معنای تتوی روی کمر کانر مک گرگور چیست؟

کانر مک گرگور که یکی از مبارزان به‌نام‌ UFC است، برروی بدن خود خالکوبی‌های متعددی دارد.
کدخبر (171357) | 06 اردیبهشت 1402 | ساعت 12:43
0 2836
معنای تتوی روی کمر کانر مک گرگور چیست؟
کانر مک گرگور که یکی از مبارزان به‌نام‌ UFC است، برروی بدن خود خالکوبی‌های متعددی دارد.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور یکی از بزرگترین نام‌ها در حوزه ورزش‌های رزمی است. جایگاهی که ام ام ای امروز از آن برخوردار است تا حتی زیادی مرهون تلاش‌های مک گرگور است. قدرت او در درون رینگ و زبان تند و تیزش در بیرون آن، مبارز ایرلندی را به یکی از تأثیرگذارترین چهره‌ها در این حوزه بدل ساخته‌اند. حالا همه منتظر بازگشت او هستند و مبارزه‌ای که قرار است با مایکل چندلر صورت گیرد. در ادامه قصد داریم به بررسی معنای تتوی روی کمر کانر مک گرگور بپردازیم.

صلیب روی کمر مک گرگور

بدن بسیاری از مبارزان ام ام ای با تتو پوشیده شده است. بعضی از این تتوها به چیز خاصی اشاره دارند و بعضی نه. بدن کانر مک گرگور نیز پر از تتوهای ریز و درشت است. تتوهایی روی سینه، شکم، دست‌ها، و البته روی کمر. [irp posts="164704" ] بر پشت گردن کانر مک گرگور یک صلیب تتو شده است که پایه‌ی آن تا زیر کمر او امتداد یافته است. بر دور این پایه مارپیچ‌های خارداری دیده می‌شود که تمامی طول کمر بدنام را پوشانده‌اند. صلیب در دین مسیحیت یکی از مهم‌ترین نمادها به‌شمار می‌رود و اشاره‌ای است به ماجرای به صلیب کشیده شدن عیسی مسیح. از این تتو ممکن است چنین بربیاید که کانر مک گرگور یک مسیحی معتقد و واقعی است، اما اینطور نیست؛ چراکه او منکر و مخالف هرگونه وابستگی سیاسی و مذهبی است. او در سال 2015 با انتشار یک توئیت حمله شدیدالحنی به مذهب و سیاست کرده بود.

معنای تتوی روی کمر کانر مک گرگور چیست؟مبارزه کانر مک گرگور و مایکل چندلر

کانر مک گرگور قرار است به‌زودی با مایکل چندلر مبارزه کند. اما تاریخ برگزاری این مبارزه و همچنین محل برگزاری آن هنوز مشخص نشده است. مک گرگور ابتدا می‌بایست مجدداً وارد چرخه‌ تست‌های دوپینگ کمیته USADA شود. این فوق ستاره UFC، در آخرین مبارزه خود برابر داستین پویریر دچار یک مصدومیت شدید شده بود و مدت‌هاست که دور از میادین بوده است. تا به این لحظه هنوز خبر رسمی مبنی بر ورود کانر مک گرگور به چرخه تست‌های دوپینگ منتشر نشده است. هر ورزشکاری که وارد این چرخه شود، ابتدا می‌بایست طی مدت شش ماه چند تست دوپینگ را پشت سر بگذارد تا سپس اجازه مبارزه پیدا کند. به همین دلیل ابهامات زیادی در خصوص زمان برگزاری مبارزه چندلر و مک گرگور وجود دارد. طرفداران ام ام ای همچنان مشتاقانه منتظر هستند تا اخبار و جزئیات جدیدی از این مبارزه منتشر شود. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...