خاطره دوریان یتس از لی هنی در اولین تجربه مستر المپیا ؛ می دانستم او یک قلدر است !

دوریان یتس خیلی زود متوجه شد که اگر می‌ خواهد در دنیای بدنسازی حرفه‌ ای شود، باید با لی هنی رقابت کند نه اینکه از او یک بت بسازد.
کدخبر (161045) | 14 فروردین 1402 | ساعت 02:09
0 156
خاطره دوریان یتس از لی هنی در اولین تجربه مستر المپیا ؛ می دانستم او یک قلدر است !
دوریان یتس خیلی زود متوجه شد که اگر می‌ خواهد در دنیای بدنسازی حرفه‌ ای شود، باید با لی هنی رقابت کند نه اینکه از او یک بت بسازد.

به گزارش سرخ نیوز، دوریان یتس و لی هنی دو اسطوره دنیای بدنسازی هستند که البته در یک مقطع زمانی، رقیب یکدیگر هم بودند. اگرچه حالا دیگر رقابتی میان آنها وجود ندارد اما آنچه آنها در این عرصه انجام دادند، به عنوان میراثی بزرگ ماندگار شده است در طول دهه‌های 80 و 90 میلادی، لی هنی یک قدرت بلامنازع بود و توانست 8 عنوان قهرمانی مستر المپیا را کسب کند. او از نظر بیشترین تعداد قهرمانی مستر المپیا، با رونی کلمن در یک جایگاه قرار گرفته است. در عین حال دوریان یتس نیز با 6 عنوان قهرمانی، فاصله چندانی از او ندارد.

مرور خاطرات دوریان یتس و لی هنی

دوران حرفه‌ای بدنسازی دوریان یتس زمانی شروع شد که کار لی هنی در این عرصه تقریباً به پایان رسیده بود. دوریان یتس اخیراً در حساب اینستاگرامی خود داستانی را در مورد لی هنی به اشتراک گذاشت که خاطرات قدیمی بسیاری از طرفداران دنیای بدنسازی را زنده کرد. یتس عکسی با هنی منتشر کرد که هر دو روی استیج مستر المپیا ژست گرفته بودند. دوریان یتس در توضیح این عکس نوشته:
در انگلستان لی هنی به عنوان مهمان فیگور گرفت که برایم بسیار الهام بخش بود، مرد بزرگ و مرد خانواده. من در آن زمان پسرم لوئیس را داشتم. او در این راه الهام بخش من بود چراکه بدنسازان دیگر همه مجرد بودند. من حالا اساسا طرفدار لی هنی بودم.
لی هنی از سال 1984 قهرمانی مستر المپیا را بدست آورد، این در حالی بود که دوریان یتس از سال 1983 به طور جدی شروع به تمرین بدنسازی کرده بود. با این حال یتس خیلی زود متوجه شد که اگر می‌خواهد در این ورزش حرفه‌ای شود، باید با هنی رقابت کند نه اینکه از او یک بت بسازد. خاطره دوریان یتس از لی هنی در اولین تجربه مستر المپیا ؛ می‌دانستم او یک قلدر است!دوریان یتس در این رابطه می‌گوید:
در ذهنم به این فکر می‌کنم که شاید بتوانم او را شکست دهم و شاید بهتر از او باشم! من با این نگرش مثبت ادامه می‌دادم و دیگر یک طرفدار نبودم. بنابراین من در چارچوب ذهنی خودم کاملا متمرکز بودم و کمی هم تهاجمی عمل کردم.

دوریان یتس : فقط من و لی هنی روی صحنه بودیم و این یک معنا داشت

یتس با یادآوری داستان دیگری در مورد لی هنی می‌گوید:
مردی در نیویورک داستانی را برای من تعریف کرد که بعداً متوجه شدم کاملاً درست است. او می‌گفت تو باید مراقب هنی روی صحنه باشی، او یک قلدر است. به او گفتم منظورت چیست؟ به من گفت می‌دانی، او سعی خواهد کرد تو را بترساند و شاید هم به تو ضربه بزند. او ممکن است انگشتت را زیر پا له کند یا چیزی شبیه این و روی صحنه تو را مورد آزار و اذیت قرار دهد.
خاطره دوریان یتس از لی هنی در اولین تجربه مستر المپیا ؛ می‌دانستم او یک قلدر است!سپس یتس توضیح می‌دهد که در اولین رویارویی او و لی هنی روی صحنه، چه اتفاقی میانشان افتاد. دوریان یتس با یادآوری اولین حضورش در مستر المپیا می‌گوید:
در اولین حضورم در مستر المپیا همه چیز را به هم ریخته بودم و واقعا هیجان زیادی داشتم. روی صحنه بودم و فقط یک ماموریت وجود داشت. فقط من و لی هنی روی صحنه بودیم و این یک معنا داشت؛ رقابت اول و دومی میان من و او. من شروع به خارج شدن از صحنه کردم و او لبخندی دوستانه تحویلم داد و من مانند سنگ نگاهش کردم.
با این حال بعدها همه سوتفاهم‌ها برطرف شد و لی هنی و دوریان یتس کدورت‌ها را کنار زدند. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...