو دبلیو ای بود. 

هالک هوگان

هالک هوگان یکی از مهم‌ترین و شناخته‌شده‌ترین کشتی‌گیران تاریخ است و او دوران حضورش در WWE را شبیه یک پادشاه گذراند. با این حال، هوگان حتی پس از پیر شدن و عدم آمادگی برای مبارزه، نتوانست خود را از کشتی کج دور کند. آخرین مسابقه هالک هوگان در رینگ کشتی کج، به سامراسلم ۲۰۰۶ بازمی‌گردد، جایی که او در ۵۳ سالگی مقابل رندی اورتن ۲۶ ساله قرار گرفت و از حریفش شکست خورد. 

تریپل اچ

پاول لوک که او را بیشتر با نام تریپل اچ می‌شناسیم، برای سال‌هایی طولانی از چهره‌های اصلی دبلیو دبلیو ای به حساب می‌آمد و حتی حالا به عنوان یکی از مدیران اصلی کمپانی، در این صنعت حضور دارد. با این حال، آخرین مسابقه رسمی تریپل اچ در رینگ کشتی کج، پیش از مصدومیت و ابتلا به بیماری قلبی، مقابل رندی اورتن بود.  اسطوره‌کش این روزها با مصدومیتی جدی دست و پنجه نرم می‌کند. درحالی که انتظار می‌رفت رندی اورتن در مانی این د بنک ۲۰۲۳ به میادین بازگردد اما همچنان خبری از افعی نیست تا احتمال خداحافظی اورتن از کشتی کج، بیش از پیش جدی شود.

جدیدترین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...