11 حیوان خانگی عجیب سلبریتی‌ها

از عمارت‌های بی‌نظیر، قایق‌های تفریحی و وسایل رفاهی که بگذریم، بسیاری از سلبریتی‌ها برای خرج کردن پولشان به قلمرو حیوانات روی آورده‌اند.
کدخبر (221641) | 31 مرداد 1402 | ساعت 21:22
0 354
11 حیوان خانگی عجیب سلبریتی‌ها
از عمارت‌های بی‌نظیر، قایق‌های تفریحی و وسایل رفاهی که بگذریم، بسیاری از سلبریتی‌ها برای خرج کردن پولشان به قلمرو حیوانات روی آورده‌اند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در حالی که بسیاری از سلبریتیها گربه‌ و سگ‌ دوست دارند و بسیاری از حیوانات بیخانمان را به سرپرستی می‌گیرند، بعضی از سلبریتی‌ها به دنبال گونه‌های عجیب‌تر هستند که اغلب به نتایج بحث‌برانگیزی ختم می‌شود. هر ستاره بزرگی به سگ، گربه یا ماهی راضی نیست. در ادامه شمارش معکوسی از تعدادی از عجیبترین و شگفت انگیزترین حیوانات خانگی سلبریتی‌ها آورده شده است.

11. ماهی کوی و گربه ماهی آموزش دیده – جکی چان

جکی چان را می‌توان شناخته‌شده‌ترین ستاره سینما در جهان دانست، اما وقتی در فیلم‌های پرفروش اکشن محبوبش بازی نمی‌کند، سوپراستار چینی، جکی چان، یک سرگرمی عجیب دارد؛ او به ماهی کوی و گربه‌ماهیش ترفندهای جالبی مثل غلت زدن آموزش می‌دهد. ماهی این ستاره فیلمهای The Police Story وRush Hour، به دستوراتی به زبان ماندارین و انگلیسی پاسخ می‌دهد. چان سه گربه و پنج سگ هم دارد. چان می‌گوید: «من حیوانات را دوست دارم، نمی دانم چرا. سرسخت هستم اما قلب مهربانی دارم.» 11 حیوان خانگی عجیب سلبریتیها

10. سگهای کلون شده - باربارا استرایسند

باربارا استرایسند علاقه زیادی به سگ خانگیش سامانتا، که به او سامی هم میگفت، داشت. این سگ از نژاد کمیاب کوتون دو تولیر بود و موهای مجعد داشت. هنگامی که سمی در سال 2017 در حال مرگ بود، استرایسند تصمیم عجیبی برای گرفتن نمونه DNA از حیوان خانگیش گرفت. سپس استرایسند به دنبال یک شرکت شبیه سازی گشت تا دو توله سگ جدید که هر دو از نظر ژنتیکی مشابه سامی بودند، به دنیا بیاورد. نام آنها خانم ویولت و خانم اسکارلت است. استرایسند یک سگ دیگر هم دارد که از فامیلهای دور سمی است و اسم او به خاطر نقش معروفش در فیلم Funny Girl، خانم فانی است. 11 حیوان خانگی عجیب سلبریتیها

9. مار دو سر – نیکلاس کیج

طی سالها کلاغ‌ها، گربه‌ها و لاک‌پشت‌های مختلفی به عنوان حیوان خانگی در خانه نیکلاس کیج خانه‌ای زندگی کرده‌اند، اما عجیب‌ترین مورد در میان حیوانات خانگی او، یک مار دو سر بوده است. کیج این حیوان را بعد از اینکه خواب یک عقاب دو سر را دید، خرید و برای این نمونه کمیاب 80000 دلار پرداخت. با این حال، کیج خیلی زود فهمید که دو سر مار بر سر غذا با دعوا می‌کنند و در طول وعده‌های غذایی، باید با یک کفگیر از هم جدا شوند. کیج در نهایت متوجه شد که مراقبت از این حیوان خانگی خیلی سخت است و در سال 2008 آن را به باغ وحش اودوبان در نیواورلئان داد. این مار در سال 2021 در سن 14 سالگی درگذشت.

8. اختاپوس – تریسی مورگان

در سال 2013، کمدین و هنرپیشه تریسی مورگان در برنامه تلویزیونی Tanked ظاهر شد و از متخصصان آکواریوم کمک گرفت تا خانه جدیدی برای حیوان خانگیش، اختاپوس غول پیکر اقیانوس آرام به نام Bwyadette پیدا کند. Bwyadette در توییتر مورگان هم ظاهر شده است. مورگان در برنامه پرطرفدار Animal Planet گفت: «او اخیراً به من میگوید زاغه‌نشین! من می‌خواهم شرایط خوبی برایش فراهم کنم. او بچه من است... من واقعاً میخواهم خانه‌اش برایش راحت باشد.»

7. مارها - جیدن و ویلو اسمیت

در دوران نوجوانی، ویلو و جیدن اسمیت، فرزندان ویل اسمیت و جادا پینکت اسمیت، صاحب ده‌ها مار خانگی بودند. ویلو اولین مار بوآ را در سن هفت سالگی گرفت و به گفته یک منبع، مارها آزادانه در خانه میگشتند و حتی روی تخت این نوجوانان معروف میرفتند. این منبع گفت: "ویلو 10 مار در اتاقش دارد و برخی در قفس نیستند"! جادا پینکت اسمیت در مورد اینکه چگونه اشتیاق فرزندانش به او کمک کرده تا بر ترسش از مارها غلبه کند، صحبت کرده است.

