شاه ریچارد و یوری شاراپوف ؛ پدرانی که نقطه اشتراک ماریا شاراپووا و سرنا ویلیامز هستند

یقینا پدران سرنا ویلیامز و ماریا شاراپووا از نظر حمایت از دختران شان شبیه به هم بودند و نقش بسزایی در موفقیت فرزندان شان داشتند.
کدخبر (158260) | 06 فروردین 1402 | ساعت 07:57
0 162
شاه ریچارد و یوری شاراپوف ؛ پدرانی که نقطه اشتراک ماریا شاراپووا و سرنا ویلیامز هستند
یقینا پدران سرنا ویلیامز و ماریا شاراپووا از نظر حمایت از دختران شان شبیه به هم بودند و نقش بسزایی در موفقیت فرزندان شان داشتند.

به گزارش سرخ نیوز، سرنا ویلیامز و ماریا شاراپووا ستاره‌های بازنشسته دنیای تنیس، اشتراکات زیادی دارند؛ از سپری کردن دوران درخشش حرفه‌ای تنیس گرفته تا موضع گرفتن در مورد زنان چه در زمین تنیس و چه خارج از آن. اما شاید مهمترین نقطه اشتراک این دو فوق ستاره تنیس داشتن پدری فداکار که پشت سر آنها ایستاده تا آنها بتوانند رویای تنیس خود را دنبال کنند. یقینا پدران سرنا ویلیامز و ماریا شاراپووا از نظر حمایت از دختران شان شبیه به هم بودند و نقش بسزایی در موفقیت فرزندان شان داشتند.

نقطه اشتراک سرنا ویلیامز و ماریا شاراپووا

یوری شاراپوف، پدر ماریا مربی تنیسی بود که از کودکی دخترش را تعلیم داد و به رشد او در این ورزش کمک کرد. به طور مشابه، شاه ریچارد به دختران خود نحوه بازی تنیس را آموزش داد و در بیشتر دوران حرفه‌ای شان، مربی آنها بود. ماریا شاراپووا در یکی از بخش‌های کتابش از شباهت پدر خود به پدر سرنا ویلیامز گفته بود. ماریا شاراپووا در کتاب خود «توقف ناپذیر: زندگی من تاکنون»، اتفاقی را به اشتراک گذاشته که در آن خواهران ویلیامز به همراه پدرشان با نیک بولتیری ملاقات کردند. در حالی که همه در آکادمی تنیس منتظر بودند تا بازی دو نفره نمادین این دو خواهر را تماشا کنند، در سوی دیگر ماریا شاراپووا قرار داشت که بسیار جوان بود و نمی‌خواست بخشی از تماشاگران این رقابت باشد. قهرمان پنج دوره گرند اسلم نمی‌خواست فقط تماشاگر تمرین آنها باشد. علاوه بر این، او تمایل نداشت یکی از افراد میان جمعیتی باشد که برای دیدن آنها جمع شده بودند و آنها را تشویق می کردند. تنها کاری که شاراپووا می خواست این بود که قهرمان 23 دوره گرند اسلم را شکست دهد.

ماریا شاراپووا چگونه به یک تاجر حرفه‌ای تبدیل شد؟دعوای ماریا شاراپووا با پدرش برای تماشای تمرین خواهران ویلیامز

در این کتاب توضیح داده شده که چگونه ماریا شاراپووا بخاطر تماشا نکردن تمرین خواهران ویلیامز، با پدرش دعوا کرده است. ماریا شاراپووا می‌گوید:
من و پدرم در این مورد با هم دعوا کردیم. او می‌گفت غرورم اجازه نمی‌دهید چنین کاری انجام دهم.

بازگشت سرنا ؛ ملکه به میدان می‌آید ؟پدرانی که موتور محرکه سرنا ویلیامز و ماریا شاراپووا شدند

با این حال، ستاره تنیس تصمیم خود را تغییر نداد، به همین خاطر پدرش ایده‌ای را برای تماشای بازی خواهران ویلیامز ارائه داد. شاراپووا می‌گوید:
در حالیکه خواهران ویلیامز به تنهایی مشغول تمرین بودند، من از یک شکاف درون یک سوله مشغول تماشای تمرین آنها شدم. ابتدا به آرامی ضربه می‌زدند و سپس سرعت ضربات شان بیشتر شد. پدر آنها در پشت صحنه قرار داشت و همه چیز را زیر نظر داشت. او آنقدرها هم با پدرم تفاوتی نداشت. او به حصار تکیه داده بود و به دخترانش قوانین و دستورالعمل‌ها را یادآوری می‌کرد.
در همان زمان ماریا شاراپووا متوجه شد که پدرش به عنوان یک مربی تنیس، تفاوتی با شاه ریچارد ندارد. تشویق پدران آنها تأثیر بسیار زیادی بر روی شاراپووا و سرنا ویلیامز گذاشت و آنها به خاطر عملکردشان در زمین تنیس همواره مورد تشویق پدران خود قرار می‌گرفتند. به جرات می‌توان گفت که پدرانشان موتور محرکه موفقیت آنها بودند.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...