دیو باتیستا بالاتر از جان سینا ؛ بهترین ورزشکار - بازیگر هالیوود در شب اسکار 2023

در یک نظرسنجی غیررسمی، دیو باتیستا به عنوان بهترین ورزشکار-بازیگر هالیوود انتخاب شد.
کدخبر (154656) | 24 اسفند 1401 | ساعت 08:49
0 237
دیو باتیستا بالاتر از جان سینا ؛ بهترین ورزشکار - بازیگر هالیوود در شب اسکار 2023
در یک نظرسنجی غیررسمی، دیو باتیستا به عنوان بهترین ورزشکار-بازیگر هالیوود انتخاب شد.

به گزارش سرخ نیوز، ورود ورزشکاران سرشناس به دنیای بازیگری و هالیوود اتفاق جدیدی نیست. تعداد قابل توجهی از ورزشکاران بدون هیچ ترسی از پوسته ورزشی خود خارج می‌شوند تا مهارت‌های بازیگری خود را آزمایش کنند. برخی از این ورزشکاران به سراغ اجرای نقش‌های کوتاه می‌روند، در حالی که برخی دیگر همه مرزها را می‌شکنند تا به ستاره‌های حرفه‌ای تمام وقت سینما تبدیل شوند. کانر مک گرگور آخرین ورزشکاری بوده که از دنیای ورزش راهی صحنه سینما شده است. این قهرمان محبوب UFC در بازسازی فیلم Roadhouse به کارگردانی داگ لیمان بازی می‌کند و با جک جیلینهال همبازی شده است. هواداران UFC و کانر مک گرگور، به شدت از این اتفاق هیجان زده و منتظر تماشای مبارز دوست داشتنی خود روی پرده نقره‌ای هستند. قبل از مک گرگور هم ورزشکارانی بودند که در هالیوود به موفقیت رسیدند. دواین جانسون، راندا روزی، جان سینا، آرنولد شوارتزنگر و دیو باتیستا برخی از این ورزشکاران هستند و به نظر می‌رسد در آینده این فهرست بلندتر شود. باتیستا بالاتر از جان سینا ؛ بهترین ورزشکار - بازیگر هالیوود در شب اسکار 2023

بهترین ورزشکار - بازیگر سال ؟

مراسم آکادمی اسکار 2023 با یک نکته جالب برای هواداران دنیای ورزش برگزار شد؛ نظرخواهی از هواداران جهت انتخاب بهترین ورزشکاری که حالا به یک بازیگر سینما تبدیل شده است؛ موضوعی که باعث چنددستگی میان هوداران ورزش و سینما شد و آنها هر کدام ستاره محبوب خود را لایق این عنوان می‌دانستند. ESPN از طریق پستی در اینستاگرام از هواداران خواست تا از بین ده ورزشکار-بازیگر، بهترین را انتخاب کنند. در این لیست نام نفراتی مانند دیو باتیستا برای بازی در فیلم "محافظان کهکشان" و راندا روزی برای بازی در "Furious 7" به چشم می‌خورد. البته در این میان سرنا ویلیامز نتوانست با مهارت‌های بازیگری خود دل هواداران را بدست آورد. در این میان اکثریت هواداران به سراغ دیو باتیستا رفتند و تعداد کمی از آنها به راندا روزی رای دادند. راندا روزی که که با حضور در مسابقات MMA و کشتی کج مشهور شده، سابقه حضور در بیش از ۱۰ فیلم و مجموعه تلویزیونی را در کارنامه خود دارد. برخی هم از نامزدهای اعلام شده توسط ESPN رضایت نداشتند، چرا که به اعتقاد آنها باید نام شکیل اونیل هم در میان نفرات قرار می‌گرفت. البته طرفداران جان سینا هم معتقد بودند که توانمندی‌های این ستاره اسبق کشتی کج و حال حاضر هالیوود نادیده گرفته شده و می‌بایست حداقل نامش در لیست قرار می‌گرفت.

صدرنشینی دیو باتیستا در یک نظرسنجی خاص

با این حال دیو باتیستا بالاترین میزان رای را بدست آورد تا در شبی که مراسم اسکار جوایز خود را به بهترین‌های سال گذشته اهدا کرد، بهترین ورزشکار-بازیگر این روزهای دنیای سینما هم انتخاب شود. به گفته یکی از هواداران، دیو باتیستا پس از بازنشستگی در سال 2019 دیگر کمتر به عنوان ورزشکار شناخته می‌شود و دیگر یک بازیگر تمام عیار است. او چندی پیش با فیلم «چاقوکشی 2» در سینما‌ها حضور داشت. دیو باتیستا که از سال 2002 تا 2019 در WWE حضور داشت، به عنوان یکی از بزرگترین کشتی‌گیران این مسابقات شناخته می‌شود. با این حال وقتی صحبت از حرفه بازیگری به میان می‌آید، میلیون‌ها نفر در سراسر جهان به دلیل نقش آفرینی‌اش در نقش «درکس ویرانگر» در دنیای سینمایی مارول به او علاقمند شده‌اند. از نظرات طرفداران مشخص است که آنها دیو باتیستا را به عنوان یک بازیگر به همان اندازه‌ای که ورزشکار بوده، دوست دارند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...