مارگو رابی طرفدار WWE بود / حضور جالب جان سینا در نوجوانی ستاره هالیوودی

مارگو رابی در کودکی به تماشای مسابقات کشتی کج می‌نشست اما حضور پررنگ جان سینا در زندگی او، به شکل عجیبی رقم خورد.
کدخبر (178083) | 20 اردیبهشت 1402 | ساعت 01:11
0 390
مارگو رابی طرفدار WWE بود / حضور جالب جان سینا در نوجوانی ستاره هالیوودی
مارگو رابی در کودکی به تماشای مسابقات کشتی کج می‌نشست اما حضور پررنگ جان سینا در زندگی او، به شکل عجیبی رقم خورد.

به گزارش سرخ نیوز، جان سینا به واسطه حضور درخشان خود در رینگ کشتی کج و کمپانی WWE، برای مدتی طولانی یکی از شناخته‌شده‌ترین چهره‌های ورزشی جهان بود و این موضوع که لباس‌ها، پوسترها و نمادهای او در اتاق‌ کودکان و نوجوانان دیده شود، موضوع چندان عجیبی به نظر نمی‌رسید. با این حال، اثرگذاری «قهرمان» تنها محدود به هوادارانش نیست و گویا او بخش مهمی از دوران بیست سالگی یک ستاره هالیوودی محسوب می‌شد. این ستاره مشهور، کسی نیست جز مارگو رابی! مارگو رابی که سابقه نامزدی جایزه اسکار را دارد، در سال ۲۰۲۱ برای فیلم پرهزینه جوخه انتحار (The Suicide Squad) در دنیای سینمایی دی‌سی، با نام‌های بزرگی نظیر ادریس آلبا، سیلوستر استالونه و البته جان سینا هم‌بازی شد. در جریان تور تبلیغاتی فیلم جوخه انتحار به کارگردانی جیمز گان، مارگو رابی به مرحله خنده‌داری از زندگی خود که مربوط به جان سینا است، اشاره کرد. مارگو رابی طرفدار WWE بود / حضور جالب جان سینا در نوجوانی ستاره هالیوودی

جان سینا به زندگی شخصی مارگو رابی نفوذ کرد!

مارگو رابی که به همراه جان سینا و جیمز گان (کارگردان جوخه انتحار 2021) در برنامه تلویزیونی و گفت‌وگو محور Jimmy Kimmel Live حاضر شده بود، خاطره‌ای را با مخاطبان به اشتراک گذاشت که سینا به شکلی خاص، بخش مهمی از آن محسوب می‌شد. رابی اعتراف کرد که در کودکی،‌ به تماشای مسابقات WWE می‌نشست و کشتی‌گیر محبوب او، آندرتیکر بود. با این حال، بازیگر نقش «هارلی کویین» اضافه کرد که در نوجوانی و به فراخور سن خود، تماشای مسابقات کشتی کج را به مرور کنار گذاشت. اما این پایان ماجرا نبود، چرا که رابی در اوایل بیست سالگی با پسری آشنا شد که علاقه دیوانه‌واری به جان سینا داشت؛ علاقه‌ای که بر زندگی شخصی آن‌ها نیز تاثیر گذاشت. مارگو رابی در خصوص رابطه خود با پسری که هوادار یکی از شناخته‌شده‌ترین ورزشکاران دنیا بود، گفت:
من دوست‌پسری داشتم که شیفته جان سینا بود؛ آنقدر که برای تولد 21 سالگی خودش، شبیه او لباس پوشید؛ حتی در اتاقش، عکسی مقوایی از او در ابعاد واقعی داشت و بنابراین، من به مدت دو سال در اتاقی رفت و آمد داشتم که جان سینا هم در آن حضور داشت!
سپس مارگو رابی به یاد آورد که با سینا در صحنه فیلمبرداری فیلم The Suicide Squad ملاقات کرده است. او قصد داشت تا این خاطره را برای خود نگه داشته و برای قهرمان ۱۶ دوره WWE بازگو نکند؛ اما تنها پس از ۵ دقیقه از آغاز آشنایی آن‌ها، رابی این خاطره خنده‌دار را با جان سینا به اشتراک گذاشت. مارگو رابی طرفدار WWE بود / حضور جالب جان سینا در نوجوانی ستاره هالیوودی جوخه انتحار در سال ۲۰۲۱ اکران شد و با بودجه ۱۸۵ میلیون دلاری، تنها موفق به ۱۶۹ میلیون دلار فروش در سینماها شد. این فیلم که از نظر مالی، یکی از ناموفق‌ترین عنوان‌های دنیای سینمایی دی‌سی محسوب می‌شود، در دورانی که همه‌گیری کرونا هنوز به رسما به پایان نرسیده بود به روی پرده رفت و همین موضوع، یکی از دلایل فروش پایین آن محسوب می‌شود. چهره اصلی WWE پس از فاصله گرفتن از دنیای کشتی کج، حالا به یک سوپراستار هالیوودی تبدیل شده و به دلیل تعهدات سینمایی خود، کمتر در رینگ مبارزه حاضر می‌شود. با این حال، در رسلمنیا 39 جان سینا مقابل آستین تئوری برای عنوان قهرمانی ایالات متحده آمریکا قرار گرفت اما از حریف جوان خود، شکست خورد. جان سینا و مارگو رابی پس از فیلم جوخه انتحار، در عنوان قابل انتظار «باربی» نیز هم‌بازی شدند. فیلم باربی در تاریخ ۳۰ تیر ۱۴۰۲ در سینماها اکران‌ خواهد شد. علاوه بر باربی، سینا در سال جاری قسمت دهم و آخر سری فیلم‌های سریع و خشن را روی پرده نقره‌ای خواهد داشت. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...