آلجامین استرلینگ راه کانر مک گرگور را می‌رود؛ تولید نوشیدنی الکلی برای روزهای پس از UFC

کانر مک گرگور نه تنها در عرصه ورزشی، بلکه از نظر اقتصادی نیز به الگوی همکارانش تبدیل شده و این بار آلجامین استرلینگ در تلاش است تا مسیری که او طی کرده را ادامه دهد.
کدخبر (178529) | 22 اردیبهشت 1402 | ساعت 09:25
0 159
آلجامین استرلینگ راه کانر مک گرگور را می‌رود؛ تولید نوشیدنی الکلی برای روزهای پس از UFC
کانر مک گرگور نه تنها در عرصه ورزشی، بلکه از نظر اقتصادی نیز به الگوی همکارانش تبدیل شده و این بار آلجامین استرلینگ در تلاش است تا مسیری که او طی کرده را ادامه دهد.

به گزارش سرخ نیوز، UFC 288 برای آلجامین استرلینگ که توانست بر رقیب قدرتمندی مانند هنری سجودو پیروز شود، رویدادی به یاد ماندنی بود. با این حال استرلینگ در طی مصاحبه اخیر خود پس از این مبارزه، نشان داد که به جز مبارزه اولویت‌های دیگری هم دارد و بر روی چیزهای دیگری هم تمرکز کرده است. این مبارز بریتانیایی عنوان کرده که تمایل دارد برند نوشیدنی‌های الکلی خودش را ایجاد کند. او اعلام کرده که قصد دارد برای استفاده از تجربیات کانر مک گرگور در این زمینه، با وی تماس بگیرد. آلجامین استرلینگ، پس از پیروزی بر هنری سجودو در UFC 288، در مورد این سرمایه گذاری به رسانه‌ها گفت:
من به دنبال راه اندازی خط تولید نوشیدنی‌های الکلی هستم. به همین خاطر می‌خواهم در این مورد با کانر مک گرگور مشورت کنم. خودم برخی کارها را انجام داده و طراحی‌ها تعدادی از محصولات صورت گرفته است.

آلجامین استرلینگ راه کانر مک گرگور را می‌رود؛ تولید نوشیدنی الکلی برای روزهای پس از UFC

فکر اقتصادی که ثروت کانر مک گرگور را چند برابر کرد

کانر مک گرگور خط تولید نوشیدنی الکلی خود را در سال 2018 راه اندازی کرد و از زمان عرضه تا کنون فروش قابل ملاحظه‌ای داشته است. برند نوشیدنی این مبارز ایرلندی در حال حاضر در کشورهای مختلفی مانند آمریکا، انگلستان و استرالیا موجود است. به همین دلیل استرلینگ مشتاقانه منتظر شروع فعالیت کاری خود و مشاوره با کانر مک گرگور است. آلجامین استرلینگ ضمن تمجید از کانر به خاطر پیشرو بودن در مبارزات هنرهای رزمی، دستاوردهایش را ستایش کرد و گفت:
من از سخنان کانر قدردانی می‌کنم. من دوست دارم مبارزه او را تماشا کنم، او پیشگام این ورزش است. اگر نمی‌توانید به آن مرد احترام بگذارید، نمی‌دانم به شما چه بگویم…. نادیده گرفتن کارهایی که او انجام داده و آنچه به دست آورده، سخت است.
آلجامین استرلینگ می‌گوید دیر یا زود مسیرش در UFC به پایان می‌رسد و او باید از حالا به فکر آینده خود باشد. به همین دلیل می‌خواهد با تاسیس این برند نوشیدنی، خودش را برای آینده آماده کند.
تمام زندگی مربوط به ماجراهای جدید و اتفاقات مرتبط به آن است. در نهایت این حرفه به پایان می‌رسد و می‌خواهم مطمئن شوم که خودم را برای آن روز آماده کرده‌ام.
آلجامین استرلینگ راه کانر مک گرگور را می‌رود؛ تولید نوشیدنی الکلی برای روزهای پس از UFC آلجامین استرلینگ که به تازگی برای سومین بار از عنوان قهرمانی دسته خروس وزن UFC در برابر سجودو در UFC 288 دفاع کرده، پس از مبارزه جملات بسیار تندی علیه تریپل سی بیان کرد. آلجامین استرلینگ اکنون رکورد چشمگیر 23 برد و 3 شکست را در اختیار دارد. او در برابر 9 حریفی که اخیرا با آنها مبارزه کرده، به برتری رسیده است. این مبارز پس از آخرین رقابت خود عنوان کرد که برای مبارزه بعدی خود شاون اومالی را در نظر گرفته است. این در حالی است که اومالی هم به دنبال راهی برای رسیدن به قهرمانی دسته خروس وزن بود. تاریخ این مبارزه هنوز نهایی شده با این حال، دانا وایت، رئیس UFC فاش کرد که این مبارزه برای UFC 292 در ماه آگوست در نظر گرفته شده است. در این مبارزه استرلینگ برای چهارمین بار از عنوان قهرمانی خود دفاع خواهد کرد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...