خواهر من دزد است! / خواهران ویلیامز؛ بی نقص در زمین تنیس و مشکلات تمام نشدنی در خانه!

سرنا ویلیامز خواهری تنیسور به نام ونوس دارد، اما رابطه خانوادگی این دو نفر چندان ساده نیست، به طوری که سرنا ویلیامز در صفحه شخصی خود، خواهرش را «دزد» خواند و مدارکش را هم اثبات کرد.
کدخبر (172377) | 08 اردیبهشت 1402 | ساعت 22:45
0 279
خواهر من دزد است! / خواهران ویلیامز؛ بی نقص در زمین تنیس و مشکلات تمام نشدنی در خانه!
سرنا ویلیامز خواهری تنیسور به نام ونوس دارد، اما رابطه خانوادگی این دو نفر چندان ساده نیست، به طوری که سرنا ویلیامز در صفحه شخصی خود، خواهرش را «دزد» خواند و مدارکش را هم اثبات کرد.

به گزارش سرخ نیوز، ونوس و سرنا ویلیامز دو خواهر و دو بازیکن حرفه ای در تنیس هستند که البته سرنا ویلیامز از این حرفه کناره گیری کرده است. آن ها در گذشته در تور WTA بازی می‌کردند و چه در مسابقات تک نفره و چه در مسابقاتی که به صورت تیم حضور پیدا می‌کردند، حریفان خود را به راحتی از دور خارج می‌کردند. آن ها در مسابقاتی که رو به روی یکدیگر انجام می‌دادند نیز با حداکثر توان خود می‌جنگیدند تا به پیروزی برسند. با این حال، با وجود تمام موفقیت های آن ها در زمین تنیس، باید این واقعیت را در نظر بگیریم که آن ها با یکدیگر خواهر هستند. سرنا اخیرا پستی را در تیک تاک با طرفداران خود در رابطه با خواهرش به اشتراک گذاشته است. او در این پست لیستی از وسایل و مواردی را به طرفداران خود نشان داد که ظاهرا ونوس از او دزدیده است. در مواردی که در این لیست بلند بالا دیده می‌شود، یک سگ زیبا نیز به چشم می‌خورد.

ماجرای خواهران ویلیامز و مشکلات آن!

بسیاری از مشکلات خواهران و برادران در طول زمان حل می‌شود اما این موضوع به هیچ عنوان در رابطه با خواهران ویلیامز صادق نیست. سرنا در پست اینستاگرام خود به این موضوع پرداخته که خواهر او دارای یک عادت نه چندان جالب است و وسایل او را می‌دزدد. «خواهر من دزد است»؛ بی نقص در زمین تنیس و مشکلات تمام نشدنی در خانه! کاربری در اینستاگرام پست او را به صورت یک ریل در اینستاگرام منتشر کرد. سرنا در این ویدیو قسمت های مختلف باشگاه خانگی آن ها را به طرفداران خود نشان داد و اظهار کرد:
باید اعتراف کنم که خواهر من دزد است. می‌خواهم مدارک این موضوع را به شما نشان دهم.
او پس از این جمله، دوربین را به سمت توپ های ورزشی رنگارنگ چرخاند و گفت که تعدادی از آن ها گم شده است. او اظهار کرد:
البته من سعی می‌کنم که غر نزنم و مثبت باشم!
در ادامه، او دوربین را به سمت ریفورمر باشگاه چرخاند و گفت:
این ریفورمر فوق العاده در گذشته متعلق به من بود.
او سپس به یک حوله اشاره کرد و گفت:
او باید به سزای اعمالش برسد. روی این حوله، حرف S حک شده است و این ها مال من هستند. اینجا دیگر چه چیزی وجود دارد که مال من است؟
صحنه ای که اینترنت را فرا گرفت. «خواهر من دزد است»؛ بی نقص در زمین تنیس و مشکلات تمام نشدنی در خانه!

دزدی از سرنا ویلیامز ؛ پای خواهر در میان است

سرنا در آخرین صحنه از پست خود در تیک توک، یک سگ را نشان داد و گفت:
این سگ هم در واقع مال من است.
اما این بار کاملا مشخص بود که او در رابطه با این عادت خواهرش کمی زیاده روی و بزرگ نمایی کرد. به نظر می‌رسد که مشکلات خواهری آن ها هیچ گاه به پایان نخواهد رسید اما با این حال آن ها در دنیای واقعی تیم بسیار خوبی هستند. آن ها چه به صورت فردی و چه به صورتی تیمی در حال رسیدن به موفقیت های بزرگی هستند. آن ها درست مانند تنیس نیز تیم بسیار خوبی را در کسب و کار تشکیل می‌دهند و امیدوارند که به موفقیت های بیشتری برسند. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...