کانر مک گرگور مقابل مایکل چندلر ، جنگ بیرون زمین از همین حالا آغاز شده !

کدخبر (149751) | 12 اسفند 1401 | ساعت 12:58
0 381
کانر مک گرگور مقابل مایکل چندلر ، جنگ بیرون زمین از همین حالا آغاز شده !
کانر مک گرگور که به عنوان یکی از بدنام ترین مبارزان UFC شناخته می‌شود مدعی شده که مایل است تا بار دیگر برای کمربند قهرمانی بجنگد.

به گزارش سرخ نیوز، در سی و یکمین دوره برنامه The Ultimate Fighter، میزبان کانر مک گرگور در مقابل مایکل چندلر خواهد بود. بسیاری فکر می‌کنند که کانر مک گرگور قهرمان دو عنوان در UFC، بار دیگر به رینگ مبارزه باز خواهد گشت. این بازگشت می‌تواند در این برنامه و در مقابل مایکل چندلر قهرمان سه عنوان دسته خروس وزن UFC اتفاق بیافتد.

کانر مک گرگور و رقابت برای کمربند قهرمانی

هنوز اطلاعات زیادی در رابطه با این مبارزه و جزئیاتش منتشر نشده است. با این حال، رئیس UFC دانا وایت اخیرا اظهار کرده که این مبارزه در دسته سبک وزن برگزار خواهد شد. با توجه به اینکه مایکل چندلر هم اکنون در دسته سبک وزن در رتبه پنجم قرار دارد، برگزاری مبارزه در دسته 155 پوند منطقی به نظر می‌رسد. کانر مک گرگور که یکی از بدنام ترین مبارزان UFC شناخته می‌شود اظهار کرده که مایل است تا بار دیگر برای کمربند قهرمانی بجنگد. او گفت که برد او مقابل چندلر می‌تواند فرصت را برای رقابت او سر کمربند قهرمانی محیا کند چرا که چندلر از او رتبه بهتری دارد. هنوز اطلاعاتی در مورد زمان برگزاری این مبارزه منتشر نشده است. کانر مک گرگور پس از شکستگی پایش در UFC 264 در سال 2021 تحت نظر USADA نبوده است. طبق قوانین USADA تمام مبارزان باید به مدت شش ماه تحت نظر باشند و پس از آن نیز باید حداقل دو تست را موفقیت پشت سر بگذارند. آخرین قسمت برنامه TUF در روز 24 مرداد پخش خواهد شد. با این حال به نظر می‌رسد بازگشت کانر مک گرگور تا اواخر شهریور غیر ممکن باشد. او هنوز تست های USADA را انجام نداده است و با این حال مشخص نیست که آیا تحت نظر USADA هست یا خیر.

کانر مک گرگور برای جنگیدن با چندلر به لاس وگاس می روداتهام شان او مالی به مک گرگور : او از استروئید استفاده کرده است

حجم عضلات بدن کانر مک گرگور به مقدار زیادی افزایش یافته است. این موضوع در کنار خارج شدن او از زیر نظر USADA باعث شده تا شان او مالی او را به استفاده از استروئید متهم کند. شان او مالی در پادکست خود TimboSugarShow نحوه بازگشت قهرمان سابق UFC را زیر سوال برد. او اظهار کرد:

او مشروبات الکی نیز مصرف کرده بود. چون او تحت نظر USADA نبود، مهم نبود چه چیزی مصرف می‌کند. او حتما باید به مدت شش ماه تحت نظر USADA قرار بگیرد. اما او مدت ها از مواد مختلف استفاده و بسیار تمرین کرده است. در واقع استفاده از این مواد باعث شده تا او بتواند پشت سر هم تمرین کند. اما پس از مدتی زمانی که به خوبی تمرین کرد، باید مصرف آن ها قطع می‌کرد تا وقتی بخواهد تست بدهد، همه آن ها را با موفقیت پشت سر بگذارد.

گمانه زنی های زیادی در رابطه با استفاده مک گرگور از استروئید وجود دارد. این احتمالات زمانی قوت می‌گیرند که گفته می‌شود او برای بهبودی هر چه سریعتر پای آسیب دیده خود پس از UFC 264 این کار را کرده است. «بدنام» برای مربیگری در TUF نیازی به انجام این تست ها ندارد. با این حال، اگر او بخواهد دوباره با رینگ مبارزه بازگردد، انجام این تست ها ضروری است.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...