قرارداد کانر مک گرگور و UFC رو به اتمام است ؛ بازنشستگی پس از بازگشت ؟

کانر مک گرگور چهره جنجالی MMA پس از دوری بلند مدت از UFC با مبارزه مقابل مایکل چندلر به رینگ بازخواهد گشت، مبارزه‌ای که ممکن است آخرین مبارزه وی در UFC باشد.
کدخبر (159394) | 08 فروردین 1402 | ساعت 18:46
0 114
قرارداد کانر مک گرگور و UFC رو به اتمام است ؛ بازنشستگی پس از بازگشت ؟
کانر مک گرگور چهره جنجالی MMA پس از دوری بلند مدت از UFC با مبارزه مقابل مایکل چندلر به رینگ بازخواهد گشت، مبارزه‌ای که ممکن است آخرین مبارزه وی در UFC باشد.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور فوق ستاره MMA اواخر سال 2023 با مایکل چندلر قهرمان سه دوره سبک وزن وارد رینگ مبارزه خواهد شد. با این حال تاریخ دقیق این مبارزه حساس هنوز مشخص نشده است. مک گرگور پس از این مبارزه با چندلر تنها یک مبارزه دیگر با UFC قرارداد دارد. با این حال به نظر می‌رسد که این ستاره هنرهای رزمی همچنان به دنبال مبارزه در همین سازمان است و امیدوار است که بتواند قرارداد جدیدی را با UFC امضا کند. قرارداد کانر مک گرگور و UFC رو به اتمام است ؛ بازنشستگی پس از بازگشت ؟ او در صحبت با MMA Fighting در رابطه با جدایی فرانسیس انگانو از سازمان UFC اظهار کرد:

چرا باید از این سازمان جدا شویم؟ در جاهای دیگر شاید بتوان مبارزات کوچکی را انجام داد و چند دلار درآمد داشت. نه، این اتفاق برای من رخ نخواهد داد. به نظر من UFC بهترین سازمان کیک بوکسینگ است و من عاشق این سازمان هستم. من امیدوارم که بتوانم تا آخر دوران حرفه ای خودم به مبارزه در رینگ UFC ادامه دهم.

کانر مک گرگور امیدوار به امضای قرارداد جدید است

مک گرگور 34 ساله امیدوار است که بتواند قرارداد جدیدی را با UFC امضا کند و بتواند چندین مبارزه دیگر را پیش از کنار گذاشتن دستکش های بوکسش در این سازمان انجام دهد. او در صحبت با Barstool Sports گفت:
اگر از من بپرسید که من به دنبال چه چیزی هستم، من در جواب می‌گویم که من به دنبال 100 مبارزه دیگر هستم. امیدوارم که بتوانم تا حد امکان مبارزه کنم. متاسفانه من در دوران حرفه ای به صورت پی در پی مشکلاتی برایم به وجود آمدو نتوانستم به طور مداوم مبارزه کنم. یک بار به خاطر سیاست، بار دیگر به خاطر صدمات، بار دیگر به خاطر مشکلات زندگی و غیره. اما دیگر خسته شدم و می‌خواهم که به طور مداوم مبارزه کنم. اما من می‌دانم که این سرنوشتی است که خدا برای من تعیین کرده و من آن را درک می‌کنم. با این حال من هیجان زده هستم و امیدوارم که بتوانم چند مبارزه جذاب و پی در پی داشته باشم.
قرارداد کانر مک گرگور و UFC رو به اتمام است ؛ بازنشستگی پس از بازگشت ؟ پای مک گرگور در سال 2021 و در مبارزه سومش با داستین پویریر دچار شکستگی شد و از آن موقع در هیچ مبارزه ای شرکت نکرده است. او در این مورد گفت:
من دوران واقعا سختی را پشت سر گذاشتم. کریس ویدمن به تازگی پس از شکست پایش بازگشته و در مسابقات جوجیتسو شرکت کرده است. من بسیار برای کریس خوشحال هستم. ما واقعا شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم. من بسیار خوشحالم که به خوبی درمان شدم و بهترین دکترها و جراح ها من را درمان کردند. خدا را شکر می‌کنم که دوباره بازگشتم و از همیشه بهترم و بسیار هیجان زده ام.
‌ ‌ بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...