یک بدنساز گیاهخوار؛ با توره واشینگتون آشنا شوید!

توره واشینگتون از سال 1998 یک گیاهخوار است. بر اساس ادعای اینسایدر مادر توره او را یک گیاهخوار بار آورده است
کدخبر (216720) | 14 مرداد 1402 | ساعت 22:14
1 150
یک بدنساز گیاهخوار؛ با توره واشینگتون آشنا شوید!
توره واشینگتون از سال 1998 یک گیاهخوار است. بر اساس ادعای اینسایدر مادر توره او را یک گیاهخوار بار آورده است

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، توره واشینگتون کارنامه ورزشی موفقی را برای خود رقم زده است و حالا طرفداران بدنسازی مایلند که بیشتر درباره رژیم غذایی این ورزشکار بدانند. توره واشینگتون یک بدنساز گیاهخوار و یک مدل حرفه‌ای فیتنس است. او در شهر بیرمنگهم واقع در ایالت آلاباما آمریکا متولد شده است و چند سالی را نیز به جامائیکا مهاجرت کرده است تا سرانجام به ایالت متحده بازگشته است. بر اساس اطلاعات موجود در وبسایت این بدنساز آمریکایی او از دانشگاه تاسکیگی و در رشته مهندسی مکانیک فارغ التحصیل شده است. توره واشینگتون در وبسایت خود نوشته است:

من دوست دارم چیزها را به هم بریزم تا ببینم آیا می‌توانم دوباره آنها را سرهم کنم یا نه. این روحیه‌ای است که به عنوان یک مهندس آموخته‌ام و دوست دارم آن را در خصوص اندام خودم نیز به‌کار بگیرم.

توره واشینگتون کیست؟

واشینگتون از اسطوره بدنسازی یعنی آرنولد شوارتزنگر به عنوان منبع الهام خود نام برده است و گفته است که علاوه بر آرنولد شخصیت‌های کامیک بوک‌ها همچون سوپرمن و ولورین نیز الهامبخش او بوده‌اند. توره از سال 2009 کار خود در بدنسازی را آغاز کرده است و از آن زمان تاکنون نیز کارنامه موفقی را برای خود رقم زده است. او توانسته کارت حرفه‌ای خود را به‌دست آورد و در مسابقات ماسلمنیا نیز به مقام قهرمانی دست یافته است. واشینگتون همچنین دو بار نیز در مسابقات آرنولد کلاسیک حاضر بوده است. یک بدنساز گیاهخوار؛ با توره واشینگتون آشنا شوید!توره واشینگتون در مصاحبه با اینسایدر گفته است:
مردم به من می‌گفتند که با گیاهخوار بودن نمی‌توانم یک بدنساز موفق شوم. اما من در همان دومین رقابتی که در آن حاضر شدم موفق شدم با کسب قهرمانی کارت حرفه‌ای خودم را به‌دست آورم.
واشینگتون در شبکه‌های اجتماعی نیز چهره شناخته‌شده‌ای به‌شمار می‌رود. صفحه اینستاگرام او در حال حاضر بیش از 185 هزار دنبال‌کننده دارد.

رویکرد واشینگتون به امر تغذیه

توره واشینگتون از سال 1998 یک گیاهخوار است. بر اساس ادعای اینسایدر مادر توره او را یک گیاهخوار بار آورده است. این بدنساز آمریکایی می‌گوید که از زمانی که به فرقه‌ی راستافار گرویده است رژیم غذایی صد درصد گیاهی را دنبال می‌کند. او در وبسایت خود نوشته است:
من از زمانی که ریشه‌های راستافار خود را بازیافتم و به طبیعت خود نزدیک شدم به یک وگان (گیاهخوار) واقعی تبدیل شدم.
رژیم غذایی گیاهی توره کاملا هم برای او اثربخش واقع شده است. هرچند خود واشینگتون چندان از اصطلاح رژیم غذایی خوشش نمی‌آید. او در گفتگو با اینسایدر گفته است:
من از کلمه رژیم استفاده نمی‌کنم. من به دنبال محدود کردن خود نیستم. بلکه می‌خواهم همگام با طبیعت واقعی خود زندگی کنم. این برای من یک سبک زندگی است.

یک بدنساز گیاهخوار؛ با توره واشینگتون آشنا شوید!رژیم غذایی توره واشینگتون

غذاهای توره واشینگتون از تنوع بالایی برخوردار هستند. بر اساس ادعای اینسایدر این غذاها شامل جو دوسر، عدس، نخود فرنگی، خمیر سویا، برنج، لوبیا و... است. توره همچنین مواردی نظیر سیب زمینی ژاپنی، اسموتی میوه و سبزیجات تازه را نیز در رژیم غذایی خود می‌بیند. واشینگتون می‌گوید که البته بر هیچ برنامه از پیش تعیین‌ شده‌ای برای غذاهایی که می‌خورد متکی نیست. اینسایدر نوشته است:
او در اوایل کار خود در بدنسازی حتی ماکروهای خود را هم نمی‌شمرد و به‌ندرت کالری مصرفی‌اش را اندازه می‌گرفت. توره کالری‌شماری را تنها زمانی انجام می‌داد که مجبور بود در طی مدت کوتاهی وزن خود را کاهش دهد. در حال حاضر او نسبت به رژیم غذایی‌اش سختگیرتر است اما هنوز هم ترجیح می‌دهد مقید به برنامه‌های از پیش تعیین شده نباشد.

;">صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


واشینگتون می‌گوید که از خوردن غذاهای گیاهی لذت می‌برد و این غذاها در مسیر حرفه‌ایش در بدنسازی نیز کمک زیادی به او کرده‌اند:
من خودم را محدود نمی‌کنم. من به خودم اجازه می‌دهم که در لذت خوردن کیک و بستنی غرق شوم. اما اصول ثابتی برای تغذیه خود دارم و با این اصول به موفقیت‌های بزرگی هم رسیده‌ام.
گویا واشینگتون علاقه زیادی به گل کلم و گریپ فروت نیز دارد. توره در وبسایت خود نوشته است:
من تمام پروتئین مورد نیاز بدنم را از منابع گیاهی تامین می‌کنم؛ به‌طور مثال تخمه‌های روغنی، آجیل و حبوبات.
آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
اگر اعصابت راحت باشه و خواب هم به اندازه کافی داشته باشی و دقدقه نداشته باشی کاه و ینجه همراه با آب هم بخوری از ورزش کردن بهترین نتیجه را خواهی گرفت ..
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...