پیش بینی سمیر بنوت از مستر المپیا 2023: درک لانسفورد به راحتی قهرمان خواهد شد

کدخبر (216556) | 14 مرداد 1402 | ساعت 17:31
0 665
پیش بینی سمیر بنوت از مستر المپیا 2023: درک لانسفورد به راحتی قهرمان خواهد شد
سمیر بنوت، قهرمان سابق مسابقات مستر المپیا، پیش‌بینی خود از قهرمان بعدی این مسابقات را اعلام کرده است: به‌نظرم درک لانسفورد در مستر المپیا 2023 قهرمان خواهد شد. فکر می‌کنم که او نباید نگران بالا بردن سایز خود باشد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، با نزدیک‌تر شدن به مسابقات مستر المپیا 2023 حالا سمیر بنوت نیز پیش‌بینی خود از این مسابقات را به اشتراک گذاشته است. بنوت در قسمت آخر پادکست Old School Labs، به صحبت درباره ظرفیت قهرمانی نام‌هایی همچون درک لنسفورد، هانتر لابرادا و سامسون داودا پرداخته است. سال گذشته در مسابقات مستر المپیا نقطه عطف بزرگی رقم خورد و هادی چوپان توانست به نخستین عنوان قهرمانی خود در این مسابقات دست یابد. چوپان در مسیر کسب مدال طلا، رقبایی همچون درک لانسفورد و نیک واکر را پشت سر گذاشت. قهرمان سابق دسته 212 پوندی، یعنی درک لانسفورد، موفق شد در اولین تجربه حضور خود در دسته آزاد، به‌عنوان نایب قهرمانی مستر المپیا 2022 دست یابد. لانسفورد پس از این مسابقات تصمیم گرفت قید حضور در آرنولد کلاسیک 2023 را بزند تا در عوض بتواند دوران آف سیزن طولانی‌تری را پشت سر بگذارد. لانسفورد، که او را با صداقت و رابطه‌ی نزدیکش با طرفداران می‌شناسند، اخیراً گفته بود که تا همین جا نیز رشد قابل ملاحظه‌ای را در عضلاتش می‌بیند و آماده است تا برای کسب ساندو با هادی چوپان رقابت کند. پیش بینی سمیر بنوت از مستر المپیا 2023: درک لانسفورد به راحتی قهرمان خواهد شد علاوه‌بر لانسفورد، سامسون داودا نیز با نگاهی خوش‌بینانه به مسابقات مستر المپیا 2023 می‌نگرد. داودا اخیراً توانسته بود در طی رقابتی نزدیک با نیک واکر، عنوان قهرمانی آرنولد کلاسیک 2023 را مال خود کند و جایزه 300 هزار دلاری این مسابقات را نیز با خود به خانه ببرد. با برخورداری از یک بالانس فیزیکی فوق‌العاده و یک مربی تراز جهانی، یعنی میلوس سارسف، طرفداران بدنسازی منتظرند تا داودا در قامت یک مدعی قهرمانی در مستر المپیا ببینند. سمیر بنوت آخرین کسی است که به بحث درباره مدعیان قهرمانی مستر المپیا 2023 پرداخته و گفته است که به‌نظرش در این مسابقات، شاهد یک قهرمان جدید خواهیم بود.


صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


هشدار سمیر بنوت به بدنسازان در خصوص افزایش سایز

سمیر بنوت می‌گوید که بدنسازان رفته‌رفته درحال آگاهی پیدا کردن نسبت به خطرات دست‌یابی به یک فیزیک فریکی‌تر هستند. بنوت معتقد است که افزایش مرگ و میر میان بدنسازان دلیلی است که ما امروزه ورزشکاران کمتری را در دسته آزاد می‌بینیم. این قهرمان سابق مستر المپیا به مسابقات تمپا پرو 2023 اشاره می‌کند که در آن تنها 9 بدنساز در دسته آزاد حاضر هستند:

به‌نظرم بسیاری از جوانان اینطور فکر می‌کنند که اوه پسر، من می‌خواهم غول‌پیکر شوم. اما خوشبختانه امروزه دیگر تقریباً همه از خطرات دنبال کردن این مسیر آگاهند. عوارض جانبی دست‌یابی به یک اندام فریکی، کاملاً مشخص است. به‌نظرم بسیاری از افراد، دیگر حاضر نیستند که چنین مسیری را دنبال کنند. به این دلیل واضح که این رویکردها، خطر مرگ را به‌شدت افزایش می‌دهند. بسیاری از کسانی که چنین مسیرهایی را طی کرده بودند، جان خود را از دست داده‌اند. ما لازم نیست که نام آن‌ها را بیاوریم؛ اما می‌دانیم که عده زیادی مرده‌اند.

