واکنش سلبریتی کوچک به غول 2 متری / حسب الله سربه‌سر راک می‌گذارد!

حسب الله ماگومدوف که تولیدکننده ویدئوهای جذاب در یوتیوب است، به ویدئوی اخیر دواین جانسون به شیوه خاص خود واکنش نشان داد.
کدخبر (186388) | 07 خرداد 1402 | ساعت 15:06
0 513
واکنش سلبریتی کوچک به غول 2 متری / حسب الله سربه‌سر راک می‌گذارد!
حسب الله ماگومدوف که تولیدکننده ویدئوهای جذاب در یوتیوب است، به ویدئوی اخیر دواین جانسون به شیوه خاص خود واکنش نشان داد.

به گزارش سرخ نیوز، حسب الله ماگومدوف یکی از شناخته‌شده‌ترین چهره‌های هنرهای رزمی به‌شمار می‌رود. او ویدیوهای جالب و خنده‌داری را در فضای مجازی منتشر می‌کند و موضوع این ویدئوها، هنرهای رزمی و مبارزان UFC و MMA هستند. ماگومدوف به‌قدری دقیق از حبیب نورماگومدوف، قهرمان سابق سبک وزن UFC، تقلید کرد که هم‌اکنون او را به «حبیب کوچک» می‌شناسند. او همچنین حتی با تیم حبیب ارتباط دارد و یکی از دوستان خود نورماگومدوف به‌حساب می‌آید. او حتی سال گذشته قراردادی را با دانا وایت، رییس UFC، منعقد کرد که باعث افزایش هرچه بیشتر محبوبیت او شد. واکنش سلبریتی کوچک به غول 2 متری / حسب الله سربه‌سر راک می‌گذارد! با این حال، او اخیراً به‌دلیل شیطنت‌هایش در زندگی واقعی و در فضای مجازی، توجه زیادی را به خود جلب کرده است. حسب‌الله 20 ساله در توئیتر به ویدئوی اخیر دواین جانسون به شیوه خاص خود واکنش نشان داد.

حسب الله و واکنشش به ویدیوی دواین جانسون

دواین جانسون ستاره WWE و هالیوود اخیراً ویدئویی را در رابطه با یک نوشیدنی در فضای مجازی منتشر کرد و در این ویدئو، خرید این نوشیدنی را تبلیغ کرد. طرفداران زیادی به این ویدئو واکنش نشان دادند اما یکی از افراد سرشناسی که به آن واکنش نشان داد، حسب الله ماگومدوف بود. او به‌نحوی این فوق ستاره هالیوود را به یک جلسه تمرینی دعوت کرد. او نوشت:
زمانی که خواستی وزنه بزنی من را خبر کن، من از خانه خودم این وزنه را به تو خواهم داد!
واکنش سلبریتی کوچک به غول 2 متری / حسب الله سربه‌سر راک می‌گذارد! حسب الله از کمبود هورمون رشد رنج می‌برد و به همین دلیل، با وجود اینکه 20 سال سن دارد، نسبت به افراد هم‌سن خود بدن کوچک‌تری دارد. او تنها یک متر قد دارد. با این حال، او اسطوره بزرگ 1.96 متری را به یک جلسه تمرینی مشترک دعوت کرد. چنین واکنش ازطرف حسب الله برای طرفداران او عادی است؛ چراکه این سلبریتی روسی در گذشته نیز چنین واکنش‌هایی را از خود نشان داده است. او همچنین مدتی پیش در توئیتر به دستگیر شدنش به‌دلیل رانندگی غیرقانونی اشاره کرد.

حبیب کوچک و ماجرای دستگیر شدنش!

طبق منابع مختلف، این سلبریتی 20 ساله چند هفته پیش به‌همراه دوستان خود به‌دلیل رانندگی غیرقانونی دستگیر شد. طبق گزارش‌ها، حسب الله و دوستانش برای چند راننده دیگر نیز مشکلاتی را به‌وجود آوردند. آن‌ها درحال جشن گرفتن عروسی یکی از دوستان خود بودند که مشکلاتی را برای سایر افراد نیز به‌وجود آوردند. واکنش سلبریتی کوچک به غول 2 متری / حسب الله سربه‌سر راک می‌گذارد! با این حال، «حبیب کوچک» خودش سریعاً در توئیتر این موضوع را اعلام کرد و اظهار کرد که آزاد شده، اما مدتی تحت بازداشت خانگی قرار گرفته است. پس از اعلام این موضوع توسط حسب الله، ویدیوهای مختلفی در فضای مجازی در این رابطه منتشر شد و محبوبیت حسب الله بیش از پیش افزایش پیدا کرد. او حتی از این موضوع استفاده کرد و تصمیم گرفت تا کالاهایی را در ارتباط با این موضوع به فروش بگذارد. در نتیجه، می‌توان متوجه شد که این اتفاق، نه‌تنها به ضرر او نبوده، بلکه قطعاً به سود او نیز بوده است. بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...