هزینه 135 میلیون دلاری شکیل اونیل برای محمد علی کلی ، مرلین مونرو و الویس پریسلی !

شکیل اونیل پیشکسوت بسکتبال NBA ویدیویی از مبارزه محمد علی کلی و محمد حسین اینوکی در مسابقات ام ام ای را منتشر و یاد و خاطره این دو تن را زنده کرد.
کدخبر (164631) 22 فروردین 1402 | ساعت 10:55
0 190
شکیل اونیل پیشکسوت بسکتبال NBA ویدیویی از مبارزه محمد علی کلی و محمد حسین اینوکی در مسابقات ام ام ای را منتشر و یاد و خاطره این دو تن را زنده کرد.

به گزارش سرخ نیوز، محمد علی کلی یقینا یکی از بزرگترین ورزشکاران تمام تاریخ است که توانست از جایگاه خود به عنوان یک فوق ستاره ورزشی و کسی که ایمان و اعتقاد بالایی به خدا دارد، برای حقوق اجتماعی افراد و صلح دوستی استفاده کند. بسیاری از مردم از موقعیت او به عنوان یک اسطوره ورزش بوکس و همچنین تلاش‌هایش برای جنبش‌های حقوق مدنی آگاه هستند. با این حال، تنها تعداد کمی از تلاش او برای بر سر زبان انداختن ام ام ای اطلاع دارند. محمد علی کلی در کنار تمام سفرهای متفاوتش به تمام دنیا، در یکی از سفرهای خود به ژاپن رفت با یکی از برترین کشتی‌گیران و رزمی‌کاران ترکیبی آن زمان، آنتونیو اینوکی مبارزه کند. حالا شکیل اونیل به عنوان یکی از بزرگترین بسکتبالیست‌های تاریخ با انتشار ویدیویی از مبارزه محمد علی کلی و آنتونیو اینوکی، خاطره آن را زنده کرده است.

اولین مبارزه محمد علی کلی در ام ام ای

در سال 1976، زمانی که کار شکست دادن سانی لیستون، جو فریزر و جورج فورمن در مسابقات جهانی تمام شد، محمد علی سعی کرد به ورزشی کمک کند که شاید در آن زمان به کمکی بیشتر از محمد علی برای توسعه خود نیاز داشت. این مربوط به زمانی می‌شود که رشته هنرهای رزمی ترکیبی توان رقابت با بهترین ورزش‌های دنیا را نداشت. این در حالی بود که ورزش بوکس در موقعیتی ایده‌آل قرار داشت و برایش سر و دست می‌شکستند.

مبارزه محمد علی کلی و محمد حسین اینوکی

محمد علی کلی که همیشه غیرقابل پیش بینی بود، در یک رویداد ام ام ای در ژاپن در مقابل محمد حسین اینوکی که نام آنتونیو را برای خودش انتخاب کرده بود، قرار گرفت. آن مبارزه اگرچه سرگرم‌کننده بود اما با توجه به اینکه اینوکی در طول رقابت با چسباندن خود به رینگ سعی می‌کرد از مشت‌های محمد علی کلی دور بماند، از سوی نیویورک تایمز به عنوان سردترین مبارزه علی لقب گرفت.
هزینه 135 میلیون دلاری شکیل اونیل برای محمد علی کلی، مرلین مونر و الویس پریسلی! البته اینوکی به آنچه می‌خواست رسید و کارش را بهتر از آن چیزی که تصور می‌شد، انجام داد. اینوکی نه تنها پس از آن مسابقه به یکی از مشهورترین ورزشکاران آسیا تبدیل شد بلکه سوپراستارهای آن دوران WWE مانند ریک فلر را نیز مجاب کرد تا به ژاپن بیایند و قهرمانی WWE را در برابر آنها به دست آورد.
هزینه 135 میلیون دلاری شکیل اونیل برای محمد علی کلی، مرلین مونر و الویس پریسلی! همچنین این مبارزه به عنوان یک سکوی پرش مهم برای رشد ام ام ای به عنوان یک ورزش در سراسر جهان شناخته شد. در آن روزها کسی تصور نمی‌کرد که کمتر از 50 سال، ام ام ای از بوکس و کشتی پیشی بگیرد.

رابطه محمد علی کلی و شکیل اونیل

شکیل اونیل، بازیکن حرفه‌ای بازنشسته بسکتبال که 4 عنوان قهرمانی NBA را به دست آورده، در خانواده‌ای بزرگ شد که الهام بخش او برای تبدیل کردن محمد علی کلی به الگوی ورزشی‌اش بود. اونیل پس از بازنشستگی از NBA با حدود 400 میلیون دلار دارایی خالص به یک تاجر موفق تبدیل شد. او انواع سرمایه گذاری‌ها را انجام داده که یکی از آنها داشتن حق مالکیت مزایا و امتیازات افراد مشهوری است که دیگر در بین ما نیستند. محمد علی کلی در صدر این لیست قرار دارد و پس از آن مرلین مونرو، الویس پریسلی و غیره قرار دارند. طبق گزارش‌ها شکیل اونیل برای بدست آوردن این حق مالکیت‌ها حدود 135 میلیون دلار هزینه کرده است. هزینه 135 میلیون دلاری شکیل اونیل برای محمد علی کلی، مرلین مونر و الویس پریسلی! بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...