پیش بینی سمیر بنوت از مستر المپیا 2023: درک لانسفورد به راحتی قهرمان خواهد شد

عمده تقصیر هم به‌نظرم متوجه مربیان است. آن‌ها فشار را روی شاگردان خود حفظ می‌کنند و این بازی افزایش سایز را ادامه می‌دهند تا سرانجام به مرگ بدنسازان منجر شود. این یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که باعث شده است بدنسازان هرچه بیشتر و بیشتر از دسته آزاد به دسته فیزیک کلاسیک نقل مکان کنند.
کاری که بدنسازان کنونی به لطف مربیان بی‌مسئولیت خود می‌کنند، یک خودکشی است. من احساس بسیار بدی پیدا می‌کنم و قلبم جریحه‌دار می‌شود وقتی می‌بینم که افرادی نظیر شان رودن دیگر در بین ما نیستند. دالاس مک گارور از بین ما رفته. گوستاوو و ناصر می‌توانستند حالا زنده باشند.

سامسون داودا

سمیر بنوت در قسمت بعدی این پادکست، به بررسی شانس قهرمانی سامسون داودا در مستر المپیا 2023 پرداخته است. بنوت معتقد است که اگر داودا می‌خواهد اندام باریک‌تر و زیباتری داشته باشد، باید حداقل 40 پوند (حدود 18 کیلو) وزن کم کند:

به‌نظرم او باید دست کم بین 35 تا 40 پوند وزن کم کند. ببینید، من عاشق اندام او هستم. فیزیک او شگفت‌انگیز است اما ظرفیت حقیقی‌اش به‌شکل کامل نمی‌تواند هویدا شود. اگر سامسون می‌خواهد که کیفیت اندام خود را به‌طور کامل به نمایش بگذارد، باید حداقل چهل پوند وزن کم کند. من هم معتقدم که او از اندام بسیار خوبی برخوردار است؛ اما به‌نظرم وزن فعلی‌اش مناسب اندامش نیست.

پیش بینی سمیر بنوت از مستر المپیا 2023: درک لانسفورد به راحتی قهرمان خواهد شد

هانتر لابرادا

هانتر لابرادا قرار است به‌زودی در مسابقات تمپا پرو 2023 حاضر شود و سمیر بنوت در این قسمت از پادکست، به صحبت درباره فیزیک مورد انتظار لابرادا در این مسابقات پرداخته است:

او از آخرین باری که ما درباره‌اش حرف زدیم، پیشرفت بسیار چشم‌گیری داشته است. به‌نظرم اگر پوستش مقداری برنزه‌تر بود، اندامش نیز به‌شکل بهتری به نمایش درمی‌آمد. کاملاً معتقدم که هانتر لابرادا از ظرفیت درخشش در دسته آزاد برخوردار است. به‌علاوه، پوزیشنینگ و فیگورگیری‌اش نیز نیاز به پیشرفت دارد که به‌نظرم پدرش می‌تواند در مدت زمان کوتاهی، این بخش از کار هانتر را اصلاح کند. عضلات او به‌مراتب نسبت به گذشته سفت‌تر و پخته‌تر هستند. او هنوز جای پیشرفت دارد اما چیزی که من در حال حاضر درخصوص او نمی‌پسندم، رنگ پوستش است.

پیش بینی سمیر بنوت از مستر المپیا 2023: درک لانسفورد به راحتی قهرمان خواهد شد

درک لانسفورد

در ادامه این پادکست سمیر بنوت، پیش‌بینی کرده است که درک لانسفورد، قهرمان مستر المپیا 2023 خواهد شد. بنوت در عین حال به لانسفورد توصیه کرده است که برای افزایش سایز بدن خود عجله نداشته باشد:

به‌نظرم تنها چیزی که درک لانسفورد نیاز دارد، این است که با اندامی مشابه با اندام سال گذشته ولی با عضلات پشتی بهتر برروی استیج ظاهر شود و به‌نظرم او در همین مسیر نیز قرار دارد. فکر می‌کنم درک لانسفورد، قهرمان مستر المپیا 2023 خواهد شد. معتقدم که او نباید نگران افزایش سایز باشد و برای رسیدن به این هدف عجله کند. تنها کاری که درک باید کند، این است که با آمادگی کامل پا به مسابقات بگذارد و بعد هم مدال طلا را با خود به خانه ببرد. به‌نظرم لانسفورد شانس اول قهرمانی در این مسابقات است.

پیش بینی سمیر بنوت از مستر المپیا 2023: درک لانسفورد به راحتی قهرمان خواهد شد سمیر بنوت تنها قهرمان سابق مستر المپیا نیست که پیش‌بینی کرده در مستر المپیا 2023، درک لانسفورد هادی چوپان را شکست خواهد داد. چند ماه پیش، اسطوره و پادشاه بدنسازی، یعنی رونی کلمن، نیز پیش‌بینی کرده بود که لانسفورد در مستر المپیای پیش رو قهرمان خواهد شد. کلمن همچنین گفته بود که لانسفورد بدنساز محبوبش از میان بدنسازان عصر کنونی است. درک لانسفورد در حال حاضر تمرینات آماده‌سازی خود را پشت سر می‌گذارد و طرفداران بدنسازی منتظرند تا او را با اندامی حیرت‌انگیز بر روی استیج مستر المپیا 2023 ببینند. سمیر بنوت ضمن پیش‌بینی قهرمانی لانسفورد در این مسابقات به او و تمام بدنسازان دیگر توصیه کرده است که درخصوص افزایش سایز بدن خود، جوانب احتیاط را رعایت کنند تا از عوارض جانبی مرگبار این امر در امان بمانند. آخرین اخبار بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...