5 لحظه‌ به یاد ماندنی WWE در نیمه اول سال؛ از مشت ری میستریو تا فروپاشی بلادلاین + ویدیو

سال میلادی جاری، اتفاقات جنجالی و هیجان انگیزی در کشتی کج رخ داد؛ در این مطلب نگاهی به پنج لحظه‌ی بزرگ و به‌یاد ماندنی WWE تا به اینجای سال انداخته ایم.
کدخبر (202781) 14 تیر 1402 | ساعت 19:31
0 551
سال میلادی جاری، اتفاقات جنجالی و هیجان انگیزی در کشتی کج رخ داد؛ در این مطلب نگاهی به پنج لحظه‌ی بزرگ و به‌یاد ماندنی WWE تا به اینجای سال انداخته ایم.

به گزارش سرخ نیوز، شش ماهه‌ی نخست سال برای WWE بسیار پر افت و خیز و در عین حال موفق سپری شده است. در طول این مدت رکورد میزان درآمد و همچنین رکورد میزان اینتراکشن مرتبط با کشتی کج در شبکه‌های اجتماعی شکسته شده است. بر اساس گزارش‌ها میزان بیننده‌های تلویزیونی این مسابقات روز به روز در حال افزایش است. این امر در خصوص میزان تماشاگران حاضر در ایونت‌ها نیز صادق است. به همین بهانه نگاهی انداخته‌ایم به پنج لحظه‌ی بزرگ و به‌یاد ماندنی WWE تا به اینجای سال.

5- ضربه‌ی ری میستریو به دامینیک - 24 مارس 2023 در اسمکدان

مسیر منتهی به رسلمنیا 39 پر از اتفاقات هیجان‌انگیز و شگفتی‌های غیرمنتظره بود. اما هیچکدام از آنها برای طرفداران کشتی کج هیجان‌انگیزتر از ماجراهای خانواده میستریو نبود. ماه‌ها بود که دامینیک میستریو کاملا در نقش خود به‌عنوان یک شخصیت منفی فرو رفته بود و سعی داشت که مرزهای نفرت‌انگیز بودن را جابجا کند. او در طول این مدت چندین بار پدر خود را به مبارزه فرا خوانده بود! با این حال ری میستریو مکررا از انجام مبارزه با فرزند خود امتناع کرده بود. دامینیک میستریو بیش از شش ماه بود که از هر فرصتی برای تحریک پدرش به انجام مبارزه استفاده کرده بود و موفقیتی حاصل نکرده بود. اما درست هشت روز پیش از رسلمنیا 39 و در جریان مسابقات اسمکدان بود که دامینیک خط قرمز نهایی را زیر پا گذاشت. او با توهین به مادرش آتش خشم ری میستریو را شعله‌ور ساخت. ری که نمی‌توانست توهین به همسرش را تحمل کند مشت محکمی را روانه صورت پسرش کرد و ورزشگاه را منفجر کرد.

4- بازگشت غیرمنتظره جان سینا و حضور در مانی این د بنک 2023

جان سینا با رقم زدن یک بازگشت غیرمنتظره و حضور غافلگیرکننده در مانی این د بنک 2023 جمعیت حاضر در لندن را در بهت فرو برد. وقتی موزیک مخصوص ورود جان سینا به رینگ نواخته شد تماشاگران قادر نبودند آنچه را می‌شنیدند باور کنند و بازگشت جان سینا در مانی این د بنک 2023 مصادف شد با واکنش بی‌نظیر جمعیت حاضر در سالن. صدای فریاد کر کننده تماشاگران تا زمان ورود اسطوره به‌روی رینگ بالاتر نیز رفت؛ آن‌ها یک‌صدا فریاد می‌زدند: سینا! این دارنده شانزده عنوان قهرمانی جهان خبر خوبی را نیز برای حضار داشت. جان سینا گفت که به نظر او، رسلمنیا 40 باید در کشور انگلیس به انجام برسد. پس از آن بود که درگیری میان سینا و گریسون والر آغاز شد.

3 و 2- سمی زین در رسلمنیا 39 و رویال رامبل 2023

سمی زین احتمالا یکی از ارزشمندترین سوپراستارهای دبلیو دبلیو ای در سال 2023 بوده است. از نقش محوری‌اش در فروپاشی بلادلاین گرفته تا حضور در دو مبارزه اصلی رسلمنیا 39، و سرانجام عملکرد درخشانش در قالب مبارزات تگ تیم. در واقع اگر بنا باشد لیستی از هیجان‌انگیزترین لحظات دنیای کشتی کج تا به اینجای سال را گردآوری کنیم سمی زین خود می‌تواند یک لیست جدا برای خود باشد. صدای تشویق بی‌امان تماشاگران در رویداد «نایت آف چمپیونز 2023» عربستان سعودی را نمی‌توان فراموش کرد. مهیج‌تر از آن مسابقات رسلمنیا 39 بود که در جریان آن سمی زین و کوین اونز بالاخره با یکدیگر متحد شدند و روبروی برادران اوسو ایستادند. اما شاید بتوان گفت بزرگترین لحظه‌ی زین تا به اینجای سال ماجرای فروپاشی بلادلاین باشد. رویال رامبل 2023 را به یاد بیاورید و ضربه‌ای که سمی زین با یک صندلی به کمر رومن رینز وارد آورد. صدای تشویق و فریاد تماشاگران پس از تماشای این صحنه یک دقیقه‌ی تمام به طول انجامید.

1- اجرای بد بانی در بکلش 2023

بد بانی یکی از فوق ستاره‌های دنیای موسیقی است که شهرت و محبوبیت عظیمی در سراسر دنیا دارد. او یکی از بزرگترین سلبریتی‌هایی است که تا بحال با WWE همکاری داشته‌اند. اینکه اجراهای او با تشویق بی‌امان تماشاگران دبلیو دبلیو ای همراه شود، پدیده‌ای روتین است. اما ماجرای بکلش 2023 چیزی فراتر از اوضاع معمول بود. در جریان اجرای بد بانی در این رویداد، تمامی تماشاگران ایستاده با او هم‌خوانی کردند و فضایی رویایی و غیر قابل تکرار را آفریدند. اگر WWE بتواند در شش ماهه‌ی دوم سال لحظه‌ای بزرگتر و به‌یاد ماندنی‌تر را خلق کند حقیقتا یک شاهکار را رقم زده است.

سایر لحظات به‌یاد ماندنی امسال کشتی کج

سایر لحظات بزرگ و به‌یاد ماندنی WWE در شش ماهه‌ی نخست سال که می‌توانستند در این لیست جای بگیرند به شرح زیر هستند: - تشویق بی‌امان حضار برای سه ستاره پورتوریکویی یعنی کارلیتو، زلینا وگا و ساویو وگا در جریان بکلش 2023. - ضربه‌ای که جیمی اوسو در نایت آف چمپیونز 2023 به رومن رینز وارد کرد نیز چیزی کم از ضربه سمی زین به رینز نداشت. جی اوسو نیز در مانی این د بنک 2023 راه این دو نفر را ادامه داد. - بازگشت کودی رودز به‌ رینگ در رویال رامبل 2023 دیگر لحظه به‌یاد ماندنی سال بود که تشویق بی‌امان تماشاگران را نیز در پی داشت. رودز در نهایت عنوان قهرمانی را نیز مال خود کرد. - بازگشت جان سینا به مسابقات WWE در جریان رسلمنیا 39 نیز می‌توانست در این لیست جای بگیرد. جان سینا در این رویداد با آستین تئوری به مبارزه پرداخت و متحمل شکست شد. اخبار جدید کشتی کج

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...