کابوس شب های آنتونی جاشوا ؛ جیپسی کینگ و مبارزه ای با شرایط عجیب و غریب !

هواداران بوکس منتظر مبارزه‌ای بین تایسون فیوری و آنتونی جاشوا هستند که اگر قرار باشد که رقابتی صورت گیرد، قطعاً قهرمان سابق دنیا با اشتیاق بالا قبول خواهد کرد.
کدخبر (159135) | 07 فروردین 1402 | ساعت 23:28
0 198
کابوس شب های آنتونی جاشوا ؛ جیپسی کینگ و مبارزه ای با شرایط عجیب و غریب !
هواداران بوکس منتظر مبارزه‌ای بین تایسون فیوری و آنتونی جاشوا هستند که اگر قرار باشد که رقابتی صورت گیرد، قطعاً قهرمان سابق دنیا با اشتیاق بالا قبول خواهد کرد.

به گزارش سرخ نیوز، تعداد بسیار زیادی از هواداران بوکس منتظر مبارزه‌ای بین تایسون فیوری، قهرمان دسته سنگین‌وزن و آنتونی جاشوا قهرمان سابق هستند. با این حال، این مبارزه‌ای به‌دفعات به تأخیر افتاده است. آنتونی جاشوا می‌داند که مبارزه با تایسون فیوری مانند یک کابوس خواهد بود. کابوس شب های آنتونی جاشوا؛ جیپسی کینگ و مبارزه ای با شرایط عجیب و غریب!

مبارزه های برگزار نشده با تایسون فیوری

تایسون فیوری برای مبارزه با الکساندر اوسیک قهرمان دسته سنگین وزن WBA ،WBO و IBF به او پیشنهاد داد. با این حال این مبارزه به‌دلیل مشکلاتی که به وجود آمد برگزار نخواهد شد. جاشوا نیز در سال 2022 با فیوری دست و پنجه نرم کرد و قرار بود که آن‌ها با یکدیگر وارد رینگ مبارزه شوند. با این حال، این مبارزه هم برگزار نشد. علت این موضوع این بود که فیوری شروطی را برای این مبارزه در نظر گرفته که البته جاشوا و ادی هرن مدیر برنامه‌های او معتقد بودند که این شروط به هیچ عنوان قابل اجرا نیستند. به هر حال این مبارزه در گذشته اجتناب‌ناپذیر بود و همه فکر می‌کردند که این مبارزه برگزار خواهد شد. اما مثل همیشه این تنها زمان است که مشخص می‌کند که یک مبارزه برگزار می‌شود یا خیر. جاشوا در این رابطه گفت:
نکته‌ای که باید در نظر بگیرید این است که او برای مبارزه با اوسیک پیشنهاد 70 به 30 داده بود. خدا می‌داند که چه پیشنهادی عجیب و غریب را برای من در نظر گرفته است! این واقعاً یک کابوس است. فقط خدا می‌داند که این مبارزه چه زمانی برگزار خواهد شد. اما در هر صورت تیم مدیریت و مدیر برنامه‌های من از من حمایت خواهند کرد و می‌دانند که چه پیشنهادی مناسب من خواهد بود. آن‌ها قطعاً به‌خوبی مذاکره خواهند کرد تا من سهم مناسب و زیادی در این مبارزه داشته باشم.

کابوس شب های آنتونی جاشوا؛ جیپسی کینگ و مبارزه ای با شرایط عجیب و غریب!احتمال برگزاری مبارزه بین تایسون فیوری و آنتونی جاشوا

به هر حال اگر قرار باشد که مبارزه‌ای بین فیوری و جاشوا برگزار شود، قطعاً قهرمان سابق دنیا بسیار مشتاق این مبارزه خواهد بود و با اشتیاق بالا قبول خواهد کرد. باید به تعداد فالوورهای آن‌ها در فضای مجازی نیز دقت کرد. تعداد فالوورهای آنتونی جاشوا در اینستاگرام تقریباً سه برابر تعداد فالوورهای فیوری در اینستاگرام است. جاشوا 15 میلیون و فیوری 5.6 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد. همچنین تعداد فالوورهای توییتر جاشوا 1.5 برابر فیوری است؛ به‌طوری که جاشوا 3.4 میلیون و فیوری 2.2 میلیون فالوور در توییتر دارد. باتوجه به تعداد فالوورهای آن‌ها در فضای مجازی می‌توان گفت که در نظر مردم، جاشوا اگر از او بهتر نباشد، قطعاً از اون عملکرد بدتری نیز نخواهد داشت. جاشوا تا سال 2021 دارای سه مقام قهرمانی بود. با این حال شکست‌های او مقابل اوسیک باعث شده که رتبه او در سازمان های مختلف سقوط کند؛ به‌طوری که او هم اکنون در IBF و WBO رتبه پنجم و در WBA در رتبه چهارم قرار دارد. بیشتر از آنتونی جاشوا بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...