بدنساز آماتوری که فیزیک دواین جانسون را زیر سوال برد؛ همه بازیگران هالیوود عضلات شکم بهتری نسبت به راک دارند!

یک اینفلوئنسر مجازی معتقد است که هیکل راک آنطور که به نظر می‌رسد، خوب نیست.
کدخبر (184757) | 04 خرداد 1402 | ساعت 12:46
0 346
بدنساز آماتوری که فیزیک دواین جانسون را زیر سوال برد؛ همه بازیگران هالیوود عضلات شکم بهتری نسبت به راک دارند!
یک اینفلوئنسر مجازی معتقد است که هیکل راک آنطور که به نظر می‌رسد، خوب نیست.

به گزارش سرخ نیوز، از روزهای قدرت گرفتنش در WWE، زمانی که دل بسیاری از هواداران کشتی کج را با لقب راک برده بود، تا جایی که برای اولین بار با فیلم مومیایی در سال 1999 در هالیوود حضور پیدا کرد، دواین جانسون مسیر طولانی را برای رسیدن به موفقیت و کسب شهرت و اعتبار در زندگی خود پشت سرگذاشته است. اما شاید دلیل عمده و اصلی محبوبیت راک در تمام دنیا، هیچ یکی از اینها نباشد، بلکه هیکلی باشد که کاملا عضلانی و کات است و توانسته توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کند؛ چیزی که باعث شده افراد زیادی روش‌های تمرینی او را دنبال کنند تا به هیکلی تراشیده و برجسته دست پیدا کنند. با این حال اخیرا یکی از اینفلوئنسرهای بدنسازی در تلاش برای یافتن علت داشتن چنین هیکلی، تجزیه و تحلیل عمیقی را ارائه کرده و به حقایقی دست یافته است که ممکن است برای همه خوشایند نباشد.

فیزیک راک بدون نقص نیست

دِرِک، نام اینفلئونسری است که با برنامه «More Plates More Dates» در مورد همه مسائل مربوط به سلامت مردان و شرایط ظاهری آنها صحبت می‌کند. او خودش یک بدنساز آماتور است که اخیراً ویدیویی در یوتیوب ساخته که در آن تمام ماهیچه‌های هیکل تراشیده راک را بررسی می‌کند. او در جایی که باید هیکل دواین جانسون را مورد تمجید قرار می‌داد، او را تحسین کرد اما در عین حال وی را بخاطر بخش‌هایی از بدنش که تعریفی ندارند، مورد نقد قرار داد. درک می‌گوید:
او یک پادشاه بزرگ است، او از هر بازیگر دیگری در هالیوود عضلانی‌تر است. با این حال او نسبت به تقریباً هر بازیگر دیگری عضلات شکمش جزئیات کمتری دارد و شش تکه نیست. حتی بازیگرانی که نسبت به او 40 کیلوگرم وزن کمتری دارد نیز عضلات شکم بهتری دارند.
اما درک چگونه به این نتیجه رسیده است؟ او می‌گوید:
شما می‌توانید از برخی از زوایا مشاهده کنید که او به اندازه‌ای شکم لاغری دارد که جدایی شکمی‌اش به طور واضح قابل مشاهده است. به نظر می‌رسد در بخش عضلات شکم هیچ فعالیتی صورت نگرفته است. آیا او به اندازه کافی عضلات شکم خود را تمرین نمی‌دهد؟ نه ازوما. به نظر این به ژنتیک او برمی‌گردد
درک در عین حال راک 51 ساله را که حالا از دنیای کشتی به بازیگری مهاجرت کرده، بخاطر حضور مداومش در باشگاه و تمریناتی سختی که انجام می‌دهد، مورد ستایش قرار می‌دهد. با این حال وی معتقد است که ژنتیک دواین جانسون، در داشتن چنین هیکلی نقش داشته است. درک که یک بدنساز اهل ونکوور کانادا است معتقد است که جانسون اساسا در زندگی خودش و در بدنسازی به جایی که می‌خواسته، رسیده است. ضمن آنکه درک معتقد است راک از نظر عضلات دو سر ضعف‌هایی دارد که نمی‌تواند آنچنان این ضعف را برطرف کند. درک معتقد است که سن و ژنتیک تاثیرش را بر هیکل دوانی جانسون گذاشته و برخی مناطق بدن او برخلاف آنچه بسیاری از مردم باور دارند، آنقدرها که به نظر می‌رسد خوب نیستند. بیشتر بخوانید:  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...