سرمایه‌گذاری مشترک دو اسطوره بدنسازی؛ جی کاتلر و رونی کلمن با یک برند مشترک تمرین می‌ کنند

جی کاتلر و رونی کلمن اسطوره های دنیای بدنسازی اخیرا با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود ار همکاری مشترکشان رونمایی کردند.
کدخبر (215110) | 14 مرداد 1402 | ساعت 07:42
0 548
سرمایه‌گذاری مشترک دو اسطوره بدنسازی؛ جی کاتلر و رونی کلمن با یک برند مشترک تمرین می‌ کنند
جی کاتلر و رونی کلمن اسطوره های دنیای بدنسازی اخیرا با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود ار همکاری مشترکشان رونمایی کردند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، جی کاتلر و رونی کلمن به عنوان چهره‌های برجسته دنیای بدنسازی، بدون شک بزرگترین رقابت تاریخ این ورزش را داشتند. جی کاتلر درست مدت کوتاهی پس از بازنشستگی فلکس ویلر، به عنوان رقیب تازه رونی کلمن روی صحنه مسابقات مستر المپیا ظاهر شد. در طول سال‌های بعد از آن جی کاتلر دائما در حال پیشرفت بود اما نتوانست رونی کلمن را شکست دهد. با این حال او سرانجام در سال 2006 موفق شد رقیب سرسخت خود را از پیش بردارد و اولین قهرمانی مستر المپیا خود را کسب کند. در حالی که رقابت آن‌ها برخی از بهترین لحظات تاریخ این ورزش را به طرفداران بدنسازی هدیه کرد، این دو بدنساز افسانه‌ای در خارج از صحنه رقابت با یکدیگر دوستانی صمیمی بودند.

سرمایه‌گذاری مشترک دو اسطوره بدنسازی؛ جی کاتلر و رونی کلمن با یک برند مشترک تمرین می‌ کنندهمکاری جدید رونی کلمن با جی کاتلر

رونی کلمن و جی کاتلر با وجود اینکه بیش از یک دهه پیش فعالیت حرفه‌ای خود را کنار گذاشتند، همچنان دوستی خود را حفظ کرده و در بسیاری از جنبه‌ها، دوستی آن‌ها حتی بیشتر هم شده است. یکی از جدیدترین فعالیت‌های مشترک این دو اسطوره که از عمیق‌تر شدن رابطه دوستی‌شان ریشه می‌گیرد، کاری است که در پست اخیر اینستاگرامی رونی کلمن به آن اشاره شده است. رونی کلمن در این پست یکی سورپرایز برای طرفدارانش داشت و در ادامه نظر جی کاتلر درباره این پست، نظر جامعه بدنسازی را به خود جلب کرد. سرمایه‌گذاری مشترک دو اسطوره بدنسازی؛ جی کاتلر و رونی کلمن با یک برند مشترک تمرین می‌ کنندقهرمان هشت دوره مستر المپیا از آخرین همکاری خود با YoungLA خبر داد که به یک برند محبوب در بین ورزشکاران و علاقه مندان به تناسب اندام تبدیل شده است. این برند پوشاک پیش‌تر با بدنسازان مشهوری مانند کریس بامستد و جی کاتلر همکاری کرده است. با این حال به نظر می‌رسد این برند قرار است با بدنسازان بیشتری همکاری کند.

رونی کلمن: من عاشق اکتشافات جدید هستم

رونی کلمن که پرافتخارترین بدنساز تاریخ محسوب می‌شود، در زیر این پست نوشته:
هی رفیق، بیگ ران در خانه است و من وسایل جدید YoungLA را که اخیرا برایم ارسال شده، در دستانم تکان می‌دهم.
او در حالی که برای گرفتن یک عکس با لباس بدنسازی کاملا مشکی جدیدش فیگور گرفته بود، در ادامه اضافه کرد:
من عاشق این اکتشافات جدید هستم.
کلمن همچنین یک کد تخفیف 15 درصدی برای طرفدارانش در نظر گرفت. همکاری جدید یک پیروزی بزرگ برای این برند است زیرا کلمن در بین بدنسازان معتبر تاریخ، جایگاه والایی دارد.

خوش آمدگویی جالب جی کاتلر به رونی کلمن

قهرمان سابق آرنولد کلاسیک همچنین بیش از 10 میلیون دنبال کننده در تمام شبکه‌های اجتماعی دارد. در میان افرادی که به پادشاه تبریک گفتند، نام رقیب سابق او، جی کاتلر دیده می‌شود. کاتلر که مدتی است از این برند استفاده می‌کند، ورورد رونی کلمن را خوش آمد گفته و برایش نوشت:
خوش آمدی برادر.
قهرمان سه دوره مسابقات آرنولد کلاسیک رابطه نزدیکی با کلمن دارد و حالا به نظر می‌رسد وارد یک سرمایه‌گذاری مشترک با وی شده است. سرمایه‌گذاری مشترک دو اسطوره بدنسازی؛ جی کاتلر و رونی کلمن با یک برند مشترک تمرین می‌ کنندجی کاتلر که سابقه قهرمانی 4 دوره مسابقات مستر المپیا را دارد، همواره تصاویر نوستالژیک و دیده نشده از خودش در کنار رونی کلمن به انتشار می‌گذارد و به دوران باشکوه رقابتشان بازمی‌گردد. جی کاتلر از اولین باری که آن‌ها روی صحنه مستر المپیا یکدیگر را ملاقات کردند تا جلسات مهمانی مشترکشان در دوران خارج از فصل، داستان‌های زیادی برای گفتن به طرفداران بدنسازی دارد.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


البته رونی کلمن هم درباره پست‌های رونی کلمن نظرش را اعلام می‌کند و نشان می‌دهد که این دو بدنساز چگونه در مراحل مختلف زندگی، کنار هم بوده‌اند. در حال حاضر در حالیکه رونی کلمن با استفاده از درمان با کمک سلول‌های بنیادی توانسته تا حدودی بهبودی خود را بدست آورد، جی کاتلر در حال انجام چالش Fit for 50 است. با این حال در طول این سال‌ها، احترام متقابل آن‌ها هرگز از بین نرفته است. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...