10 ستاره WWE با بیشترین میزان درآمد؛ از رومن رینز تا لوگان پاول

کدخبر (202690) | 13 تیر 1402 | ساعت 11:53
0 1341
10 ستاره WWE با بیشترین میزان درآمد؛ از رومن رینز تا لوگان پاول
از آنجایی که درآمد مبارزان کشتی کج برای طرفداران، سؤال بوده است، در اینجا به ۱۰ کشتی‌گیر مرد و زن و میزان درآمد آن‌ها اشاره می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، این روزها رومن رینز در تمام وجوه WWE پیشتاز است. رینز که حالا بیش از هزار روز است که عنوان قهرمانی جهان را ذیل نام خود می‌بیند، دریافت‌کننده بالاترین حقوق در میان تمام ستارگان دبلیو دبلیو ای نیز است. با این حال، رومن رینز در این زمینه رقیب سرسختی دارد که او نیز دستمزدی در همین حدود دریافت می‌کند. حالا سال‌هاست که رومن رینز و براک لزنر در بالاترین سطح کشتی کج درحال رقابت با یکدیگر هستند. جالب اینکه این رقابت در حوزه میزان دستمزد دریافتی نیز جاری است و دو کشتی‌گیر از این حیث نیز شانه‌به‌شانه یکدیگر حرکت می‌کنند. این دو درحال حاضر در میان تمام ستارگان WWE بیشترین میزان حقوق را دریافت می‌کنند.  این پرسش که میانگین دستمزد دریافتی فوق ستاره‌های WWE چقدر است، همیشه در ذهن طرفداران کشتی کج بوده است.

حقوق ستارگان WWE چقدر است؟

اسطوره کشتی کج، یعنی تریپل اچ، که نام واقعی‌اش پل مایکل لوک است، هم‌اکنون یکی از مدیران ارشد در WWE است به حساب می‌آید. تریپل اچ در سال 2003 با دختر وینس مکمن، مالک WWE ازدواج کرد. او و استفانی مکمن صاحب سه فرزند نیز هستند. تریپل اچ سال گذشته در جریان یک مصاحبه گفته بود که مبارزان سطح اول WWE، یعنی آنانی که تحت دو برند Raw و اسمکدان به مبارزه می‌پردازند، حقوق پایه حداقلی‌شان برابر با 250 هزار دلار در سال است. با این حال و با در نظر گرفتن جزئیات کاراکتر هر مبارز و میزان محبوبیت او، دستمزد دریافتی‌اش نیز می‌تواند بسیار بیشتر از این مقدار باشد. گذشته از این، به فوق ستاره‌های WWE معمولاً درصدی از درآمدهای تجاری و حق پخش تلویزیونی نیز تعلق می‌گیرد.

 به‌طور مثال، میزان درآمد براک لزنر در حدود پنج میلیون دلار در سال است. این اسطوره UFC، گذشته از درآمد ثابتش، معمولاً از هر ایونت حدود پانصد هزار دلار نیز دستمزد اضافی دریافت می‌کند. بنابراین و با در نظر گرفتن مجموع دستمزدها و عایدی‌های جانبی از مبارزات، باید گفت که لزنر همچنان درخصوص میزان درآمد، بالاتر از رومن رینز قرار دارد. در میان ستارگان زن نیز بیشتر دستمزد متعلق به بکی لینچ است. لینچ که نام اصلی‌اش ربکا کوئین است، پیش از این توانسته بود بدل به نخستین زنی شود که مین‌ایونت رسلمنیا به او اختصاص می‌یابد. این فوق ستاره ایرلندی 36 ساله در زمینه میزان دستمزد رقابت تنگاتنگی را با دشمن خونی خود، یعنی شارلوت فلر 37 ساله دارد.

 در ادامه می‌توانید لیست ده مبارز مرد و ده مبارز زن WWE که در حال حاضر بیشترین میزان حقوق را دریافت می‌کنند را مشاهده کنید. جالب است که در لیست مردان، نام اسطوره کشتی کج، یعنی آندرتیکر (با نام واقعی مارک کالوی) نیز به چشم می‌خورد. با وجود اینکه آندرتیکر در سال 2020 از رقابت حرفه‌ای خداحافظی کرده است، اسطوره 58 ساله WWE اما همچنان در قالب نقش‌های تبلیغاتی به همکاری خود با این کمپانی ادامه می‌دهد. آندرتیکر در سال 2019 قراردادی پانزده ساله را در این خصوص با دبلیو دبلیو ای به امضا رسانده بود. 

10 مبارز مرد WWE با بیشترین میزان درآمد سالیانه

  1. براک لزنر - 5 میلیون دلار
  2. رومن رینز - 5 میلیون دلار
  3. رندی اورتن - 4 میلیون دلار
  4. ست رالینز - 3.5 میلیون دلار
  5. کودی رودز - 3 میلیون دلار
  6. ای جی استایلز - 3 میلیون دلار
  7. اج - 3 میلیون دلار
  8. آندرتیکر - 2.5 میلیون دلار
  9. کوین اونز - 2 میلیون دلار
  10. لوگان پاول - 2 میلیون دلار

10 مبارز زن WWE با بیشترین میزان درآمد سالیانه

  1. بکی لینچ - 3 میلیون دلار
  2. شارلوت فلر - 2 میلیون دلار
  3. راندا روزی - 1.5 میلیون دلار
  4. بیانکا بلر - 500 هزار دلار
  5. بیلی - 500 هزار دلار
  6. الکسا بلیس - 350 هزار دلار
  7. آسکا - 350 هزار دلار
  8. تریش استراتوس - 310 هزار دلار
  9. ناتالیا - 300 هزار دلار
  10. ریا ریپلی - 250 هزار دلار

آخرین اخبار کشتی کج

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...