6. عقرب - یوجین لوی

در مصاحبهای با US Weekly در سال 2016، یوجین لوی (ستاره سریال کمدی معروف Schitt’s Creek وAmerican Pie که همکاریهای متعددی با نویسنده و کارگردان، کریستوفر گست، داشته) گفت که حیوان خانگی عجیبی دارد. او یک عقرب خانگی به نام Stingy دارد که در خانه لوی در تورنتو زندگی میکند. با این حال، با توجه به اینکه در این مقاله با عنوان «25 چیزی که درباره من نمی‌دانید» گفتههایی مثل «من می‌توانم بازیگر نقش رمانتیک در ترکیه باشم» و «ابروهای من از ابروهای مارتین اسکورسیزی بهتر است» وجود دارد، نمیتوانیم مطمئن باشیم که لوی واقعاً عقرب داشته باشد.

5. لاک پشت – کالین کپرنیک

لاک پشت حیوان خانگی عجیبی نیست، اما وقتی کالین کپرنیک برای اولین بار سمی محبوبش را به خانه آورد، چیزی بیشتر از آنچه انتظار داشت، نصیبش شد. سمی اولین بار زمانی وارد زندگی کپرنیک شد که ستاره آینده NFL تنها ده سال داشت. سمی زمانی به اندازه‌ای کوچک بود که در کف دست کپرنیک جا می‌گرفت، اما بعداً به ستاره‌ای 115 پوندی تبدیل شد. در یک مقطع زمانی، سمی حتی حساب توییتری مختص به خود را داشت، اما به نظر میرسد اخیراً از رسانه های اجتماعی فاصله گرفته است.

4. جغد – سلما هایک

سلما هایک همیشه این موجودات شب بیدار را دوست داشته، بنابراین وقتی یک مرکز نجات حیوانات به دنبال خانهای برای یک جغد بود، او بلافاصله با آنها تماس گرفت. حیوان خانگی هایک، به نام کرینگ، یک جغد سفیدرخ جنوبی است و همیشه همراه اوست. هایک به مجله People گفت: «ما قبل از خواب برنامه‌های خاصی داریم. من با آی پدم تلویزیون تماشا میکنم و او دوست دارد روی آی پد بایستد". کرینگ ذائقه عجیبی هم دارد. هایک گفت: «اگرچه جغدها مایعات نمینوشند زیرا همه مواد غذایی را از طعمه خود میگیرند، اما این یکی، شراب خوب دوست دارد".

3.  گورکن- برایان می

برایان می، ستاره گروه کویین، تلاشهای خستگی ناپذیری برای حمایت از حقوق حیوانات در بریتانیا انجام داده و در مورد نیاز به حفاظت از گونههای وحشی در خطر انقراض صحبت کرده است. او روی حرف خود ایستاده و زمین خود را وقف حیوانات بیپناه، از جمله گورکن، جوجه تیغی و روباه کرده است. در مورد اینکه این حیوانات آیا حیوانات خانگی می حساب میشوند یا خیر، شما قضاوت کنید. می گفت: «من از حیوانات وحشیای که از دست همه کارهای وحشتناکی که ما در حق جهان کردهایم، جان سالم به در میبرند، در شگفت هستم. ما خرابکاران این دنیا هستیم، در این شکی نیست".

2. اژدهای آبی چینی – چارلی شین

دعوای سخت چارلی شین برای حفظ حضانت سگ‌های پاگش به تیتر خبرها تبدیل شده، اما او در طول سال‌ها حیوانات خانگی عجیب‌تری نیز داشته است. اژدهای آبی چینی که یک گونه مارمولک است، از عجیبتترین آنهاست. به گفته یکی از منابع، «اژدهای آبی چینی شین به خاطر عدم مراقبت مناسب مرد. مدتی پیش هم، زمانی که شین با بروک مولر ازدواج کرد، اژدهای ریشدارش هم در استخر افتاد و مرد. باز هم هیچ کس به این حیوان بیچاره رسیدگی نمیکرد".

1. ببر – مایک تایسون

در دهه 90، مایک تایسون صاحب سه ببر سفید بنگال بود که هر کدام 48000 پوند برای او هزینه داشتند (اگرچه به طور قطعی ثابت نشده، اما حدس زده میشود که او آنها را از جو اگزاتیک بدنام سریال مستند "Tiger King" گرفته است). در سالهای اخیر، تایسون نظر خود را در مورد داشتن این حیوانات خانگی عجیب تغییر داده و میگوید اشتباه کرده که آنها را در اسارت نگه داشته است. قهرمان سابق بوکس گفت:
من احمق بودم. هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید این گربه‌ها را 100 درصد اهلی کنید. به هیچ وجه این اتفاق نمی‌افتد. آنها به طور تصادفی شما را خواهند کشت، به خصوص زمانی که با آنها بازیهای خشن می‌کنید و به آنها مشت می‌زنید. آنها هیجان زده میشوند، جواب ضربه شما را می‌دهند و شما می‌میرید.
11 حیوان خانگی عجیب سلبریتیها آخرین اخبار چهره ها  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...