آنتونی جاشوا و 3 بوکسور بزرگی که در صف رقابت با او هستند

آنتونی جاشوا بوکسور سرشناس انگلیسی-نیجریه ای تا پایان سال مبارزات بزرگی را تجربه خواهد کرد.
کدخبر (158625) | 06 فروردین 1402 | ساعت 09:21
0 261
آنتونی جاشوا و 3 بوکسور بزرگی که در صف رقابت با او هستند
آنتونی جاشوا بوکسور سرشناس انگلیسی-نیجریه ای تا پایان سال مبارزات بزرگی را تجربه خواهد کرد.

به گزارش سرخ نیوز، آنتونی جاشوا بوکسور سرشناس دو رگه انگلیسی-نیجریه‌ای قرار است تا قبل از پایان سال در مبارزات بزرگی شرکت کند. قهرمان 33 ساله اسبق سنگین وزن جهان قرار است پس از مدتی دوری از رقابت، با مبارزه مقابل جرمین فرانکلین آمریکایی به رینگ بوکس بازگردد. جاشوا پس از باخت‌های متوالی مقابل الکساندر اوسیک اوکراینی در سال های 2021 و 2022 به رینگ باز خواهد گشت. در عین حال جاشوا خودش را آماده می‌کند تا پس از مبارزه با فرانکلین، به سراغ رقابت‌های مهمتری برود. جاشوا شنبه هفته آینده در شهر دالاس ایالت تگزاس به مصاف فرانکلین می‌رود. در عین حال ادوارد هرن در حال حاضر برنامه‌ریزی است تا پس از پیروزی جاشوا مقابل فرانکلین، مبارزات بزرگ دیگری را برای این بوکسور رقم بزند.

سال سخت آنتونی جاشوا در پیش است

جاشوا پس از از دست دادن عناوین IBF، IBO، WBA و WBO اعلام کرده است که قصد دارد به قهرمان سه باره دسته سنگین وزن تبدیل شود. آنتونی جاشوا که به ‌عنوان یکی از بهترین‌های این نسل شناخته می‌شود، هنوز با فوق ستاره آمریکایی دنیای بوکس، دیانتی وایلدر و هموطنش تایسون فیوری، قهرمان سنگین وزن WBC مبارزه نکرده است. هرن می‌گوید که او در حال حاضر بر روی هماهنگی انجام یک مبارزه بزرگ برای جاشوا پس از رویارویی با فرانکلین تمرکز کرده است. این مروج بوکس برنامه‌های خود را در مورد جاشوا در مصاحبه‌ای در Talksport اعلام کرده است.
جاشوا در صورت شکست فرانکلین سه گزینه دارد: دیانتی وایلدر، تایسون فیوری و دیلیان وایت. مردم می گویند، شما دیلیان وایت را در این بین قرار دادید چراکه می‌دانید محتمل‌ترین گزینه است. منظورم این است که این ساده‌ترین مبارزه برای برگزاری است و فکر نمی‌کنم بعد از دو مبارزه با اوسیک، رویارویی با فرانکلین، دیلیان وایت، تایسون فیوری یا دیانتی وایلدر شرم‌آور باشد. این جهنم سال 2023 است.
طبق گزارش‌ها وایلدر در حال مذاکره با مبارز MMA، فرانسیس انگانو برای مبارزه بوکس است. آنتونی جاشوا روی یک پیروزی دوباره مقابل فرانکلین در ورزشگاه O2 آرنا لندن در روز شنبه هفته آینده حساب باز کرده است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...