بازگشت دوباره آنتونی جاشوا به رینگ : پنجه ‎بوکس‎ هایم را نگه خواهم داشت

آنتونی جاشوا در آستانه‌ی بازگشت دوباره‌اش به رینگ مصاحبه پرشوری را به انجام رسانده است.
کدخبر (158263) | 05 فروردین 1402 | ساعت 07:35
0 245
بازگشت دوباره آنتونی جاشوا به رینگ : پنجه ‎بوکس‎ هایم را نگه خواهم داشت
آنتونی جاشوا در آستانه‌ی بازگشت دوباره‌اش به رینگ مصاحبه پرشوری را به انجام رسانده است.

به گزارش سرخ نیوز، آنتونی جاشوا، مشت‌زن انگلیسی دسته‌ی سنگین وزن، برای اولین بار پس از دو شکست متوالی خود برابر الکساندر اوسیک به رینگ بوکس باز خواهد گشت. AJ کارنامه حرفه‌ای خود را با مبارزه‌ در برابر جرمین فرانکلین آمریکایی از سر خواهد گرفت. فرانکلین نیز سال گذشته در مبارزه‌ای نزدیک در برابر دیلیان وایت متحمل شکست شده بود. جاشوای ٣٣ ساله به تازگی از تمرین‌دهنده خود یعنی رابرت گارسیا جدا شده و کار خود را زیر نظر مربی جدیدش یعنی دریک جیمز پیگیری می‌کند. جیمز همزمان مربی ارول اسپنس، قهرمان جهان در دسته‌ی ولتروزن نیز هست. آنتونی جاشوا در طی ماه‌های اخیر به خاطر نمایش ضعیفش در برابر الکساندر اوسیک زیر فشار انتقادهای شدید بوده است. اگرچه در مبارزه‌ی مجددی که در کشور عربستان برگزار شد نشانه‌هایی از پیشرفت در عملکرد او دیده می‌شد.

لفاظی پر شور آنتونی جاشوا در آستانه بازگشت به رینگ

حالا او در آستانه‌ مبارزه‌‌ هفته آتی‌اش در لندن به سر دادن لفاظی‌های پرشوری پرداخته است:
من عاشق این ورزش هستم. من برای بوکس احترام زیادی قائل هستم. چرا که این کار من است و من آن را بلدم.
آنتونی جاشوا در ادامه‌ی این مصاحبه گفته است:
دیوانه‌وار است که هم‌اکنون بسیاری از اسطوره‌هایی که مورد تحسین من هستند در انواع پادکست‌ها حضور دارند. من به‌طور مرتب به سراغ این پادکست‌ها می‌روم تا صحبت‌هایشان را بشنوم. قبلا عادت داشتم در این پادکست‌ها به دنبال تحسین‌ها و احترام‌هایی باشم که توسط این اسطوره‌ها نثار من می‌شد. و زمانی که کمربند خود را از دست دادم حس کردم که تمام آن تحسین و احترام‌ها ناگهان ناپدید شده است. آنها نیز به همراه کمربند از دست رفتند.
بازگشت دوباره آنتونی جاشوا به رینگاو در ادامه گفته:
من قرصی نبودم که به آسانی بلعیده شود. حالا به جایی رسیده‌ام که می‌گویم گور پدر همه‌شان! من این ورزش را به خاطر خودم انجام می‌دهم. دیگر به دنبال چنان چیزهایی نیستم. کار خودم را انجام می‌دهم و تلاش می‌کنم بهتر شوم و پیشرفت کنم. من عاشق مشت زدن هستم و می‌خواهم پنجه‌بوکس‌های خود را حفظ کنم. من مبارزه خواهم کرد و این هرکجا که بخواهد مرا ببرد یقینا بهتر از جایی که اکنون هستم خواهد بود.

آنتونی جاشوا ؛ بوکسوری که روی لبه تیغ است

این اولین بار نیست که آنتونی جاشوا پس از یک شکست دوباره روحیه خود را باز می‌یابد. او در سال 2019 نیز در بازگشت دوباره به رینگ انتقام خود را از اندی رویز گرفته بود. اما حالا او با یک شکست دیگر می‌تواند برای همیشه از لیست مدعیان کمربند خارج شود. پیروزی برای جاشوا اما می‌تواند به‌معنای ترتیب یافتن مبارزاتی بزرگ با کسانی چون دیانتی وایلدر و تایسون فیوری باشد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...